- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim motorun süspansiyonlar 70kg adam için ayarlanmış.(ekipmasız 105kg'ım) Çöp. En sertte kullanıyorum. Arkadaşın motoru alınca sırf süspansiyon farkından dolayı inesim gelmiyor, ne güzel lan öyle bele vurmuyor tüm o darbeler.
Asfaltta pek sürmüyorum o yüzden lütfen "gerek yok" tarzı yorumlarda bulunmayın. Sag çok önemli diye biliyorum.
Sorum şu, ön forkları söksem, parçalasam, valfleri falan değiştirebilir miyim kendim? Bu işler çok mu zor? İlla prof. yardım mı almak lazım?
Youtube'tan birkaç video izledim, gelgelelim bu şekilde bir kanıya varmak yardımcı olamıyor. Adamın şak diye monte ettği karbüratörü takabilmek için 45dk harcadım. Bir başkası seleyi cuk diye oturtur ben 20 dk savaştım.
Motorda şuan 0.42 ön, 0.52 arka yay var, ben 0.55 ön, 0.62 arka alacağım. Aradaki fark çok fazla diye biliyorum, dolayısıyla valfleri falan değiştirmem gerekecek. Arka shock'u parçalasam, tek sıkıntı nitrojen bastıracak yer aramakta sanırım.
Fakat sorum şu, tamamen parçalayıp yeniden toparlayabilir miyim? İşçilik fiyatı çok fazla, 2 ön yay + arka yay + tümden valf seti + yağ toplam 500 dolara gelecek. Dün mail attım bugün cevap, hepsini 100.000 krona yaparız(850 dolar). Yani 350 dolar kar edeceğim kendim yaparsam + öğrenmiş olacağım. Ne yapmalı sizce?
Asfaltta pek sürmüyorum o yüzden lütfen "gerek yok" tarzı yorumlarda bulunmayın. Sag çok önemli diye biliyorum.
Sorum şu, ön forkları söksem, parçalasam, valfleri falan değiştirebilir miyim kendim? Bu işler çok mu zor? İlla prof. yardım mı almak lazım?
Youtube'tan birkaç video izledim, gelgelelim bu şekilde bir kanıya varmak yardımcı olamıyor. Adamın şak diye monte ettği karbüratörü takabilmek için 45dk harcadım. Bir başkası seleyi cuk diye oturtur ben 20 dk savaştım.
Motorda şuan 0.42 ön, 0.52 arka yay var, ben 0.55 ön, 0.62 arka alacağım. Aradaki fark çok fazla diye biliyorum, dolayısıyla valfleri falan değiştirmem gerekecek. Arka shock'u parçalasam, tek sıkıntı nitrojen bastıracak yer aramakta sanırım.
Fakat sorum şu, tamamen parçalayıp yeniden toparlayabilir miyim? İşçilik fiyatı çok fazla, 2 ön yay + arka yay + tümden valf seti + yağ toplam 500 dolara gelecek. Dün mail attım bugün cevap, hepsini 100.000 krona yaparız(850 dolar). Yani 350 dolar kar edeceğim kendim yaparsam + öğrenmiş olacağım. Ne yapmalı sizce?