- Katılım
- 24 Eki 2017
- Mesajlar
- 1,494
Arkadaşlar güzel öğütleriniz için teşekkür ederim ama bu motora ben o sesi duymak için biniyorum kimsenin yanına gelipte gaz açmıyorum çevre yolundayız zaten hep insanların dibine dibine girip rahatsız etmiyoruz yada ara sokaklarda gazlamıyoruz bi siz bilinçli kullanıcısınız biz apaçiyiz zaten (hiç sevmiyorum bana karşı çok bilinmiş şekilde konuşulmasını)
fazera tiger egzozla ceza yazan polis hiç egzoz görmemiştir diye düşünüyorum. Yazık olmuş bazen büyükşehirler avantajlı bu durumlarda. Anadoluda ve ufak şehirlerde egzoz gürültüsü bazen işkenceye dönüşüyor. Bütün eskişehir duyuyodur o sesi