Motor trafikten men oldu ehliyetime el konuldu egzoza elveda

Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
Fazerımda tıger egzozlar var şu anda geçen çevirmeye girdim şansıma işte ceza puanım 80 miş egzoz cezasıyla 100 oldu ve ehliyete el konuldu 23ünde süresi doldu 2 ay alınmıştı ama trafiğe gittiğimde ehliyet kursuna gitcen 1 hafta ders görcen dendi gittim 600tl verdim kursa şubatta ders alcam 1 hafta sonra ehliyetimi alıcam yani siz siz olun ceza puanı olayına dikkat edin pazar günüde orjinal egzozlarımı takıcam motoru trafiğe sokucam neyse bahaneyle egzozları da söktüm satıcam sorumla bunların alakası yok ama ben salaklığıma yanayım aramızdada ders alacaklar dersini alsın bence inanın uğraşması çok kötü hadi para neyse gitti ama bide stresi var bu işin gelelim soruma
şimdi tıger egzozlar sökülecek orjinal egzozla arasında yakıt farkı ne kadar olur performans farkı olumlu olumsuz nası olur sizce
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
80 puana gelene kadar , hiç mi dikkat etmedin cezayı öderken falan ne biliyim dikkat edersin biraz
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
aslında biliyodumda 80 puan olduğunu kaçamadım diyelim bu sefer fena kestiler önümü :D
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
80 puan yaptığına göre trafikte rahat durmuyorsun fazlasıyla hakketmişsin geçmiş meçmiş filan olmasın kardeşim. şimdi aslanlar gibi uğraşıp geri al bakalım ehliyetini.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
böyle motoru bağırta bağırta gitmekten ne zevk alıyorsunuz? geçen bu yüzden adana'da yaya giden iki kişi öldü biliyor musun?
 
Katılım
29 Haz 2015
Mesajlar
126
İyi olmuş. Keşke ömür boyu el koysalarmış ehliyetine. Senin gibiler yüzünden biz bütün motosikletlilere düşman oluyorlar.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
üzülme trafikten men olmasaydın, bu gidişle Allah göstermesin belki dünyadan men olacaktın..

hiç olmazsa trafiğe dönüş var, dünyaya dönüş :pale:
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
Bu tür durumlarda motoru bırakıp sessizce kaçmak lazım.
Afferin çok güzel bişi öğretiyorsunuz. Motoru bırakıp kaçsa ne olacak. Motor kendi üstüne değil mi? Ceza yine ona gelecek bana gelecek hali yok ya. Ayrıca çekici parası vs vs üstüne savcılıktan kaçtığı için ceza(para veya hapis) vs vs. Ha başkasının motoruna biniyorsa o ayrı ama benim motorumu bırakıp gidecek arkadaş bırak motor istemeyi bi daha yanıma uğramasın.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Geçenlerde annemi, dayımın hanımını, kaynanayı ve benim hanımı aldım. Kırk yılda bir dışarıda bir şey yedireyim dedim. Annemin 30 yaşında torunu var (abimin oğlu) yaş ortalamasını tahmin edin. Kayın valide lokantanın bir üst katına zor çıktı sağlık durumu bu. Neyse oturduk hem yemek yiyoruz hem laflıyoruz o sırada sessizce bir motosiklet geldi tam önümüzde gaz açtı yer gök inledi. Hepimiz havaya sıçradık kayınvalide kıpkırmızı oldu kendin den geçti. Kırk yılda bir dışarı çıktılar oda burunlarından geldi.

Şimdi bu arkadaşlara sorarım ayıp değil mi? yazık değil mi? günah değil mi?
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
80 puan yaptığına göre trafikte rahat durmuyorsun fazlasıyla hakketmişsin geçmiş meçmiş filan olmasın kardeşim. şimdi aslanlar gibi uğraşıp geri al bakalım ehliyetini.

Sacmalik , ege gezimde yer yurt bilmedigim memlekette carsiya yemek yemek icin girdim ceza yedim , izmir de sahile gittik herkes motorla giriyordu ben de girdim zabita cevirdi adam 40 yilda bir kontrol yapiyoruz denk geldiniz dedi , eskisehirden kutahyaya giderken 92 km hizla 400₺ ceza yedim cevre yolundaydim daha eskisehir levhasi disina cikmamistim diye .Eskisehir merkez tek yon olan caddeye girdim araba girmez cok nadirdir tirin mirin 2-3 km hizim ya var ya yok park yeri bakiyorum polis ceza yazdi .Sonuc mu evet trafik canavariyim :D,toplam 1300 tlye yakin ceza ve 60 dan fazla puan :D
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,520
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Geçmiş olsun, hocam sanki hep yanlış zamanlarda yanlış yerlerde bulunmuşsunuz gibi
 
Katılım
12 Ocak 2018
Mesajlar
199
Sacmalik , ege gezimde yer yurt bilmedigim memlekette carsiya yemek yemek icin girdim ceza yedim , izmir de sahile gittik herkes motorla giriyordu ben de girdim zabita cevirdi adam 40 yilda bir kontrol yapiyoruz denk geldiniz dedi , eskisehirden kutahyaya giderken 92 km hizla 400₺ ceza yedim cevre yolundaydim daha eskisehir levhasi disina cikmamistim diye .Eskisehir merkez tek yon olan caddeye girdim araba girmez cok nadirdir tirin mirin 2-3 km hizim ya var ya yok park yeri bakiyorum polis ceza yazdi .Sonuc mu evet trafik canavariyim :D,toplam 1300 tlye yakin ceza ve 60 dan fazla puan :D

Abdestin kabul olmuyo ben sana söyliyim
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
Arkadaşlar güzel öğütleriniz için teşekkür ederim ama bu motora ben o sesi duymak için biniyorum kimsenin yanına gelipte gaz açmıyorum çevre yolundayız zaten hep insanların dibine dibine girip rahatsız etmiyoruz yada ara sokaklarda gazlamıyoruz bi siz bilinçli kullanıcısınız biz apaçiyiz zaten (hiç sevmiyorum bana karşı çok bilinmiş şekilde konuşulmasını)
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Performansında yakıtında azcık düşer :) Senin puan 60a düştüğünde geri tak egzosu boşver :))
 
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
154
Arkadaşlar güzel öğütleriniz için teşekkür ederim ama bu motora ben o sesi duymak için biniyorum kimsenin yanına gelipte gaz açmıyorum çevre yolundayız zaten hep insanların dibine dibine girip rahatsız etmiyoruz yada ara sokaklarda gazlamıyoruz bi siz bilinçli kullanıcısınız biz apaçiyiz zaten (hiç sevmiyorum bana karşı çok bilinmiş şekilde konuşulmasını)

Gaz kolu çevirmeden motor sürebilmeyi bir ben öğrenemedim.
Ara sokaklarda hep rölanti demek...
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
son 11 ay icerisinde ceza puani 20 olan ağir ihlallerden 4 defa işlemek, yada küsurat ile 80 e varmak..... Hem motosiklet ile hem de genelde çevre yollarinda sürüş yaparken...

İlk defa böyle bir sürücü duydum..

enteresan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst