Türkiye'de motor bakımı konusunda ciddi problem olduğunu düşünmekteyim. Herkes aynı özeni göstermiyor motoruna ve de "alırım seneye satarım" mantığı da birçok kişide olduğu için periyodik olarak yenilenmesi gereken parçalardan kaçınılıyor. Kendi motorumun servisi bile değişmesi gereken bir parça için "abi idare eder, değiştirmeyelim" derken, sırf kitapçıkta yazıyor diye zor bela değiştirtiyorum gerekli parçayı. Ben de 3-5 yıllık Cbf ya da Ybr bakarken bütçeme göre araştırdığım tüm motorların haşatının çıkmış olduğunu gördüm. Cbf , Ybr gibi motorların sıfırı çok pahalı, 2. ellerde de patatese çıkmış, çok zorlanmış, hor kullanılmış çok motora denk gelme şansınız var. Çinli minli demedim gittim sıfır aldım, 15000 km'y geldim, çok şükür iyi karar vermişim.