Motocross/Enduro dediğimiz kulvar öyle 5 satırda bitecek birşey olmadığı için sadece sorduklarına cevap vereyim, seninde motocross hakkında araştırma yaptığını var sayıyorum.
Bu arada motocross için post gerekiyor, ülkemizde motocross pisti iki elin parmağını geçmediği için sen çoğunluk olarak Enduro ile uğraşacaksın tahminimce.
Bisiklet sürmeye devam et ama elinden geldiğince arazide sür, fitness konusunda vücudunda en çok kramp girecek olan kısım bacak bilmem anlatabildim mi
Bir kadın olarak bu yolda önün açık mı değil mi buna cevap verirsem moralini sıfıra indiririm, bunu yapmak istemiyorum...
Exc 300 başlangıç seviyesinde feleğini şaşırtır, klx250 al.
Boy durumunu bilmiyorum 1.80 altındaysan exc 300 ile muhtemelen her stop ettiğinde motoru yatırırsın.
Motocross ile Enduro arasındaki farkı bi ayırt et önce, sonra ülkemizde motocross eğitim ve ilerleme durumunun ne kadar vahim olduğunu anlayıp Enduro yönelirsin zaten.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/173672-enduro-cross-nedir-nedir-bu-camur-sevdamiz-nedir-bu-asfalt-sevdaniz.html
Enduro ile Motocross arasında ki mevzuyu şuradan öğrenebilirsin.
Bilmediğini düşünerek paylaştım.
Biliyorum dersen pas geç.