- Katılım
- 25 Eyl 2013
- Mesajlar
- 308
- Konu Yazar
- #1
Fazerımda tıger egzozlar var şu anda geçen çevirmeye girdim şansıma işte ceza puanım 80 miş egzoz cezasıyla 100 oldu ve ehliyete el konuldu 23ünde süresi doldu 2 ay alınmıştı ama trafiğe gittiğimde ehliyet kursuna gitcen 1 hafta ders görcen dendi gittim 600tl verdim kursa şubatta ders alcam 1 hafta sonra ehliyetimi alıcam yani siz siz olun ceza puanı olayına dikkat edin pazar günüde orjinal egzozlarımı takıcam motoru trafiğe sokucam neyse bahaneyle egzozları da söktüm satıcam sorumla bunların alakası yok ama ben salaklığıma yanayım aramızdada ders alacaklar dersini alsın bence inanın uğraşması çok kötü hadi para neyse gitti ama bide stresi var bu işin gelelim soruma
şimdi tıger egzozlar sökülecek orjinal egzozla arasında yakıt farkı ne kadar olur performans farkı olumlu olumsuz nası olur sizce
şimdi tıger egzozlar sökülecek orjinal egzozla arasında yakıt farkı ne kadar olur performans farkı olumlu olumsuz nası olur sizce