bende bu konuyu merakımdan yeni üye oldum siteye ve tesadüfen sizin yazınıza denk geldim, elbette hevesimizi soğutacak insanlarla karşılaşacağız ama önemli olan ne kadar istekli ve azimli olduğumuz diye düşünüyorum
üstelik senin boyunda uzunmuş benim (1.60) maalesef ki ama bu bile benim hevesimi soğutmuyor sele alçaltma topuklu ayakkabı vs vs kullanılabilir
tabii ki benim amacım yarışlara katılmak değil bizatihi hobi
özellikle izlediğim "climb" tarzı videolara bayılıyorum sanırım enduro alacağım sonunda .. benim gibi düşünen bayan arkadaşlarımı gördükçe de hevesim 3 e 5 e katlanıyor , iyi ki varsınız 