Kesin bilgi! sanıp, neye dayandırdığıni merak ettim öyle söyleyince

Vadeli işlemlerde alacağım pozu soracaktım belki, kanal desteklerini falan, şu sıra işlemler kafa kafaya gidiyor bu arada, fakat usd/try için orta vadede o kadar iyimser olmayın bence maksat muhabbet yine yanlış anlama, fakat düşerse motosiklet alabilirim diye düşünenler varsa firmalar keyfi zam yapmayacak olsa bile kurdan hayır beklemesinler ileride diye yazıyorum sadece.Yoksa konu forumlarında- ekonomi- bile, fikrine göre zikir yapıp gerçeklikten uzaklaşan yorumlar cokca oluyor -burada sen dahil kimseyi kastetmiyorum-
Meslek hastalığı biraz hangi forumda olduğumu karıştırdım önceki mesajda, boşver, zaten kimse bilmiyor tahmin yapıyor nasilsa, belki de yeri değil..Aksini düşünenlere cevap yazmaya çalışmayacağim
Benim için daha onemli ve tam da konu başligina yakışır kısmına geleyim arkadaşlar; önceki mesajlarımda fikir belirttiğim üzere , bu süreçte ufak tefek aksilikler yaşamış olsam da duke 250 idi, mt25'ti, z250 idi derken 'yeni gumruk vergisiz' sıfır 2016 motosiklet almış bulunmaktayım☺
Varsa bi hayırlı olsun alırım..