KTM KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2017
Mesajlar
21
Yeni sehpa, Aliexpresden aldığım kaydırıcılar ile deneme..


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

Yeni sehpa, Aliexpresden aldığım kaydırıcılar ile deneme
aGQLd5.jpg

8dvMPQ.jpg
YNLDql.jpg
 
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
4
Merhabalar

Duke 200 un stok egzoz sesi cok hos geliyor ancak degistirmek istiyorum
Insanlarin kulaklarini fazla yormadan, tok ama haril haril bi ses var mi onerebileceginiz?
Susturulucu ixil almayi dusunuyorum ama yine de fikirlerinizi sorayim dedim.
Ayrica diablo rosso 2 siparis ettim, kendi lastikleri ne kadar idare etse de, guven konusunda titizimdir.
Son olarak motorun demir barlarini gold, geri kalan cogu kismini matt black yapayim diyorum.
 
Katılım
27 Ağu 2017
Mesajlar
33
Herkese merhaba düke 200 sahibiyim ekran da sürekli low oil pressure hatası verdiği için yağ pompası yağ müşürü yağ filitresi hepsini yağını değiştirdim önceden bu uyarı hiç sönmezdi şimdi ise bi yanıyor 5 dakika sonra sönüyor sonra tekrar yanmaya başlıyor bilgisi olan veya daha önce bu durum başına gelenler bana yardımcı olabilirseniz sevinirim
 
Katılım
23 May 2017
Mesajlar
21
satılık duke 200

1GjZzb.jpg
[/url][/IMG]

Elcik korumaları hallettik :)

İlgilenen olursa satabilirim....
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
134
Yeni kasa duke250 kullanip boyu 180 uzeri olan var midir? Eskisi icin depoyu dizlerle tutarken problem yasaniyor ve saramadimizda da emaneti arada tost ediyoruz denmisti cokca. Yeni kasada durum nasildir acaba?
 
Katılım
23 May 2017
Mesajlar
21
çok güzel emeklerine sağlık çanta yakışmış, ışıklı elciklerde ön cam da 10 numara kazasız belasız güvenli seyirler inşallah :)
 
Katılım
30 Haz 2017
Mesajlar
27


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------

çok güzel emeklerine sağlık çanta yakışmış, ışıklı elciklerde ön cam da 10 numara kazasız belasız güvenli seyirler inşallah :)
Teşekkür ederim 😊

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

Hocam çanta için yorumların nedir link paylaşabilir misiniz

Çanta kalitesi fena degil. Uzun dönemde kullanımda ne kadar dayanır bilemiyorum. Baya araştırdım görüntü olarak en güzeli buydu bence. Hacim olarak da yeterli. Her biri yanlarda ki fermuarları açınca 39 lt hacime ulaşıyor. Kapalı bir kask rahatça sığıyor. Ben bir tarafa brandamı koyuyorum diğer tarafa da ufak tefek eşyalarımı. Benim aldığım satıcı çantanın içine zemine konulan plastik kaplamayı göndermedi zaten belirtmişti göndermeyecegini. Alternatif olarak zeminine karton koydum sıkıntı olmadı. Kısacası önerebileceğim bir çanta.
Linki: http://s.aliexpress.com/NzqmQfmi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
569
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni kasa duke250 kullanip boyu 180 uzeri olan var midir? Eskisi icin depoyu dizlerle tutarken problem yasaniyor ve saramadimizda da emaneti arada tost ediyoruz denmisti cokca. Yeni kasada durum nasildir acaba?

Boyum 1.84 eski kasayı kullanırken depoyu sıkıştırmakta zorlanıyorum. Bende yeni kasa var ve boyun 2.10 bile olsa dizlerinle depoyu kavrama gibi bir problemin olamaz yeni depo tasarımı ile.
 
Katılım
3 Haz 2017
Mesajlar
10
Kısa sürede geri dönüşünüz için teşekkür ederim ben de 2017 kasa var egzost yukarıda yakma ihtimali var mı. Ek olarak artçı rahatça oturuyor mu ?
 
Katılım
30 Haz 2017
Mesajlar
27
Kısa sürede geri dönüşünüz için teşekkür ederim ben de 2017 kasa var egzost yukarıda yakma ihtimali var mı. Ek olarak artçı rahatça oturuyor mu ?

Ben artçı ile hiç kullanmadım ama konforlu olacağını düşünmüyorum çünkü arka selenin üzerinden bağlantı kısımları geçiyor. Egzoz için de birsey diyemeyeceğim.
 
Katılım
16 Eki 2017
Mesajlar
7
arkadaşlar boyum 1,80 ve birazda konfor olsun istiyorum.
200 duek mu? benelli tnt25 mi? yakıt kalite konfor nasıldır.
 
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
4
Merhaba
ilk motorum olarak 2. el duke 200 aldım ve aklıma takılan ve birkaç arıza tespit ettim bana en yakın kadıköy deki spormoto var ama ktm de tamir ve servis biraz uçuk olabiliyor. Tavsiye edebileceğiniz güvenilebilir bir tamirci ve kullanma olarak verebileceğiniz tavsiye edebilir misiniz ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba , şehir içi trafiğini aşmak duke200 düşünüyorum . 2014 model 2015 çıkışlı 30bin km de bi duke buldum anlaştıkta sayılır. Fakat 1.87 boy 85 kg yim çok mu sırıtır bu motor bende ? Ybr125 de kullandım kendi kullanımım açısından problem yaşamam fakat at yelesindeki kelebek gibi mi oluruz :)
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Bence kelebek etkisi yaratmaz hocam.Dün arkadaşın 250liğini kullandım epey,küçük değil. Varsa amortisör ayarını yukarı alıp bir iki cm kazanırsın kullanımın rahatlar. Sen otoruş pozisyonunu, kol mesafesini fln beğenip rahat ettiysen,motorun gidişini beğendiysen görüntüyü boşver,selenin biraz arka kısmına oturursan hiç problem olmaz. Kullanmadıysan emanet bi motor ya da test motoru bulup bi 30-40 km yapmanı tavsiye ederim karar vermeden.Başkalarını çok şaapmamak lazım;)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst