Parası olan hiç beklemesin motosiklet alsın

Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Yamaha ağlattı..
Honda biraz daha insaflı çıktı..
Suzuki den ses yok açıklanacak yazıyor ..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
adamla dalga geçtiniz içine doğmuş gibi motorlara zam geldi haklı çıktı :queen:
 
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Bu fiyatlar yüzde 20 ek gümrük vergisinin eklenmemiş hali diye biliyorum ek 20 eklenince çok fena olacak ortalık
 
Katılım
10 Tem 2017
Mesajlar
48
Yamaha ağlattı..
Honda biraz daha insaflı çıktı..
Suzuki den ses yok açıklanacak yazıyor ..

Usta acaba bayicimi bu diye düşündüm ama haklıymışsın iyikide alıp kenara koymuşum motoru yoksa şuanki fiyatlarla motor alamazdım tebrik ediyorum :) Ön görüşünden dolayı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
business kartı patlat diyorsun yani :D
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Bu ne abi millet çerez alır gibi motosiklet mi alıyor? Aldım attım kenara ne demek ? ne de çok parası olan var şu ülkede.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Onceden bir benzerini baska bir konu içinde yazmıştım öylesine.Başlık tebessum ettirdi, herkes biliyordur nasilsa derken farkli gorusler cok fazla oysa. Hasta olduğumdan ekonomi bilimi vs giremeyeceğim uzun uzun, işim sayılır, yirmi yıldır portföy yönetirim motosiklet sektorunden olmasak da.Kısmen katılıyorum,

Çin ve hintleri bu işin dışında tutarak soyluyorum. Kafasinda belirli bir marka model olanlar, abs takıntısı olmayanlar ve atıl nakitı bulunanlar, durumunu zorlamayacaksa almalidir, şuanki fiyatlar hatta 2016 sıfır makineler bence fırsat.Tavsiyedir.(Bu arada yuksek cc hangi gelir hangi gelmez bilgim yok,nispeten bazi modeller bunun disinda kalabilir ust segmentte.)
Meraklisi varsa aksini dusunen(sıfır makine icin soyluyorum), tam bir yıl sonra konuşalım.Sevgiler saygilar..

20 temmuzda yazdığımı alintiladim, üstüne gümrük müjdesi çıktı,İnşallah bikaç gün içinde 'yazdiğim minvalde' sıfır alıyorum anlaştık gibi,
Seneye 30 000 vermemek için ya da aynı motosiklete talim..

Yeni gümrük vergili motor almama fikrim sabit.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
645
Ben hala motorsiklet almadım. Cc büyütmek için alacam ama acelesi yok artık 5 yıla kadar beklerim fiyatların düsmesini. Bana kalırsa yeni motorsiklet te artık almayın. Elinizde motır varsa idare edin. Elbet motorsiklet fiyatları düşecek. Yada bizim maaşlar yükselecek. 20000 lira verip 250cc motorsiklet almak akıl karı değil. Yani bir askari üçretli 5 yıl idare ederek çalışsa ancak 250 lik makine alabilecek olacak iş değil !

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

5 yıl sonra 2200 askari üçret olursa motorsiklet fiyatı da 18 bin olursa adalet bir nebze olsun yerine gelmiş olur
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
711
Ben hala motorsiklet almadım. Cc büyütmek için alacam ama acelesi yok artık 5 yıla kadar beklerim fiyatların düsmesini. Bana kalırsa yeni motorsiklet te artık almayın. Elinizde motır varsa idare edin. Elbet motorsiklet fiyatları düşecek. Yada bizim maaşlar yükselecek. 20000 lira verip 250cc motorsiklet almak akıl karı değil. Yani bir askari üçretli 5 yıl idare ederek çalışsa ancak 250 lik makine alabilecek olacak iş değil !

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

5 yıl sonra 2200 askari üçret olursa motorsiklet fiyatı da 18 bin olursa adalet bir nebze olsun yerine gelmiş olur

2023 te bor çıkarıcağımız için 20 bin liralık motoru asgari ücretli birisi rahat bir şekilde 2-3 ayda alabilicek. o yüzden beklemek en mantıklısı.
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
Fırsatçı resmi tefecilik yapan bankalar daha kampanya başladılar henüz (motosiklet kredisi)
 
Katılım
4 Eki 2016
Mesajlar
463
ben bu konu açıldığında iki dene aldım, şimdi yoldayım %20 gelmeden de bi goldwing alıp atayım kennara...
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
son 3 motorumu sıfır aldım, ancak gelecekte aklımı peynir ekmek ile yemezsem ya da çok zengin değilsem sıfırın yanından geçmem, şu an kullandığım 125'lik de bile sıfıra bakmam, artık bu ülkede motosiklet kullanıcıları tam bir enayi yerine konuyor, gerçi ülkede neye zamlar bindirilmiyor ki tek motor mu! bir ara nc 750x hayalim vardı ama rafa kalktı gitti, uçtu yuvası kaldı, eğer ki alacağım an gelirse buraya yazıyorum bu zam öncesi alınmışlar için tam ölücü olabilirim, enayı değilim, neyse zaten artık asla bir delilik yapma peşinde olmam, bu kadar enayi yerine konan bir millet olamaz, birilerinin rantı yüksek ki halen üst baş değiştirir gibi zamlardan etkilenmeden motor değiştiriyor, benim gibi sıradanlar içinse artık birçok marka ve model bitmiştir..
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Honda, yamaha,ktm vs vs şuan yaptıkları zamcık. Asıl zam yılbaşından sonra. Yılbaşından itibaren motorlara euro4 ve abs zorunluluğu geliyor. Yamahanın ys 125 i 11 bine basamak dayamış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst