Aklım çok karışık, biraz tavsiye istiyorum. Size güveniyorum

Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
Mt-125 sahıbıyım kumaş heybe tarzı yan çanta üste mat vs cadırı kur ve motora bagla depo çantası sırt çantası eh baya oldu zaten. 200 kg (yolcu ve ben+ sırt çantamız) motorda 138 kg ee ne mı oldu? Kastamonu oyrak gecıdını bılen bılır 5 le gıren 3 le cıkar (vıtes) 100 le tırmanmaya basladım 3. Vıtes 4. Vıtes 70 le. Cıktım mt 125 ve r 125 saglam motorlar çinlilerle karıştırmaman dilegi ile
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Şu 125cc ile gezemezsin son hızı düşük vs. diyenler bi' bitsin artık lütfen; insanların hevesini kırmaktan başka bir işe yaramıyorsunuz. Bakın burada 125cc VanVan ile 48 günde 12.000km (ortalama 250km/gün) avrupa turu yapan kadın var.

http://www.horizonsunlimited.com/hubb/ride-tales/riding-across-europe-one-girl-69003

Gustavo & Elke çifti de YBR 125 ile 64 ayda 87000km yol yapmışlar.

http://www.re-moto.com/the_trip.php?lang=tr

Geçenlerde forumda Today 50 ile 8 günde 3000km yapan birisi paylaşılmıştı. (Şimdi farkettim o konuyu da @Birkan07 açmış :))

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/186810-bi-efsaneyi-hatirlatmak-istedim.html

Size bunun gibi bir sürü gezi raporu bulabilirim. Evet racing motorla daha zor olacaktır, ama arkadaş da motosikletinin farkında ve özellikle "o motorla eziyet olurda demesseniz sevinirim" diye belirtmiş olmasına rağmen aynı şeyleri söylüyorsunuz.

@Birkan07 sana tavsiyem böyle bir tura çıkmadan önce bir haftasonu motorunu planladığın gibi yükle ve 200-300km deneme sürüşüne çık. En azından günlük kaç km gidebildiğini, böyle bir geziyi kadırıp kaldıramayacağını görmüş olursun.

İmza: Motosikleti forumda sevilmeyen bir başka kullanıcı :) :)

iyi de bu cc ile alakali degil daha cok oturus pozisyonu ile alakali bir tavsiye. yani cok yatik oturuyor o motorda ve en azindan kendi payima soyledim bunu.
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Hocam bu çok iyiymiş hakikaten top case çirkinliğinden de kurtarır insanı.

Sırta takmak için askılıkları var mı bunun ? Veya en azından el ile taşımak için kopçası falan ?
Elde tutmak için yeri var ama sırta geçirilmiyor diye hatırlıyorum.

Dostum yapacağın tek şey kendin denemek. Bence o kadar yolu yaparsın.Barkin Bayoğlu panigale ile Isle of Man'e gitti
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Şu 125cc ile gezemezsin son hızı düşük vs. diyenler bi' bitsin artık lütfen; insanların hevesini kırmaktan başka bir işe yaramıyorsunuz. Bakın burada 125cc VanVan ile 48 günde 12.000km (ortalama 250km/gün) avrupa turu yapan kadın var.

http://www.horizonsunlimited.com/hubb/ride-tales/riding-across-europe-one-girl-69003

Gustavo & Elke çifti de YBR 125 ile 64 ayda 87000km yol yapmışlar.

http://www.re-moto.com/the_trip.php?lang=tr

Geçenlerde forumda Today 50 ile 8 günde 3000km yapan birisi paylaşılmıştı. (Şimdi farkettim o konuyu da @Birkan07 açmış :))

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/186810-bi-efsaneyi-hatirlatmak-istedim.html

Size bunun gibi bir sürü gezi raporu bulabilirim. Evet racing motorla daha zor olacaktır, ama arkadaş da motosikletinin farkında ve özellikle "o motorla eziyet olurda demesseniz sevinirim" diye belirtmiş olmasına rağmen aynı şeyleri söylüyorsunuz.

@Birkan07 sana tavsiyem böyle bir tura çıkmadan önce bir haftasonu motorunu planladığın gibi yükle ve 200-300km deneme sürüşüne çık. En azından günlük kaç km gidebildiğini, böyle bir geziyi kadırıp kaldıramayacağını görmüş olursun.

İmza: Motosikleti forumda sevilmeyen bir başka kullanıcı :) :)

:) eline, emeğine ilgine sağlık. Kararsız olduğum için fikrim değişmesin diye motorun eleştirilmemesi rica ettim ama kimseninde kötü niyetli yazmadığını biliyorum. Faydası olacağına inandığını belirtmiş herkes. Evet güneşli bi hafta sonunda 250-300km yapıcam yüklü biçimde bende aynı fikirdeyim. Umarım kararım istediğim doğrultuda olur, bir kere go pro takıp binmedim daha motora bu geziye saklıyorum bi çok şeyi, hevesli ve heyecanlıyım. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

Mt-125 sahıbıyım kumaş heybe tarzı yan çanta üste mat vs cadırı kur ve motora bagla depo çantası sırt çantası eh baya oldu zaten. 200 kg (yolcu ve ben+ sırt çantamız) motorda 138 kg ee ne mı oldu? Kastamonu oyrak gecıdını bılen bılır 5 le gıren 3 le cıkar (vıtes) 100 le tırmanmaya basladım 3. Vıtes 4. Vıtes 70 le. Cıktım mt 125 ve r 125 saglam motorlar çinlilerle karıştırmaman dilegi ile

Nereye gideceğimide belirlemedim genüz kastamonuya yolum düşerse haberdar ederim seni :) bende yolcuda yok 90 kg civarındayım hadi olmazda 50 kg malzeme olsun motorum banamısın demez eminim:)
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
:) eline, emeğine ilgine sağlık. Kararsız olduğum için fikrim değişmesin diye motorun eleştirilmemesi rica ettim ama kimseninde kötü niyetli yazmadığını biliyorum. Faydası olacağına inandığını belirtmiş herkes. Evet güneşli bi hafta sonunda 250-300km yapıcam yüklü biçimde bende aynı fikirdeyim. Umarım kararım istediğim doğrultuda olur, bir kere go pro takıp binmedim daha motora bu geziye saklıyorum bi çok şeyi, hevesli ve heyecanlıyım. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------



Nereye gideceğimide belirlemedim genüz kastamonuya yolum düşerse haberdar ederim seni :) bende yolcuda yok 90 kg civarındayım hadi olmazda 50 kg malzeme olsun motorum banamısın demez eminim:)

Haber et yardımcı oluruz, kıssadan hisse kask fılesı denılen arka seleye gecırılen fıle yan heybe depo cantası ve çadır baglanılan lastık ıpler sana fazlaaaaasıyla yeter
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Haber et yardımcı oluruz, kıssadan hisse kask fılesı denılen arka seleye gecırılen fıle yan heybe depo cantası ve çadır baglanılan lastık ıpler sana fazlaaaaasıyla yeter

Depo üstü çanta oturuş pozisyonuma uygun değil ama güzel sırt çantası işim çözer :) teşekkür ederim ilgin için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------

[url]https://preview.ibb.co/nJ7gHc/IMG_20170719_193223.jpg[/url]

Şöyle bi heybe çanta artı sırt çantası yeterli bence.

Evet imam efendi benim düşündüğüm bu tarz bişeydi, lakin motorumun kuyruğu ince olduğundan sallanıp denge bozarmı korkusu yaşıyorum. Bunu oraya güzel sabitlediğim takdirde çadırı ve matı kolayca bağlayabilirim alan oldukca genişliyo. :)

Hepinize zaman ayırdığınız için tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Bu ilk taktığım hali birbirine ve artçı ayaklarına bağlayarak gerdirirsen rüzgar problem değil. Artçılı şekilde 150 km/h hıza çıktım sorun yok
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Bu ilk taktığım hali birbirine ve artçı ayaklarına bağlayarak gerdirirsen rüzgar problem değil. Artçılı şekilde 150 km/h hıza çıktım sorun yok

Evet evet bu iş görücü bi sistem benim için.

güzel sabitlenirse sıkıntı yok, yoksa sola bi virija girince çantada aşşa sallanı verirse sıkıntı ya bak :)
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
http://i54.tinypic.com/244pnix.jpg

Bu arkadaş çantaları güzel bağlamış. Belki bir kaç küçük ekstra aparat takviyesiyle senin motora da yapılırsa işini görür gibi :silent:

Abi o çantaların yanında demir plaka gibi bişey görüyorum sanki bana mı öyle geliyo?

Çok yüksek olmuş, denge bozar gibi geliyo ve aynayı iptal eder gibi geliyo onun seleye koyduğu çanta. Bende bi heybe üzerine çadırımı matımı bağlasam, kişesel eşyalarımı da sırt çantasına alsam sanki daha mantıklı değil mi?
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
demir plaka destek amaçlı olacaktır zaten. ufak tefek ekler yapmak istemiyorsan heybe çanta işini görür. hiç denemedim ama Trekkingde kullandığımızı ikili kemer sistemiyle kendine sabitleyebildiğin çantaları deneyebilirsin :silent: Bence denge sorunu da olmaz iyi yerleşim yaparsan.:cat:
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
demir plaka destek amaçlı olacaktır zaten. ufak tefek ekler yapmak istemiyorsan heybe çanta işini görür. hiç denemedim ama Trekkingde kullandığımızı ikili kemer sistemiyle kendine sabitleyebildiğin çantaları deneyebilirsin :silent: Bence denge sorunu da olmaz iyi yerleşim yaparsan.:cat:

Evet bende trekking çanta düşünüyorum ama motoru mesela bazen bi otoparka bırakıp yürüyerek biyerele gider kask fileli bi sırt çantası daha mı çok işime yarar onuda denemek lazım. Kaskı ya da kilitle motora koyucaz.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Birkan kardeşim, ben de zamanında top case lere gıcık idim. Tabii o zamanlar motora binmede ki öncelikli gayemiz hız ve hava atmaktı. Hatta son aldığım motorların bir tanesine adam, depo üstü kılıf, orjinal çanta ve demiri, sele kılıfı, koruma demiri v.s. takmış, ilk gün hepsini söküp atmıştım. Şimdi ise motor alsam ilk bunları eklemeye çalışıyorum. Tercihler değişti, motorla alakalı ''keyif almak'' tabirinin anlamı değişti benim için. Motorla balık avına gidiyorum mesela, takım çantası, oltalar, portatif sandalye ve hatta bazen şemsiye, şipşak motora yerleştirip sıkıntız bit şekilde çok uzun yola bile gidiliyor. Damarlarında ki kanın seyir hızı düştükçe daha iyi anlayacaksın bu durumu.
Alanya değil de, hafta sonu yağmur olmazsa, Bayatbademleri, Akkoç köyü üzerinden Ariasos Antik Kentine gitme planım var, ordan da Döşemealtı'ndan dönüş. Çok uzun yol değil ama istersen beraber dolaşırız bi.
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Birkan kardeşim, ben de zamanında top case lere gıcık idim. Tabii o zamanlar motora binmede ki öncelikli gayemiz hız ve hava atmaktı. Hatta son aldığım motorların bir tanesine adam, depo üstü kılıf, orjinal çanta ve demiri, sele kılıfı, koruma demiri v.s. takmış, ilk gün hepsini söküp atmıştım. Şimdi ise motor alsam ilk bunları eklemeye çalışıyorum. Tercihler değişti, motorla alakalı ''keyif almak'' tabirinin anlamı değişti benim için. Motorla balık avına gidiyorum mesela, takım çantası, oltalar, portatif sandalye ve hatta bazen şemsiye, şipşak motora yerleştirip sıkıntız bit şekilde çok uzun yola bile gidiliyor. Damarlarında ki kanın seyir hızı düştükçe daha iyi anlayacaksın bu durumu.
Alanya değil de, hafta sonu yağmur olmazsa, Bayatbademleri, Akkoç köyü üzerinden Ariasos Antik Kentine gitme planım var, ordan da Döşemealtı'ndan dönüş. Çok uzun yol değil ama istersen beraber dolaşırız bi.

Abi sağanak yağışlı gösteriyor ama yağmazsa gelirim, numaramı atıyorum özelden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst