Bugün Bir Commuter Alacak Olsanız Hangi Marka/Modeli Tercih Ederdiniz ? [ANKET]

Bugün Bir Commuter Alacak Olsanız Hangi Marka/Modeli Tercih Ederdiniz ?

  • Yamaha Ybr 125

    Oy: 29 17.6%
  • Yamaha Ys 125

    Oy: 11 6.7%
  • Honda Cbf 150

    Oy: 46 27.9%
  • Honda Cb 125 E

    Oy: 3 1.8%
  • Honda Cb 125 Ace

    Oy: 1 0.6%
  • Tvs Apache 150

    Oy: 6 3.6%
  • Hero Hunk

    Oy: 5 3.0%
  • Hero Glamour

    Oy: 0 0.0%
  • Bajaj V15

    Oy: 12 7.3%
  • CF Moto NK 150

    Oy: 17 10.3%
  • Bajaj Pulsar Ns 160

    Oy: 7 4.2%
  • Mondial Drift 125/150

    Oy: 6 3.6%
  • Mondial Z-One

    Oy: 1 0.6%
  • Rks Titanic Serisi

    Oy: 4 2.4%
  • Benelli BN 125

    Oy: 11 6.7%
  • Diğer

    Oy: 6 3.6%

  • Kullanılan toplam oy
    165
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Bugün Bir Commuter Alacak Olsanız Hangi Marka/Modeli Tercih Ederdiniz ?
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Ben yine tvs apache alırdım çünkü 0 japonlara param yetmiyor :) 2. Elede güvenmiyorum
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
ybr güzel motor da yav insan o motoru biraz geliştirir kardeşim 2004 deki ybr ile bugün ki hala aynı ybr ama fiyata bakıyorsun hiç de 2004 deki gibi aynı değil
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ankette en yüksek oranların hala CBF 150 ve YBR 125'te olması düşünce olarak gram ilerleyemediğimizin göstergesidir. Yani bu adamlar 15 bin TL bile fiyat biçseler bu arkadaşlar hala gidip bu motorları alacaklar.

Listede Benelli TNT125 ve CFMoto 150NK açık ara diğerlerinden öndeler. Benim tercihim TNT125 olurdu. Bir kere bu sınıfta karbüratörlü ile enjeksiyonlunun kıyaslaması bile olmaz.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Ankette en yüksek oranların hala CBF 150 ve YBR 125'te olması düşünce olarak gram ilerleyemediğimizin göstergesidir. Yani bu adamlar 15 bin TL bile fiyat biçseler bu arkadaşlar hala gidip bu motorları alacaklar.

Listede Benelli TNT125 ve CFMoto 150NK açık ara diğerlerinden öndeler. Benim tercihim TNT125 olurdu. Bir kere bu sınıfta karbüratörlü ile enjeksiyonlunun kıyaslaması bile olmaz.

Kaliteyi ucuza alamazsın kardeşim insanlar ybr ile dünya turuna güvenerek çıkıyor bi çinliye bu kadar güvenemezsin evet fiyatları pahalı ama 1 sene sonra bu fiyatları normal karşılamaya başlayacağız
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Ankette en yüksek oranların hala CBF 150 ve YBR 125'te olması düşünce olarak gram ilerleyemediğimizin göstergesidir. Yani bu adamlar 15 bin TL bile fiyat biçseler bu arkadaşlar hala gidip bu motorları alacaklar.

Listede Benelli TNT125 ve CFMoto 150NK açık ara diğerlerinden öndeler. Benim tercihim TNT125 olurdu. Bir kere bu sınıfta karbüratörlü ile enjeksiyonlunun kıyaslaması bile olmaz.

Kalite konusunda hintliler ve çinliler belirli noktalara geldi. Güven konusunda çok sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. İnsanlarda daha çok "satarken zarar etmeyeyim" "kolay satabileyim" mantığı işlemeye devam ettiği için hala yüksek fiyattan satabiliyorlar.
Bir de ülkemizin alım gücü diplerde artık. 10.000tl denilen para avrupada vasıfsız bir adamın 1 maaşına karşılık geliyorken bize pahalı gelmesi normal.
Bir de satıcı sonuçta fiyatı alıcının vereceği maksimum fiyata yakın belirler. Alınıyorsa niye daha pahalıya satmasın ki :)


Kaliteyi ucuza alamazsın kardeşim insanlar ybr ile dünya turuna güvenerek çıkıyor bi çinliye bu kadar güvenemezsin evet fiyatları pahalı ama 1 sene sonra bu fiyatları normal karşılamaya başlayacağız

Fason çin üretimi ve üretim maliyeti 200$ - 300$ olan bir motosikletten bahsediyoruz :)
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
259
200-300 dolar'mı ? Cin'de uretilen her mal aynı paraya mal edilmiyor ki... CBF150 yada ybr125 cok kaliteli motorlar. noname uretilip ithal edenin uzerine sticker'ini yapistirdigi motorlarqa benzemez.
Bu motorlar arasinda kesinlikle tartismasiz CBF150 alirdim. ybr de olabilirdi ama cusseme uymaz (Bu arada fiyatı da manyak ucmus 8000'e cbf varken 10000'e ybr alan olurmu???) . Bu markalar arasında bir tek bajaj pulsar 160 dusunebilirdim. Ama Honda 8100 TL , pulsar 12.200 TL siz olsanız hangisini alirsiniz? Hero hunk ve glamor'a da simdi baktım ucuzlar ama tanıdıgım mallar degil tipleri de hosuma gitmedi. Ucuz diye hint markası alacagima honda'nı cb125'ini alirdim 5800'e cok uygun fiyat en azından satarken ölmezsim.
Daha da ucuza cin malı sticker markalı motor alacagima 3-5 yasinda ezilmemis cbf ybr almak cok daha mantıklı
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Commuteri genelde yeni baslayan adam alir ya da butcesi ona elveren uzun sure kullanmak isteyen adam,her ne amacla olsun bu tarz baslangic motorlarinin ana prensibi sorunsuz ve guvenilir olmasi lazim,2-3 hp daha iyi yada biraz daha iyi gitmesinden ziyade , narin olmamasi , kolay kolay kirilip sizi ugrastirmamasi istenir e bu perspektifle karsiniza ybr yada cbf cikiyor,her ikisi de sizi uzmez artik sekli semaline gore biri alinip gecilir.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Sadece ulaşım amaçlı olarak beni bir yerden bir yere götürsün diye düşünürsem en mantıklı seçenek 8100 TL lik fiyatı ile CBF 150 gibi gözüküyor.Ama binerken biraz zevk alayım,biraz tipi olsun,biraz özellik olsun derseniz tercihim CF Moto NK 150 olur herhalde.Bu ekonomik koşullarda bile bir commutera 10.000 TL üstü vermek bana pek akıl karı gelmiyor.O yüzden 10.000 TL üstü seçenekleri direk eledim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,512
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Türkiye'de motor bakımı konusunda ciddi problem olduğunu düşünmekteyim. Herkes aynı özeni göstermiyor motoruna ve de "alırım seneye satarım" mantığı da birçok kişide olduğu için periyodik olarak yenilenmesi gereken parçalardan kaçınılıyor. Kendi motorumun servisi bile değişmesi gereken bir parça için "abi idare eder, değiştirmeyelim" derken, sırf kitapçıkta yazıyor diye zor bela değiştirtiyorum gerekli parçayı. Ben de 3-5 yıllık Cbf ya da Ybr bakarken bütçeme göre araştırdığım tüm motorların haşatının çıkmış olduğunu gördüm. Cbf , Ybr gibi motorların sıfırı çok pahalı, 2. ellerde de patatese çıkmış, çok zorlanmış, hor kullanılmış çok motora denk gelme şansınız var. Çinli minli demedim gittim sıfır aldım, 15000 km'y geldim, çok şükür iyi karar vermişim.
 
Katılım
29 Ocak 2018
Mesajlar
30
Ben sekilciyim acikcasi scooter da olsa gozume biraz hitap etsin isterim o yuzden ybr almazdm . Ozellikleri ve sekli sebebiyle cf moto 150nk alirdm ya da pulsar 200ns alırdım. Cbf sahibj olmuslugm var 5 bin km kadar kullandim allah var hic bi sikinti yaşamadım gerci 4 binde arkadaştan almistim keyfi kullanıyordu kurye falan degildi bende 9 bin kusur km de sattm . Bence boyle bi konuda seceneklere bakilir kisinin bi motordaki en önce aradigi ozellik neyse o ozelligin olduğu motorlara yönelmek ondan sonra aralarinda secim yapmak dogru olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cf moto150nk commuter olarak mı geçiyor ? Eğer geçiyorsa çok saçma. Çünkü kendisi tamı tamına bir naked !
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kesinlikle cbr 125. Cf moto nun yedek parçası motosikletten pahalı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst