Ilave olarak;
Bazi ustalar,yağ değişimi sirasinda kontaği açmadan kickstart(ayak marşina 5-6 kez basmak suretiyle Abi boyle eski yağ daha iyi suzulur diyerek aslinda farkinda olmadan balatalara ve motora zarar verebiliyor.
Sonuçta balata yuzeyinde her ne kadar yağ tabakasi kalsa bile kuru surtunme sonucunda plakalar arasinda çapak kalabiliyor.debriyaj grubu,karterdeki yağ havuzunda hareket ettigi gibi rahat donus saglamiyor.
Hele hele yağ değişimi esnasinda motor isisi biraz yuksek ise daha vahim,balata yuzeyinden kalkan çapak yeni yağ ile beraber kartere ordanda pompaya dolaşiyor,10bin km olmadan balatam bitti deniliyor.
Orta sehpada motoru saga/solla yatirmak,ileri geri oynatarak yağ boşaltimi en ideali.