2012 exc hakkinda ne dusunuyorsunuz peki ? Takas teklifi geldi de. 4t bakmiyorum olabildigince . 2t nin bakiminin altindan kalkarim diye dusunuyorum 4 zamanli subab ayari tutmuyor dediler. Bu arada beta hakkinda bilginiz var midir ?eskisehire gelmis sifir fiyati 31 milyar . Cok uygun geldi . Turkiyede nasil acaba beta ?
2012 exc saati ve kimin kullandığı önemli . kimden motor aldığımıza da dikkat ederiz . endurocular birbirlerini tanır yada tanıdıklarının tanıdığı olur genelde sahibi hakkında bilgiye ulaşıp motoru alıp almayacağımıza karar veririz.
Beta ları enduro market getirmeye başladı şu ana kadar 120 civarında geldi diye biliyorum . kısa zamanda iyi adet. beta takımında iyi sürücüler var . Rafet Karakuş ve İzzet Kazdal kendi gruplarında Türkiye birincisi oldular bildiğim kadarıyla. Beta ların amortisörleri biraz sert . Türkiye enduro yarışları biraz akıcı parkurlarda yapılıyor Beta lar iyi derece yapıyor birde sea to sky var orda da Husky (ktm le aynı) ve sherco lar kürsüdeydi. Benim kişisel tercihim 2017 exc veya husky . Beta lar için amortisörleri sert dışında olumsuz bir şey duymadık ama hepsi yeni şu anda karar vermek için biraz bekleyip gözlemlemek lazım .