Survivor İzleyince Ne Oluyor?

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Hiç hayatımda izlemedim ama çok büyük kitlesi var sanırım bu programın...Nedir bunun konusu böyle milleti etkiliyor..
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Bi survivor başlığımız eksikti, o da oldu:)

Denk gelirsem arada bakıyorum, milletin ayağını kaydırma, gazlama , mücadele, dedikodu, kadınlar ve erkekler var, sonunda guya halkoyu da katilip birinci seciliyor bir kisi, millet seviyor demek ki. O degilde adam işini iyi yapıyor amacına uygun olarak, bu açıdan taktir etmek lazım halkı çözmüş, yıllardır aynı programlarla izleniyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
talep var ki izleniyor.

demek ki insanlar bu tarz programlardan hoşlanıyor.

sonuçta kimseye zorla bir şey izlettirilmiyor. istemiyorsan kumanda elinde, ya kanalı değiştirirsin, ya da off tuşuna basarsın. alırsın kitabı eline okursun.

misal şu an yengeniz fazilet hanım ve şürekâsını izliyor. el mecbur kulak ve göz misafiri olmaktayız. içerik çöp, senaryo leş. fakat izliyor işte n'apacan?

oğlan youtube'da leş gibi youtuber videoları izliyor. şimdi izleme desen ters tepecek. en iyisi fazla sıkmadan izletmek.

duruma alışmak gerek galiba..
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Enes Batur denen bir çocuk zengin olup kendi filmini çektirdi daha ne olsun. Survivor'ın izlenmesine mi şaşırıyorsunuz. Kaç yıldır devam eden sağlam bir Televizyonculuk başarısı bence. Bana hitap etmiyor der izlemem bu kadar basit.
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Son 2.5 yıldır tv seyretmiyorum. Tv yi kaldırdım evden. Internetten dizi filan da seyretmiyorum. Bu yuzden bazen etrafımda konuşulan konuları anlamıyorum. Dizilerden, yarışmalardan verilen referanslari bilmiyorum. Bu durum bazen sosyal açıdan garip bir hal alıyor, insanlarla ortak noktalarım azaliyor. Hatta bazen bana inanmiyorlar.

Geçtiğimiz günlerde bir tv platformundan abonelik satmak için aradılar, ben de tv yok bizde dedim, inanmadilar. Dalga geçtiğimi düşündü ve biraz bozuk atıp kapattı telefonu. Çok ilginç yani bu iş neredeyse bir zorunluluk olmuş.

Izlemeyi bırakınca vaktim neredeyse 2 3 katına çıktı. Kafam rahatladı, size de tavsiye ederim.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Aklıma gelen bi şarkının sözlerini editleyip cevap veriyim;

"Arz talep meselesi çektiğin bu ülkenin ceremesi, al kalemi yaz bedava denemesi."
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Bizde televizyonu kaldırıp attık 6 sene oldu, aile içinde muhabbetimiz arttı .Artık radyo dinliyoruz daha nostaljik oluyor tavsiye ederim.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Siz izlemeye devam edinki acun zx14 leri massaratileri don gibi değiştirebilsin.Değilmi ama.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
4 seneden beri izlemiyorum. Daha doğrusu tv de herhangi bir dizi izlemiyorum. Önceden adanalı, behzat ç, kaçak, içerde vardı. Bunları izliyordum. Bunlar bitince izlemiyorum artık. Tv de bilinen kanallara bakıyorsun. Hep diziler aşk meşk. Kim kimin peşinde. Versene belgesel halk bilinçlensin
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
İzleyenler düşünsün, ben izlemiyorum. Evdekiler de izlemiyor, ama izleyenlerin neden izlediğini umursamam.

Bu ülkede zamanında çok çok çok daha kötü programlar izlendi, normaldir.

Tv izleyecek vaktim varsa sinema filmi izlemek daha büyük keyif veriyor bana, hatta daha önce izlediğim bir filmi bile tekrar izlemek daha zevkli benim için.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Hiç hayatımda izlemedim ama çok büyük kitlesi var sanırım bu programın...Nedir bunun konusu böyle milleti etkiliyor..

MotoGP, sırıkla atlama, tenis, futbol neden izleniyorsa Survivor da bu sebepten izleniyor diye düşünüyorum.
İlk bölümlerde insanlar kendilerine birilerini seçiyor ve onun tarafından olayları takibe başlıyor. Bir nevi fanatizm sanırım.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Survivor, Ütopya, Bbg, hatta Stil ve yemek yarışmaları dahil konsept olarak aynıdır ve bir amacı vardır.
Bu amacın ilk etabı Guruplaştırma Ayrıştırma.
İkinci amacı Arkadaşlık Düşmanlık.
Üçüncü amacı ise Sırtından vurma hainlik.

Bunların haricindeki bir diğer amacı ise insanların hayattan kopmaları (seyirciler için)
İstihbaratta görevli veya yetkili olsam ilk izleyeceğim insanlardandır kendileri :)
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Son 2.5 yıldır tv seyretmiyorum. Tv yi kaldırdım evden. Internetten dizi filan da seyretmiyorum. Bu yuzden bazen etrafımda konuşulan konuları anlamıyorum. Dizilerden, yarışmalardan verilen referanslari bilmiyorum. Bu durum bazen sosyal açıdan garip bir hal alıyor, insanlarla ortak noktalarım azaliyor. Hatta bazen bana inanmiyorlar.

Geçtiğimiz günlerde bir tv platformundan abonelik satmak için aradılar, ben de tv yok bizde dedim, inanmadilar. Dalga geçtiğimi düşündü ve biraz bozuk atıp kapattı telefonu. Çok ilginç yani bu iş neredeyse bir zorunluluk olmuş.

Izlemeyi bırakınca vaktim neredeyse 2 3 katına çıktı. Kafam rahatladı, size de tavsiye ederim.

Hahaha bizzat yaşadım aynı durumu. Arkadaşalar başladılar yerli dizilerden konuşmaya, dedim bunlar hangi dilde konuşuyor, çoğunu anlamıyorum.

Ancak benim olayım biraz farklı, ben TV izliyorum arada sırada. Özellikle favori bir kanalım var: TRT Belgesel HD , Şiddetle tavsiye ederim.

Yemek yerken açıyorum, bir gün karıncaların yaşamı, ertesi gün yaban kazları, diğer gün aslanlar hangi zebrayı avlamış vs vs. Baya sürükleyici oluyor izlemeye başlayınca.

Yemek yerken çok keyifli oluyor, ben tavuk budunu dişlerken aslan da diğer yandan zebranın budunu yiyiyor, "az hayvan değilim" bende diyerek empati yapıyorum :p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
Hayatından bi kaç saat boşa geçmiş oluyor.
Bu adama o kadar antipatiğimki hiç bir programını izlemiyorum.
Egoları tavan yapan bi çok insanı toplamış köle gibi yarıştırıp kazanan tavuk but atıyo adam :mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Bende uzun zamandır tv izlemiyorum desem yeridir bundan yaklaşık 3 sene kadar önce tv yi unuttum internetten dizi film abanıyordum seri diziler falan izliyordum yaklaşık 2-3 senedirde trt belgesel ama uzun zamanda sürekli aynı şeylerin tekrarı oluyor tlc izliyordum eskiden e2 idi çokta güzel programlar vardı şimdilerde ara sıra izleyecek şeyler buluyorum arada bir yaban tv ye sarıyorum izleyecek hiç birşey bulamazsam illa bir belgesel bulup izliyorum bu aralar youtube üzerinden oyun videolarını izliyorum baştan sona dizi tadında hayattan kopma durumu biraz doğru adamlar çukur diyo vartolu diye muhabbet dönüyo hep yabancıyım hele acunun programları bukadar kalitesizlik olamaz bu yüzden izleme gereği duymuyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst