tuğra lı doblo hakkında

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Arkadaşlar bir şey soracağım
Devamlı burada okuduğum dalga geçilen yada simge olarak kullanılan şey TURA LI doblo

...Doblo yumu sevmiyorsunuz
...Tura yımı sevmiyorsunuz
...Kullananımı sevmiyorsunuz
...her üçü nüdemi sevmiyorsunuz

Doblo sizi rahatsız ediyorsa niye tuğralı olanı ayırıyorsunuz ? :)

Tura sizi rahatsız ediyorsa niye dobloyu karıştırıyorsunuz. diğer turalı arabalara haksızlık olmuyor mu ? :)

Kullanan sizi rahatsız ediyorsa aynı adam başka araba kullandığı zamanda rahatsız olurmusunuz,?

Her üçüde aynı anda sizi rahatsız ediyorsa psikoloğa gidin. normal değilsiniz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neyzen Tevfik'in "Ne kadar da çokmuşsunuz." olayı geldi aklıma niyeyse.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
şimdi amirim şöyle oluyor ;

arkasında osmanlı tuğrası olan doblolar genelde trafik kurallarına riayet etmeden aracını sürüyor. yani ülkemizde genel olarak zaten trafik kültürü yok ama bu araç sahipleri daha bi agresif ve kuralsız kullanıyor.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Konu Tuğra veya Doblo değil, konu Osmanlı Tuğra'lı Doblo süren adamların %99.99'unun cahil ve kural tanımayan, benim bu memleketten ne şekilde olursa olsun silinmesi istediğim insan türü olması. Bir de siyah film kaplı camları varsa tadından yenmez. Polis olsam her gördüğüm yerde bunları durdurup araçlarını ararım. İstisnalar mutlaka vardır ama çok çok azdır. Ayrıca diğer tuğralı araçlar da trafikte aynı şekilde saygısızca, kural tanımadan, her an kavgaya hazır şekilde hareket etmektedirler. Bu araçların içindeki çocuklar da genelde ön koltukta annelerinin kucağında otururlar ve bunların hiçbirisi tesadüf değildir. Aksini iddia edecek olan arkadaşlar bir gün sabahtan akşama kadar şehirde dolaşıp tespit yapmaya hazırım.

Kişisel olarak da Osmanlı'yı sevmediğim için tuğrasını da sevmem.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Konu Tuğra veya Doblo değil, konu Osmanlı Tuğra'lı Doblo süren adamların %99.99'unun cahil ve kural tanımayan, benim bu memleketten ne şekilde olursa olsun silinmesi istediğim insan türü olması. Bir de siyah film kaplı camları varsa tadından yenmez. Polis olsam her gördüğüm yerde bunları durdurup araçlarını ararım. İstisnalar mutlaka vardır ama çok çok azdır. Ayrıca diğer tuğralı araçlar da trafikte aynı şekilde saygısızca, kural tanımadan, her an kavgaya hazır şekilde hareket etmektedirler. Bu araçların içindeki çocuklar da genelde ön koltukta annelerinin kucağında otururlar ve bunların hiçbirisi tesadüf değildir. Aksini iddia edecek olan arkadaşlar bir gün sabahtan akşama kadar şehirde dolaşıp tespit yapmaya hazırım.

Kişisel olarak da Osmanlı'yı sevmediğim için tuğrasını da sevmem.

Yani ikinci şık senin sorunun tuğra ile. Eyvallah...

yani tuğrasız doblo ile ilgili sıkıntı yok. Mesela evden çıktın tuğra var herkes sana başka gözle bakacak sonra tuğrayı sökeceksin hop beyefendi oldun Yanlışmı anladım
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yani ikinci şık senin sorunun tuğra ile. Eyvallah

Okuduğunu anlayamama gibi çok ciddi bir probleminiz var. İletişim sıkıntısı buradan kaynaklanıyor bence. Adam paragraf yazmış sürücü profili ile ilgili altına da 5 kelimelik cümle yazmış Osmanlıyla alakalı hemen sorun Osmanlı ile alakalı oldu.

Algıda seçicilik işte. Fişleme seziyorum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Okuduğunu anlayamama gibi çok ciddi bir probleminiz var. İletişim sıkıntısı buradan kaynaklanıyor bence. Adam paragraf yazmış sürücü profili ile ilgili altına da 5 kelimelik cümle yazmış Osmanlıyla alakalı hemen sorun Osmanlı ile alakalı oldu.

Algıda seçicilik işte. Fişleme seziyorum.

Kusuruma bakmayın Avukat bey.....Son cümlesini tekrar oku bakiiiiiim ''Kişisel olarak da Osmanlı'yı sevmediğim için tuğrasını da sevmem. ''
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Yani ikinci şık senin sorunun tuğra ile. Eyvallah...

yani tuğrasız doblo ile ilgili sıkıntı yok. Mesela evden çıktın tuğra var herkes sana başka gözle bakacak sonra tuğrayı sökeceksin hop beyefendi oldun Yanlışmı anladım

ben arkadaşın sıkıntısını anladım. kendisi cahil, cahilliğinin de farkında olmayan, cahil olmayan insanları küçümseyen, kendi benliğini kaybetmiş, arap yalakası olmuş, çağdaş modern bir devletin eşit vatandaşı olmak yerine yıkılmış gitmiş bitmiş bir devlette padişahın kölesi, tebası olmayı yeğleyen; cumhuriyet, laiklik, Atatürk düşmanı sığırlardan hoşlanmıyor sanırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kusuruma bakmayın Avukat bey.....Son cümlesini tekrar oku bakiiiiiim ''Kişisel olarak da Osmanlı'yı sevmediğim için tuğrasını da sevmem. ''

Eee tek madde mi derdi? Kendi yazdığını da anlamıyorsun durum daha da vahim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
ben arkadaşın sıkıntısını anladım. kendisi cahil, cahilliğinin de farkında olmayan, cahil olmayan insanları küçümseyen, kendi benliğini kaybetmiş, arap yalakası olmuş, çağdaş modern bir devletin eşit vatandaşı olmak yerine yıkılmış gitmiş bitmiş bir devlette padişahın kölesi, tebası olmayı yeğleyen; cumhuriyet, laiklik, Atatürk düşmanı sığırlardan hoşlanmıyor sanırım.

Söylediğiniz şeylerin ölçüsü tura lı doblo kullanmak mıdır.Yani bu mudur

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------

Eee tek madde mi derdi? Kendi yazdığını da anlamıyorsun durum daha da vahim.

senin derdin 4. madde ne yapman gerektiğini yazdım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zamanında bu adama cahil dedim diye bana yükselen bir "ismi lazım değil" vardı. Sesi soluğu çıkmaz oldu, dilini yuttu sanırım bu cehaletin karşısında.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------

Söylediğiniz şeylerin ölçüsü tura lı doblo kullanmak mıdır.Yani bu mudur

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------



senin derdin 4. madde ne yapman gerektiğini yazdım :)

Puahahahahahah bir de akıl vermeye kalkıyor. :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Söylediğiniz şeylerin ölçüsü tura lı doblo kullanmak mıdır.Yani bu mudur

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------



senin derdin 4. madde ne yapman gerektiğini yazdım :)

insanların trafikteki davranışları ile bu özellikler arasında bir korelasyon yakalamışsa olabilir, zaten kimse net bir sonuç ortaya koymaz ama hayat tecrübesi insanda bir yargı oluşturacaktır.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
modern zamanların şahini işte, uygun fiyatlı ve krediye uygun, "her işi yaparım abi" arabası, benzer bir ekonomik sınıfa hitap ediyor
geniş iç mekan ve panaromik camlarıyla büyük resmi anlamak için birebir
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
doblo moblo farketmez, tuğralı bir araç görünce bir an önce o araçtan uzaklaşmaya çalışıyorum. her an sinyalsiz dönebilir, ani fren yapabilir. yapıyorlar yani, büyük çoğunluğu öyle. birkaç defa tesadüf ettim.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Arkadaşlar bir şey soracağım
Devamlı burada okuduğum dalga geçilen yada simge olarak kullanılan şey TURA LI doblo

...Doblo yumu sevmiyorsunuz
...Tura yımı sevmiyorsunuz
...Kullananımı sevmiyorsunuz
...her üçü nüdemi sevmiyorsunuz

Doblo sizi rahatsız ediyorsa niye tuğralı olanı ayırıyorsunuz ? :)

Tura sizi rahatsız ediyorsa niye dobloyu karıştırıyorsunuz. diğer turalı arabalara haksızlık olmuyor mu ? :)

Kullanan sizi rahatsız ediyorsa aynı adam başka araba kullandığı zamanda rahatsız olurmusunuz,?

Her üçüde aynı anda sizi rahatsız ediyorsa psikoloğa gidin. normal değilsiniz

Açık ve net yazayım mı hocam?

Genelleme de yapacağım, doblo sürücüleri normal sürücülere oranla çok daha kötü ve kuralsız araç kullanıyor.
Tuğralı doblo sürücüleri ise yukarıda söylediğimin 3x le çarpılmış hali.

Bilmiyorum belki sık trafiğe çıkmıyorsunuzdur, yada nezih bir semtte yaşıyorsunuzdur ancak benim yaşadığım şehirde durum maalesef böyle.
Çok sık denk geliyorum ve falsosuz hareket yapan turalı doblo görmedim desem yeridir. Alayı bi muziplik peşinde.
Yahu park halindeki bile falso, genelde yanlış yere park ediyorlar :queen:

İnsanlar Tuğralı doblo gördüğü zaman kutsal su görmüş zebani gibi kaçışıyorlar trafikte :)
Size de tavsiyem trafikte görürseniz çok dikkat edin. Ürkütmeyin, izin verin geçsin gitsin yoksa her an üzerinize kırabilir, her an her dengesizliği yapabilir.

Valla bükemediğin bileği öpeceksin demişler, bu satırları yazan kişi yani ben, artık doblo almayı düşünüyorum.

En azından diğer araçlar ve diğer doblolar rahat bırakır da, tıngır mıngır kafam rahat sürerim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2017
Mesajlar
286
neymiş bu tuğralı doblalar , karizma desem değil neyse.
yoksa sizidemi arka camına tuğra yapıştırılmış kara camlı doblolular sıkıştırdı. kızgınlığınız neden?
hırsınızı yanlış adamdan çıkarmaya çalışıyorsunuz, hırsınızı şöföründen çıkaracaktınız .
şaka bir yana tuğra şekli benim hoşuma gidiyor, ufağını bulsam motoruma yapıştırırım sağlı sollu , bulamıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Bizzat akrabamda var, Connect-Tuğra ikilisi, hani kendisini severim fakat burdaki benzetmeye çok uygun birisi. Yani trafikte pek karşılaşmak istemem.
Tuğra işine gelince, kimse sevmek zorunda değil, kimse Osmanlıyı da sevmek zorunda değil, zira Osmanlı bir hanedanlık. Belki onun yerine Karamanoğulları Anadoluda böyle bir imparatorluk kursa idi, belki çok daha güçlü ve ömrü uzun olacaktı bilemeyiz.
Şimdi ben Osmanlı ya böyle dedim diye çoğu höykürecek; benim Osmanlı İmparatorluğuna karşı bir gıcığım yok, aksine bu büyük tarihine karşı çok büyük saygım var. Fakat benim için aslolan Osmanlıcılık değil, Türkçülüktür.
Ahmet Turan Peker be benzerlerinin anlamadığı konu ise şu: Osmanlının yıkılma sebeplerinden (bence) en önemli sebeplerden ikisi, bir Araplaşmak, ikincisi ise gittikçe cahilleşen, ve dini kendi amaçları doğrultusunda halka empoze etmeye çalışan, devlet işlerine karışan uleme takımıdır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oğuz Kağan'ın mührü ne kadar kıymetliyse tuğrada o kadar kıymetlidir benim için. Ancak o tuğrayı aracınıza işliyorsanız her konuda daha dikkatli olmanız gerek .Mesela ben yabancı bi ülkede yaşasam ve Türklüğü simgeleyen birşey olsa aracımda 2x dikkat ederim hal ve hareketlerime. Ancak aracına tuğra simgesi yapıştıran sürüclerin %90ının 2x dikkatsiz ve mal mal hareketler sergilediği gerçeğinide göz ardı edemiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst