4 gün önce aldım daha 140 kmde ilk izlenimlerim hızlanma çekiş gidiş olarak süper bir motor 189 cc 6 vites 6.viteste bile gazı açtınmı rahatça hızlanıyor dişli ile oynamak bile isteyebilirsiniz yakıda gelince 25 tllik benzin ile 117 km yaptım daha rodajda 21 kuruşa denk geliyor daha düşeceğini düşünüyorum.Kötü yanları deponun kilit mekanizması zırıltı yapıyor götürüp söyleyeceğim daha gidemedim Anahtarın içine girdiği yer titriyor.Ayrıyetten oto yıkamada fazla su tutunca sigorta yakıyor 4. Gün iki defa değiştirdim.Son hız olarak ben 100 ü geçmedim ama rahatça 140 150 yapacagını düşünüyorum ilk yağı 500 de değişiyor yağ değişiminden sonra denerim.Diğer cglere göre görüntüsü daha klas aynaları güzel memnunum.