- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
- Konu Yazar
- #21
Genelde belirli konuları araştırmak için kullanıyorum interneti. Televizyondan farklı olarak konuyu seçebiliyoruz.
Zaten yanlışları seçmek ve değerlendirmek huy olmuşsa, kitap da olsa yanlış kitaplar okunup yanlış sonuçlar çıkartılır diyerek internete sarılıyorum
şimdi televizyon da eskisi gibin değil, 1500 türlü kanal var.
bir de şu yanlış-doğru tercih meselesi var, bunlar arasında öyle belirgin çizgiler yok, hatta yeterince yakından bakarsan doğru ve yanlış tercihleri içiçe görebilirsin.
işbu halde neyin tercihi, neyin doğrusu?
açıkçası tercihlerimize bile "maruz" kalıyoruz aslında.