Bmw R 80 GS almayı düşünüyorum. (Öğrenci)

Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
3
Merhabalar,

İstanbul'da Üniversite öğrencisiyim. İstanbul trafiğinden sıkılmış bulunaraktan motor almak için işe girdim. Bu yakın zamanlarda bir motor almayı düşünerekten motor araştırmalarına başladım. 85 bin kilometrede sırf tasarımından okuldan 5 kız kaldırabileceğim :pl: resmen aşık olduğum harkulade bir 96 model BMW R80 GS ile karşılaştım. Fiyatı da gayet uygun. Motor tamirinin kolay olduğunu ancak İstanbul'da bir ustasının bulunmadığı saçmalığıyla, 100 km de 5.2-6 litre arası yaktığını, parçalarının da yurt dışından kolaylıkla getirilebildiğini öğrendim. Motoru daha çok şehir içinde okula gidip gelmek için kullanacağım. Siz değerli site üyelerine sormak istediğim sorular şunlar;

1. Motoru almadan önce sahibine sormam gereken sorular nelerdir?

2. Sırf tasarımına aşık olduğum bu motoru kullanmaktan keyif alabilir miyim?

3. Geçmiş dönemlerde bu modeli kullanmış olabilen siz değerli büyüklerim, ne tür tavsiyelerde bulunabilirsiniz?

İlginiz ve alakanız için şimdiden teşekkürler ederim.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
İstanbul'da ustası yok diyen halt etmiş öncelikle.
Ama öğrenci halinizle R80 size olmaz. Bende de bir R80 var , bakmaya doyamıyorum.
Çok zahmet ve emek ister. Şimdilik tavsiye etmem. İş güç para sahibi olunca alırsınız.
Kötü tamir edilmiş R80 sizi üzer , bu an önce elden çıkarmaya çalışır ama onu da yapamazsiniz. Bu motoru seven ve bilenler sesinden bile ne mal olduğunu anlar.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Öğrenci imişsin düşünce çok güzel , ama düşüncede kalsın, icraata dökme
 
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
636
Suzuki VanVan'a yönelmeni tavsiye ederim. Tip olarak birbirine benziyorlar. En azından güncel model, çok cep yakmaz.
 
Katılım
1 Kas 2016
Mesajlar
808
Bence o paralara daha güncel bir motor almanı tavsiye ederim. Ha tasarım iyi mi evet şekil şemal yerince cafe racer tarzı yapmışlar ama elinde kalma ihtimali çok parçasının yarın bulunacağının bir garantisi yok 10-20 bin tl diyosun o paraya çok daha güzel ve yeni bir motor alınır tabi ki ben de motorun yakışıklı olmasına önem veririm.

O paraya yakışıklı bir motor bulursun her türlü şekilini de yaparsın :thumleft:
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
Aynı senin gibi bir zamanlar bende bir r 80 rt (naked'a çevirip cafe racer yapmışlar) ye aşık olmuştum. Lakin vermediler, kapalı garajın yok, aldığın para belli, zamanın yok, tecrüben yok, elinden tamirat işi gelmez, sen bizim kızımızı mutlu edemezsin dediler. Çok inat ettim ama en sonunda gerçeği kabul edip 2016 bi pulsar 200ns aldım. Zamanla ona da alıştım-sevdim, kabullendim şimdi çok mutluyuz :) Genç iyidir :)
 
Katılım
19 Mar 2014
Mesajlar
269
Aynı senin gibi bir zamanlar bende bir r 80 rt (naked'a çevirip cafe racer yapmışlar) ye aşık olmuştum. Lakin vermediler, kapalı garajın yok, aldığın para belli, zamanın yok, tecrüben yok, elinden tamirat işi gelmez, sen bizim kızımızı mutlu edemezsin dediler. Çok inat ettim ama en sonunda gerçeği kabul edip 2016 bi pulsar 200ns aldım. Zamanla ona da alıştım-sevdim, kabullendim şimdi çok mutluyuz :) Genç iyidir :)

işte budur :thumleft:
 
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
3
Abi motor 9-10 bin lira arasında ve sahibi bir üst klasmanda motor almak için sattığını söyledi. Motoruda gorunumunden temiz baktığına inanıyorum ama içten nasıl olduğunu tabiki bilemem. Masraflarını karşılayacak gücüm var ama bakımı beni çileden çıkaracak dereceye gelir mi sizce ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben olsam almazdım. Her ne kadar kısmen düşük modelli (2006 model) bir model kullansamda. Saniyedeki ustalarla uğraşmak istemezdim. Emin ol kafayı yersin. Bence bir bajaj boxer al . Cafe racer yap. Sanırım öyle birşey yapmak istiyorsun. Gayette güzel oluyor. Tabi benden sadece ufak bir fikir :)
 
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
3
İstanbul'da ustası yok diyen halt etmiş öncelikle.
Ama öğrenci halinizle R80 size olmaz. Bende de bir R80 var , bakmaya doyamıyorum.
Çok zahmet ve emek ister. Şimdilik tavsiye etmem. İş güç para sahibi olunca alırsınız.
Kötü tamir edilmiş R80 sizi üzer , bu an önce elden çıkarmaya çalışır ama onu da yapamazsiniz. Bu motoru seven ve bilenler sesinden bile ne mal olduğunu anlar.

Abi motor 9-10 bin lira arasında ve sahibi bir üst klasmanda motor almak için sattığını söyledi. Motoruda gorunumunden temiz baktığına inanıyorum ama içten nasıl olduğunu tabiki bilemem. Masraflarını karşılayacak gücüm var ama bakımı beni çileden çıkaracak dereceye gelir mi sizce ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Karşı cinsle ilişkimi arttıracağım derken muhtemelen hem cinsi olan tamirciyle sıkı ve ateşli bir ilişki kapanına giren bir genç gördüm gelecekte... Velhasıl motosiklet bu açıdan da çok tehlikeli. :)
 
Katılım
15 Şub 2017
Mesajlar
588
karşı cinsi cg ile de etkileyebilirsin öğrenci adama uygun motor cgye bakan hatunlar da yok değil yani amaç buysa
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
259
R80GS sahibiyim. Bu motorlar artık antika oldu. Tum dunya'da sadace turkiye'de degil bir airhead tutkusu var. Temizleri almanya da bile 10-15 bin euro'ya satılıyor. Ulkemizde temiz bir airhead'ın 10-15 bine hatta 20 bine bulabilmeniz mumkun degil. Airhead serisinin en pahalı motorları da temiz R80GS'ler. Adam eger 10-15 bine satıyorsa ırzına geçilmiş ayar tutmayan yürütülemeyen polis cikmaları dır. UZAK DURUN. Hele ki öğrenci iseniz filan adama okulu bıraktırır kötü yola düşürür...
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
Balıkesir’de bir ustada çok güzel toplanmış r80’ler var. hayli beğendim(ufak tefek düzeltme lazım tabii)
ruhu olan bir makina isteyenler için düşünülebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst