- Katılım
- 5 Nis 2017
- Mesajlar
- 2
Benellinin TRK 502X'ini beklerken 402S görünce fikrim değişti.Umarım fabrikayıda kurarlar acaba bu 402S'de ducati diaveldeki gibi sürüş modları var mı?Benelli bence iki konudada özen gösterse çok daha iyi olacak 1'i gösterge olayı niye renkli gösterge koymazlar anlamış değilim.(KTM Duke Serisi vb.) 2'incisi adamlar enduro amaçlı TRK 502X yapmış ama alt koruma koymamış 