Birkan kardeşim, ben de zamanında top case lere gıcık idim. Tabii o zamanlar motora binmede ki öncelikli gayemiz hız ve hava atmaktı. Hatta son aldığım motorların bir tanesine adam, depo üstü kılıf, orjinal çanta ve demiri, sele kılıfı, koruma demiri v.s. takmış, ilk gün hepsini söküp atmıştım. Şimdi ise motor alsam ilk bunları eklemeye çalışıyorum. Tercihler değişti, motorla alakalı ''keyif almak'' tabirinin anlamı değişti benim için. Motorla balık avına gidiyorum mesela, takım çantası, oltalar, portatif sandalye ve hatta bazen şemsiye, şipşak motora yerleştirip sıkıntız bit şekilde çok uzun yola bile gidiliyor. Damarlarında ki kanın seyir hızı düştükçe daha iyi anlayacaksın bu durumu.
Alanya değil de, hafta sonu yağmur olmazsa, Bayatbademleri, Akkoç köyü üzerinden Ariasos Antik Kentine gitme planım var, ordan da Döşemealtı'ndan dönüş. Çok uzun yol değil ama istersen beraber dolaşırız bi.