Korlas'ın muhtesem objektif Multi 950 vs Africa Twin karşılaştırması

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eki 2017
Mesajlar
109
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar,bu siteye üye olduğum gün açtığım başlıkta Korlas'a giydirmiştim.

Bu adamların hazırladığı şu videoyu buraya bırakıyorum,zamaniniz varsa izleyin derim,daha fazla yorum yapmak istemiyorum :)

 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla 2 motor hakkındada tam fikrim yok ama 2 motorda alakasız klasmanda neyini kıyaslıyorlar ?? lastikleri jantları başka işler için yapılmış 2 motor.alo mezar hattı hondayı güzel gömmüşler her yönden.korkudan yorumları kapatmış adamlar:cherry: hayatımda korlasa hiç gitmedim gitmeyi dahada düşünmem adamın aklını alırlar valla:queen:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Yorumların kapalı olmasindan, objektiflik hakkında fikir sahibi olmak mümkün .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eki 2017
Mesajlar
109
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilmeyen arkadaslar için şunu belirtmem lazım,

Yurtdışında Ducati Multi 950 ile Africa Twin manual fiyati aynı,ulkeden ulkeye bu fiyatlar bir miktar değişebilir ama
+- 300 euro bile oynamaz

Bugun bir Honda bayine gidip Africa 'yı 49-51 tl gibi fiyatlarla sahip olabilirsiniz,
Korlas ise sanki super acayip bir fırsat sunmuş gibi davranıyor,fakat iki motor arasında olmaması gereken(avrupa fiyatları) yaklaşık 10000 TL lik bir fiyat farkı var.
Bir de "Africa ne ki az farkla Multi veriyoruz" demeleri,demeye getirmeleri.. ne deyim bunlara bilemiyorum :)
 
Katılım
4 Eyl 2015
Mesajlar
14
İnanılmaz yanlı bir karşılaştırma, her şeyi geçtim de motosikletten anlıyoruz diye video karşılaştırma yapan insanların Ducati de olmayan otomatik vitesin farkında değil herhalde, "çok küçük bir fiyat farkı var" dedikleri 57.500 TL'lik Africa Twin fiyatı ne yazık ki Ducati'nin hiçbir modelinde olmayan otomatik vitesli modelin fiyatı. Manuel vitesli Africa'nın liste fiyatı 54.600 TL.
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
63
ya bi kere kıyaslama yapılacaksa multistrada africa ile boy olcusemez ne içmiş bunlar? zaten ducatiyi sevmem bir de kendi modellerini iyi gösterme çabaları hepten soğuttu.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
"güç üst devirde artması gerekirken düşüveriyor" yok "düşük vitesler daha canlı" yok "güçler aynı gibi; ama tamamen farklı sürüşleri var"... lan tork eğrisi diye bi şeyden haberi yok mu bunların?
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
Multi'den soğudum ortasında kapattım videoyu.
Tamam kendi ürününü ön plana çıkart eyvallah, ama bunun da bir yolu yordamı var.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Korlas'ın 24000 bakım fiyatını da yazsalarmış. Hani şu gelmeden herkesin motorunu sattığı bakım. Sahibinden'de Ducati'lerin 20000'i geçmemesine neden olan bakım.

Yaptıkları şey etik değil, ayıp. Honda dava açsa kazanır.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
honda sımdı dese kı ' la sız kım kopeksınız benım malı ezıklıyorsunuz bundan sonra muhatabınız avukatlarım ' dese ustune bır de telif itelese ( oluyor mu oyle bırsey bu konu hakkında pek bılgım yok ) bence sonuna kadar haklılar .
ınsallah yaparlar oyle bırsey .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu Ducati satıcısının yaptığı "inceleme"den ne bekliyorsunuz ki?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Africa twin i ne saniyorsunuz acaba ? sırf Honda oldğu icin yere göğe sığmamasınımı bekliyordunuz ? 55 bin liralık motor, ama düğmeler mondialden hallice, motorda şambrel var bikere ! Enduro yol motoru yapmış, lastikler şambrel.. Maliyeti 4000 euro yok şu motorun. Hata Korlas'ın. Ducati i kıyaslayacaksan git KTM ile kıyasla MvAgusto ile kıyasla. Honda nedir ?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Ben mi yanlış biliyorum ? Telli jant olan tüm motorların lastikleri şambriyelli değil mi ?

İtalyanlara bi göz at , hatta inceleme fırsatın olursa jantları yakından incele. Nasıl mühendislik harikası telli jantın dublex olduklarını görebilirsin :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eki 2017
Mesajlar
109
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İtalyanlara bi göz at , hatta inceleme fırsatın olursa jantları yakından incele. Nasıl mühendislik harikası telli jantın dublex olduklarını görebilirsin :cat:

VFR1200X var Honda da telli jant fakat dublex,teknoloji harikasi he mi :)

Burada Africa yı yere göre sığdıramasın diyen yok,şu yaptıkları ayıptır.Kaldiki tüm dünyada Africa ile aynı fiyata satılan Multi 950 nin satış rakamlarını görecez Africa'nın yarısı olabilecek mi merak ediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Africa twin i ne saniyorsunuz acaba ? sırf Honda oldğu icin yere göğe sığmamasınımı bekliyordunuz ? 55 bin liralık motor, ama düğmeler mondialden hallice, motorda şambrel var bikere ! Enduro yol motoru yapmış, lastikler şambrel.. Maliyeti 4000 euro yok şu motorun. Hata Korlas'ın. Ducati i kıyaslayacaksan git KTM ile kıyasla MvAgusto ile kıyasla. Honda nedir ?
Yanlış yere yazmışsınız. Saçmasapan, pardon, belli bir mantık çizgisini koruyamayan eleştiriler için şöyle bir başlık açmıştım, oraya yazın bence:

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/177152-honda-haslama.html

Orda herşey serbest :) Çinli'den kötü, bu devirde iç lastik neymiş, akü o kadar gömülür mü, maliyeti üç kuruş yoktur, vs. Motto'muz "Honda övücüler çatlasın." :)
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Ne kullanıyorlarsa söylesinler, o kafaya sahip olmayı bende çok istiyorum :) Servet ödüyoruz resmen o kafaya ulaşmak için, hala o kadar uçamıyorum ben.

Her şeyi geçtim de "göstergeyi pek göremedim,okunaklı değil, vites göstergesini bulamadım hatta" dedi bitanesi.

Aha da gösterge de bu bu arada, bakalım siz vites göstergesini bulabilecek misiniz :cherry:

0


Bizim motor daha iyi gidiyo bizim motor daha iyi duruyo, bizim motor daha yakışıklı falan deseler bir nebze anlarım da böyle de sallanmaz yahu.

Hadi neyse küsmesin amcalar, çok beğenmiş gibi yapalım videoyu, çok sevdik çok beğendik evet evet çifter çifter alacağız Multıden. :mrgreen:

Bana da 2 tane gazete kağıdına sırıversinler yolluk yapayım :p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst