Teşekkür ederimçok güzel emeklerine sağlık çanta yakışmış, ışıklı elciklerde ön cam da 10 numara kazasız belasız güvenli seyirler inşallah![]()
Hocam çanta için yorumların nedir link paylaşabilir misiniz
Yeni kasa duke250 kullanip boyu 180 uzeri olan var midir? Eskisi icin depoyu dizlerle tutarken problem yasaniyor ve saramadimizda da emaneti arada tost ediyoruz denmisti cokca. Yeni kasada durum nasildir acaba?
Kısa sürede geri dönüşünüz için teşekkür ederim ben de 2017 kasa var egzost yukarıda yakma ihtimali var mı. Ek olarak artçı rahatça oturuyor mu ?