- Katılım
- 9 Ağu 2015
- Mesajlar
- 95
- Konu Yazar
- #1
Dün asgari ücret açıklandı. Beyfendiler beğenmiyor. 2002 yılında hükümete geldiğimizde asgari ücret 180 liraydı. Biz bunu geçen yıl 1404 liraya çıkarmıştık şimdi ise 14,3 artışla 1603 liraya çıktı. Ya eline diline dursun, nereden nereye. Bu rakam asgari ücretin evli olmasına çocuklarının olmasına göre değişebiliyor. Bu asgari ücrete 100 lira da işveren teşviki uyguluyoruz. Böylece o zamandan bu zamana 9 kat arttırdık. Enflasyonun altında hiç düşürmedik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Seçim zamanı gelsin bende size bi güzellik düşüneceğim elbet 1603 tl evde motosiklette alırız artık bu paraya bozdur bozdur harca
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Seçim zamanı gelsin bende size bi güzellik düşüneceğim elbet 1603 tl evde motosiklette alırız artık bu paraya bozdur bozdur harca