- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
yaklaşık bir saat önce telefonuma ardı ardına 4 mesaj geldi. kredi kartimdan turk telekom mobil ödeme hesabina yaklaşık 500 lira ödeme yapılmış. hemen bankayı arayıp kartı kapattirdim. pazartesi şubeye gidip işlemlerin bana ait olmadığına dair genel merkeze faks çekeceğim.
size tavsiyem, kartınızı internet alışverişlerine kapatın. eğer oluyorsa sadece alışveriş esnasında açıp sonra geri kapatın. sanal kart kullanın. limitini alışveriş kadar ayarlayın.
bu başıma gelen 2. hadise. ilkinde iade ettiler. şimdi umarım iade olur. yoksa 500 lira zarardayim arkadaşlar. "morallerim" çok bozuk. haftasonum zehir oldu mk!!!
size tavsiyem, kartınızı internet alışverişlerine kapatın. eğer oluyorsa sadece alışveriş esnasında açıp sonra geri kapatın. sanal kart kullanın. limitini alışveriş kadar ayarlayın.
bu başıma gelen 2. hadise. ilkinde iade ettiler. şimdi umarım iade olur. yoksa 500 lira zarardayim arkadaşlar. "morallerim" çok bozuk. haftasonum zehir oldu mk!!!
Son düzenleme: