Motor trafikten men oldu ehliyetime el konuldu egzoza elveda

Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
Arkadaşlar güzel öğütleriniz için teşekkür ederim ama bu motora ben o sesi duymak için biniyorum kimsenin yanına gelipte gaz açmıyorum çevre yolundayız zaten hep insanların dibine dibine girip rahatsız etmiyoruz yada ara sokaklarda gazlamıyoruz bi siz bilinçli kullanıcısınız biz apaçiyiz zaten (hiç sevmiyorum bana karşı çok bilinmiş şekilde konuşulmasını)

fazera tiger egzozla ceza yazan polis hiç egzoz görmemiştir diye düşünüyorum. Yazık olmuş bazen büyükşehirler avantajlı bu durumlarda. Anadoluda ve ufak şehirlerde egzoz gürültüsü bazen işkenceye dönüşüyor. Bütün eskişehir duyuyodur o sesi :) Geçmiş olsun.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
Performansında yakıtında azcık düşer :) Senin puan 60a düştüğünde geri tak egzosu boşver :))

sattım egzozları ya takmıcam bi daha zaten motoruda büyültmeyi düşünüyorum satılığa çıkartıcam nasipse alacağım yeni motora daha iyilerini takarız allah nasip ederse sezona satıp hayabusa alıcaz
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Aslında bazı polisler ceza puanını soruyor. Direkt plakaya yazıyorlar. Hatta hiç uğraşmayıp direkt durdurup selam veren(aha cezadan yırttık), sonrada evine plakaya yazılmış cezayı yollayan polisler var :D
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Sacmalik , ege gezimde yer yurt bilmedigim memlekette carsiya yemek yemek icin girdim ceza yedim , izmir de sahile gittik herkes motorla giriyordu ben de girdim zabita cevirdi adam 40 yilda bir kontrol yapiyoruz denk geldiniz dedi , eskisehirden kutahyaya giderken 92 km hizla 400₺ ceza yedim cevre yolundaydim daha eskisehir levhasi disina cikmamistim diye .Eskisehir merkez tek yon olan caddeye girdim araba girmez cok nadirdir tirin mirin 2-3 km hizim ya var ya yok park yeri bakiyorum polis ceza yazdi .Sonuc mu evet trafik canavariyim :D,toplam 1300 tlye yakin ceza ve 60 dan fazla puan :D

Yahu ne anlatıyorsun her yerde trafik işaretleri aynı yer yurt bilmene gerek yok girilmez tabelası karsta da aynı eskişehirde de aynı egedede aynı ne alaka. Tek yön caddeye girmişsin ters den eskişehirde tirin mirinmiş yok ceza yazmışlar ne yapacaklar dı buyrun beyefendi kolonya lokum verelim mi diyeceklerdi?
Hız konusuna gelirsen burada bir derece haklılık payın var yollar olmuş çift şerit bölünmüş yol tarih olmuş 2018 hala 1930 hız düzenlemesi ile idare etmeye çalışıyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------

Arkadaşlar güzel öğütleriniz için teşekkür ederim ama bu motora ben o sesi duymak için biniyorum kimsenin yanına gelipte gaz açmıyorum çevre yolundayız zaten hep insanların dibine dibine girip rahatsız etmiyoruz yada ara sokaklarda gazlamıyoruz bi siz bilinçli kullanıcısınız biz apaçiyiz zaten (hiç sevmiyorum bana karşı çok bilinmiş şekilde konuşulmasını)

Sen o sesi duymak için binebilirsin ama başkalarının duymasına gerek var mı? Her halde dünyanın en büyük çölünde binmiyorsun? Mesele burada bilinçli olma meselesi değil saygılı olma meselesi ben zevk yapıyorum ama etrafta yaşlı var mı, hasta var mı, rahatsız olan var mı, var ise benim bunları rahatsız etme hakkım var mı meselesi.
mesele apaçilik olayına gelirse sonuçta hepimiz şu veya bu şekilde ceza yiyoruz. Ceza yemeyenimiz yoktur eğer yeni başlamadık sa. Fark şu birisi kural ve saygı tanımamayı kafa nereye biz oraya mantığı ile yaşamayı yaşam biçimi haline getirmiş diğeri anlık olarak bir kuralı çiğnemiş ve ceza yemiş.
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
Yahu ne anlatıyorsun her yerde trafik işaretleri aynı yer yurt bilmene gerek yok girilmez tabelası karsta da aynı eskişehirde de aynı egedede aynı ne alaka. Tek yön caddeye girmişsin ters den eskişehirde tirin mirinmiş yok ceza yazmışlar ne yapacaklar dı buyrun beyefendi kolonya lokum verelim mi diyeceklerdi?
Hız konusuna gelirsen burada bir derece haklılık payın var yollar olmuş çift şerit bölünmüş yol tarih olmuş 2018 hala 1930 hız düzenlemesi ile idare etmeye çalışıyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------



Sen o sesi duymak için binebilirsin ama başkalarının duymasına gerek var mı? Her halde dünyanın en büyük çölünde binmiyorsun? Mesele burada bilinçli olma meselesi değil saygılı olma meselesi ben zevk yapıyorum ama etrafta yaşlı var mı, hasta var mı, rahatsız olan var mı, var ise benim bunları rahatsız etme hakkım var mı meselesi.
mesele apaçilik olayına gelirse sonuçta hepimiz şu veya bu şekilde ceza yiyoruz. Ceza yemeyenimiz yoktur eğer yeni başlamadık sa. Fark şu birisi kural ve saygı tanımamayı kafa nereye biz oraya mantığı ile yaşamayı yaşam biçimi haline getirmiş diğeri anlık olarak bir kuralı çiğnemiş ve ceza yemiş.

Alsancak kordonda girdigim yerden her hangi bir trafik levhasi yoktu bir tane demir duba vardi adam bunu gosterdi bana kanit olarak . Yer yurt bilmedigim yer çine merkezine giriyorsun duz devam edersen ceza yaziyolar yemek yemek icin yer ariyordum, tek yonlu sokakta da park edicektim trafigi tehlikeye mi sokmakiydi yani bu ayaklarim yerdeydi 5 km hizim yoktur yani yurume hiziydi . Neyse benim gibi sacma sapan cezalar yemezsin umarim hele ege tarafinin polisleri ayri bi garip
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
sattım egzozları ya takmıcam bi daha zaten motoruda büyültmeyi düşünüyorum satılığa çıkartıcam nasipse alacağım yeni motora daha iyilerini takarız allah nasip ederse sezona satıp hayabusa alıcaz

Yakışır yapıştır gelsin :) egzos candır boşver :flower:
 
Katılım
18 Eyl 2017
Mesajlar
201
Egzozdan 20 puan mı yazdılar ilginç ben kaza yaptım 4 ay önce ben haklıydım 5 puan kesmişler benden
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
Egzoza karşı değilim, diğer taraftan performans egzozu kullanıp üstüne susturucusunu çıkartmak insanlara saygısızlıktan başka bir şey değil. Motor o kadar gürültülü olunca tatmin olan varsa bir doktora görünsün; muhtemelen büyük bir problemi var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst