...
What's so civil 'bout war anyway?
Müthiş!!
https://www.youtube.com/watch?v=mSq9biC4c-k
https://www.youtube.com/watch?v=H-tja8sjfOg
Bu iki şarkı önemlidir benim için. Nickim , oluroyle olmasadı Ya AVARA ya HERCAİ olurdu, o derece. Allahtan nick seçerken aklıma gelmemişlerde, ne yapsam derken amaaan "oluroyle" demişim.
Cağğnım nickim