Caddeadami’ nın herkesten sakladığı motoru ortaya çıktı!!!

Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Bizim garibanda bu arkadaşlar.. Çinli diye ucuz diye artık yıprandı diye paylaşmaya çekindim
2007 den beri bizde sıfırdan bu yana ilk sahibiyiz ben ve babam kullandık 10 yıldır ayakta koca çınar..
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
forum içinde clickbait mi yapıyosun kardeş :)
neyse, motoru çalışıp tekerleri dönüyorsa gerisi önemli değil. En ucuzuna da, en pahalısına da binen aynı camianın neferi.
Allah kaza bela vermesin, nice 10 senelere.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Allah kaza bela vermesin,
paylaşmaya çekinecek ne var ki ?
Motorun, arabanın ucuz , pahalı, yeni, eski, çin, japon olmasının hiçbir önemi yok ve olmamalı.
Tek kıstas, trafiğe, insana saygılı olarak araç kullanmak.
Ne son model mercedesler var ki kullanıcısı gerçekten insan evladı mı diye dönüp bakıyoruz
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hocam maşallah, kazasız belasız sürmen dileğiyle. Kaç km.de motor?
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
O motor bende 10 senedir olmuş olsa, şimdiye moleküllerine ayrılmış olurdu. Helal olsun sana motor tertemiz daha.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çekinmeyin bence. Mis gibi motosiklet. Gayet yakışıklı ve karakterli duruyor. Daha nice yıllar güle güle kullanın. Manzara da güzelmiş.
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Maşallah malın kıymetini anladıgınız her halinden belli allah kaza bela vermesin
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Şok şok Arda Turan yeni sevgilisi ile kameralara yakalandı.. :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Yıprandı diye çekinmeyin bence, masallah iyi duruyor.

Krom kaplı yerlerde ufak pas ve lekeli görüntüyü de alüminyum folyo ile temizlerseniz bi 3-4 yaş daha genç durabilir :)
 
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Hocam maşallah, kazasız belasız sürmen dileğiyle. Kaç km.de motor?

16binde hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

Aslında koca çınar ı satıp güzel bir motosiklet almak istiyorum bir aralar baya motosiklet baktım forumdan tanıyanlar bilir.. Çınar ı satmadan bişey alayım dedim ama malum zamlar ve her geçen gün azalan bütçe sebebiyle satmayı düşünüyorum ederi nedir bilmiyorum kısmet bakalım
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
16binde hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

Aslında koca çınar ı satıp güzel bir motosiklet almak istiyorum bir aralar baya motosiklet baktım forumdan tanıyanlar bilir.. Çınar ı satmadan bişey alayım dedim ama malum zamlar ve her geçen gün azalan bütçe sebebiyle satmayı düşünüyorum ederi nedir bilmiyorum kısmet bakalım

Az kullanmışsınız, hocam eğer 2. motora imkan varsa bence satmayın 10 yılınız geçmiş bakın ben cbr 500 r aldım hala mondialimi satmadım satmamda.
O benim dostum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

Allah kaza bela vermesin,
paylaşmaya çekinecek ne var ki ?
Motorun, arabanın ucuz , pahalı, yeni, eski, çin, japon olmasının hiçbir önemi yok ve olmamalı.
Tek kıstas, trafiğe, insana saygılı olarak araç kullanmak.
Ne son model mercedesler var ki kullanıcısı gerçekten insan evladı mı diye dönüp bakıyoruz

Haklısınız geçen bi ablamız arabası ile üzerimden geçiyordu :D
Bir de haklıymış gibi kendini savunuyor tek yön olan yola ters yönden girip.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst