Motosikletim yağ fışkırtıyor

Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
16
ARKADAŞLAR MERHABA GRUPTA YENİYİM MOTORUMUN TAM SÜBAPLARIN OLDUĞU YERDEKİ KAPAKLARI TUTAN SAĞDAKİ VİDA TİTREŞİMDEN YERİNDEN GEVŞEMİŞ VE YAMULMUŞ SIKINCA TAMAMI SIKILMIYO ELLE AÇILMIYCAK KIVAMA GELİYO FAKAT 2 KM İLERLEYİNCE TEKRAR VİDA GEVŞİYO VE MOTOR YAĞ ATIYO Bİ TORNACIYA SORDUM YUVADANDIR VİDADAN DEĞİLDİR DEDİ GELİŞİ GÜZEL Bİ ŞEKİLDE NASI ÇÖZERİM BU İŞİ TEK YOLU TORNACIYA GİTMEKMİ
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
üst kapak sökülüp tornacıya gidecek dostum. bu direk çözümdür.

daha sağlıksız yöntem olarakta sıvı conta ile orayı kapatabilir veya somunu sıkarken locktite uygulayabilirsin
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
Ben bi çözüm biliyorum, hemde sen yapabiliceksin.
Sun-fix kaynak macun felan diye arattır o ürünü al 10-15 lira bişiy internette, onu o civatayı takıp sıktıktan sonra etrafına iyice sür ama önce süreceğin yeri temizle toz felan olmasın yüzeye iyi tutunsun. Ama yaptıktan sonra 3-4 saat yada saat demeyim tam süresini bilmiyorum o donup taş gibi olana kadar hiç elleme dursun motor.

Kullanım alanlarında yıpranmış diş yenilenmesinde ve motor bloklarındaki çatlakların onarımında kullanılabileceği yazıyor. Bu sadece birazı daha çok kullanım alanı var.
Ve cidden sağlam bi ürün biz bunu kullanmıştık cidden çok iyi tutuyor.

Ama dediğim gibi kurumasını beklemelisin.
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Bir sürü gecici sağlıksız çözüm yolu var yazmak istemedim. Yaptır tornacıya başını ağrıtır yoksa sürekli.
 
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
16
VALLA YAĞ YIKILDIM RESMEN O KADAR EMEK EMEK ÇALIŞTIM YAŞITLARIM KUMSALLARDA KAFELERDEYKEN TUVALET TEMİZLEDİM GARSONLUK YAPTIM MOTORUMU EKİP MANLARIMI ALDIM DAHA ÖNCE KAZA YAPTIM KAFAMIN SOL TARAFI YARILDI AĞLAMADIM YOĞUN 1 HAFTA YOĞUN BAKIMDA KALDIM KALBİM DURDU AĞLAMADIM TÜRLÜ ACILAR YAŞADIM AĞLAMADIM BU GÜN EMEK EMEK ÇALIŞIP ALMIŞTIM ONU EVİN ÖNÜNDE GÖREMEYİNCE TUTAMADIM KENDİMİ

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------


SAOLSIN ABİCİM
 
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
16
kardeşim ciddi misin? geçmiş olsun nasıl oldu? polis falan işlemler başlattın mı?

SAOLSAIN BAŞLATTIM DİLEKÇE FİLAN VERDİK ARIYOLAR YARIN BİDE BEN GEZCEM DEİĞİM GİBİ Bİ KAÇ GÜNDÜR BÖYLE Bİ ARIZASI VARDI BENDE OKULA DOLMUŞLA GİDİYODUM KİTLEMEYİDE UNUTTUM ALIĞP GÖTÜRMÜŞLER YAĞ İZLERİNİ TAKİP ETTİM BİYERE KADAR GİDİYO DEVAMINDA BÜYÜK İHTİMALLE STOP EDİP GİTMİŞ İNŞALLAH BULCAM
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Bi tane de senin için yakıyorum dostum.
Geçmiş olsun...
 
Katılım
31 Eki 2017
Mesajlar
282
Ustalara bir uğra bölgedeki ve yag almak içinde bir yere gitmişlerdir
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
16
SAOLASIN DOSTUM

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

Bi tane de senin için yakıyorum dostum.
Geçmiş olsun...

SAOLASIN DOSTUM

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

Ustalara bir uğra bölgedeki ve yag almak içinde bir yere gitmişlerdir

TEK TEK GEZCEM ABİCİM YARIN O ARIZAYLA İLERLEMİŞSE MOTOR ÇALIŞIR ŞEKLİDE ZATEN KİTLENİR YAĞSIZLIKTAN
 
Katılım
18 Eyl 2017
Mesajlar
201
Kardeşim çok geçmiş olsun ya inşallah motorunu sağ salim bulursun. İnsanın emeği göz nuru oluyor anlıyorum haklısında başına birşey gelmesinde inşallah bulunur.
 
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
16
Kardeşim çok geçmiş olsun ya inşallah motorunu sağ salim bulursun. İnsanın emeği göz nuru oluyor anlıyorum haklısında başına birşey gelmesinde inşallah bulunur.

SAOLASIN İNŞALLAH

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:47 ----------

ARKADAŞLAR ABİLER BULUNDU MOTOR Bİ ABİMİZ SAYESİNDE GÜZELDE Bİ DAYAK YEDİLER AMA MOTORU 1 GÜNDE BAYA Bİ DEĞİŞTİRMİŞLER YAPILANLARI YAZIYIM ONA GÖRE TAHMİNİ Bİ MASRAF ÇIKARIN

1)KONTAK OYULMUŞ
2)KONTAĞA GİDEN KABLOLAR KESİLMİŞ
3)PLAKA SÖKÜLMÜŞ
4) ZİNCİR GEVEŞMİŞ
5 ) CC BAR YAMULMUŞ
6) DEPO TURUNCUYA BOYANMIŞ
7) MOTORU BİRAZ BASMIŞLAR APACHİ KARDEŞLERİMİZ
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Hayirli olsun sevindim adina umarim hastanelik etmissinizdir ve ardindan polise vermissinizdir. Polis serbest biraksa bile o hirsizlik sicili lak diye alnina yapisacak birdaha adam akilli yerde ise giremeyecek
 
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
16
Hayirli olsun sevindim adina umarim hastanelik etmissinizdir ve ardindan polise vermissinizdir. Polis serbest biraksa bile o hirsizlik sicili lak diye alnina yapisacak birdaha adam akilli yerde ise giremeyecek

şuan yaşıyomu bilmiyoruz diyim şimdilik gerisini sen düşün :cherry::pl::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst