Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
İçi kanalizasyon suyu dolacak ve boşalacak olan atıksu bacaları hijyen gereği yuvarlak olmak zorundadır, kare ya da dikdörtgen yaparsanız iç kenarlarında istemeyeceğiniz kadar mikrop, virüs, bakteri vs tutunacaktır.
Baca yuvarlak olduğu için kapağı da yuvarlak olmalıdır. Yuvarlak kapağın içeri girmeyeceği fizik kuralları gereği doğrudur. Fakat tek sebebi bu değildir, öyle olsaydı telekom kapakları, yağmur suyu kapakları vs de yuvarlak olurdu. Çoğu dikdörtgendir.
Acaba orda gaz çıkışı oluyor da baca görevi görüyor olmasın?
Hani fikir jimnastiği olsun diye söylüyorum.