- Katılım
- 13 Eki 2015
- Mesajlar
- 1,106
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar , uzun suredir forumda aktif degildim konulari takip ediyordum kosede ve pusuda
. 17 bin km ktm rc250 kullandiktan sonra 2017 duke390 a gectim . 4 bin km de bunla yaptim , 600rr ve 636 kullanma firsatim oldu ama asfalt motorlarindan korkmaya basladım ve yakin bir abimi kaybettikten sonra iyice sogudum .Farkettigim baska bir sey ise surekli viraj yapmaya gitmemizdi . Eskisehir de oturanlar bilir saricakaya yolunu , universitenin tracking grubuyla gittim ve bu kadar guzel bir yer oldugunu farketmemisim (defalarca gitmeme rağmen) viraj yapacağım onu geçiceğim , diz degdiriceğim derken etrafimi gorememisim .Suan fikrim araziye gecmek ve dogadan ve araziden keyif almak ama cidden kafam cok karisik.Arazi deneyimim sadece crf ile .arkadasimla ara ara cikiyorduk . Aklimda 3 makine var wr250 ,exc250 ve exc250/f. Arkadas grubumun crossa geçti (1 exc250 1 adet wr250) ve ben de alacağım kafaya koydum ama bu 2 makine arasina wr sıkıştırdım. Arabamin olmasi speciallere daha cok yoneltiyor beni ama kampci gezici bir yapiya burundugum icin korkutmuyor degil.duke ile ege turu yaptim ve cok eglendim bircok yer gordum special alirsam bundan mahrum kalacağım.Cok fazla uzattigimi farkettim toparlamak gerekirse siz olsaniz hangi motoru alirdiniz ve neden ? Tesekkur ederim herkese guzel surusler diliyorum.( bu arada ciddi anlamda ktm faniyim turuncuyu ve ktmyi cok seviyorum evimde bir suru ktm ivir ziviriyla dolu
)
:king:
:king: