Bir Delinin Defteri

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
öylece usul usuldu bence
ama sence; birden bire!...

ben gecelerin yıldız araması gibi sevdim seni
sen beni, özlemin yakını istemesi gibi...

ben karanlıkta siyahı buldum oysa,
sen siyahları karaladın içinde

ben gece nöbetinde silahı ağırlaşan bir sırtken
sen silahına sarılan taarruzda bir ersin cephede

ben seni kuşatmalarda kurtuluş hayali kurduğumda
ben seni her göçmen kuşların ardı sıra sıcak yerler hayalimde
yani
dostu düşmanı aynı şey veya kişi
yani
buzulda hiç olmayışı
çölde başka şey olmayışı
yani sevdada
ve kaygada
orantısız bir öfkenin kendi dudaklarını kanatması
ve üst dudağıyla yarasını kapatması gibisin bende...

yani silahım ve zincirimsin;
mektubum ve bulunmayan posta pulum
grevdeki postacımsın en beklendiğin günde...
dedim ya;
ben karanlıkta siyahı buldum oysa,
sen siyahları karalarken içinde...

YÜREKÇE!!!...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:37 ----------

EVRİMLEŞMEK

ben, senin yorgun halini seviyorum
düşbakışı soluğun geçerken avuçlarımdan
senin bende ne kadar fazla olduğunu
ve ne kadar imkansız olduğunu gördüm azalmanın

ben, yokluğun neden bu kadar çok
ve çokluğun ne kadar yok olduğunu gördüm sende ve seninle...

yaratılışa aşinalığım tanrıçalardan kalma
ve küskün tanrılar brifinginde sana öpüşmeyi anlattığımı
dokunmak teormimi provakasyon önermelerimle destekleyip
parmak uçlarımda cehheneme dönüştürülüş hipotezimi kanıtlamak için
bir kadının nasıl da birden bire bir yalıma
ve bir erkeğin nasıl olup da kıvılcımlara
yani evrenin dönüşümü taa darwin amcadan öncedir...
fakat unutulan bir şey var ki;
ademin yediği elma, zamanla ayvaya dönüşmektedir!...

YÜREKÇE!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------

YALNIZLIK BÖLGESİNDE

Şeytanın kokusu sarmıştı her yanı
Ateş değil, köz değil kül ise hiç
Hiçbir nesne söndüremezdi yangını
Su değil, sel değil, yağmur bile hiç

Gece, solmuş yırtık siyah bir çarşaftı
Ay ışığı sızardı her bir yanından
Aşk gibi delik deşik bir hali vardır
Cinnet çok korkardı çıldırmasından

Çığlığın kokusu sarmıştı her yanı
Söz değil, ses değil sus ise hiç
Günahlar hep ondan bile tatsızdı
Ten değil, suç değil, tuz bile hiç

Sinsi bir kurt gibi yürüyordum işte
Gece sis altında,
ben sisin altında saklambaç oynuyorduk
Ben henüz kan tatmamıştım
Ve sen henüz öpüşmemiştin
İkimiz de henüz masumduk yani;
Ve o vakti beklerdik de
Vakitten bihaberdik….

Görünenlere de kapattık gözümüzü
Görünmeyenleri de yok saydık duyularımızdan
Ve sonra bir sen ve bir ben kalınca
Birimiz ötekimizden bile yalnızlaşıp,
Korkularımızla yıkadık el ve yüzümüzü

sonra sen öğlenüstü başlayıp
şafakertesi çizdin sınırlarını
ben ihlallerle ilhaktaydım bir karartma gecesinde
düşlerin teyakkuzda;
ellerin mayın,
gözlerin şarapnel şarapnel çiziyordu gözlerimi
sesin sınır nöbetindeydi
kulaklarında ince bir hasret türküsü
biryanın ölüm,
bir yanın savaştı
oysa sana saldıran gerçek,
vahşi tırnaklı bir aşktı!...

Her şey masum mahremiyet avcısı;
Yalnızlık bölgelerinde kırık kılıçlardı sözlerim
Çelik çelik saplanmıştım kendime,
Bir senden bir benden alıp gidiyordu dizelerim

Ve tutsak düştük iki meleğe
Melaikem çılgın bir sorguda
Soldaki sus diyor, sol yanım susmaz
Sağ yanım haykır diyor, sağdaki haylaz!!!

Son dileğimde,
bana senin dudaklarında kan sunuldu
Sana ise benim dudaklarımdan öpücük
Ve son hükmü sana bıraktılar da,
kansız ve öpüşsüzce masum mu öldük?

Bir dudak daha ıslanmıştı ölümde
Çiğ değil, yaş değil, çığ ise hiç
Bin defa daha ölürdüm aynı ölümle
Cennet-i âlâ da doğmak bile hiç

YÜREKÇE!!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------

yorgun ve terliyim
ellerim kir içnde, gözlerim yangın
ak bir damla süzülüyor, sönüyor alnım
doğup da büyüdüm elbette, işçi işçi - grev grev
ben tahminimden fazla yaşadım gülüm
beni biraz da ölümümle sev

YÜREKÇE

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

bütün istanbul üstüme yürüyor bugün
bütün altgeçitler korkak
bütün üstgeçitler üşengeç
ve karlı bir istanbul...

geceden kalma bir çığ düşmüş üstüme
kulaklarımda sesin:
bu gece n'olur sakın ölme diyor;
oysa, bütün İstanbul üstüme senle yürüyor

YÜREKÇE

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

SESSİZ CİNAYET

Sen şarkı söyledikçe ışık dolardı ağlarım,
gün batımında karanlık sulara gömdüğüm
sen şarkı söyledikçe yeşeriyor dağlarım
gençliğimi kazarak çocukluklar gömdüğüm..

sen şarkı söyledikçe; şarkı sen olur, susma!
Susarsan acırım teninde, etinde söndüğüm
Şarkı seni söyledikçe gülümsüyor dudağım
Öpüşümü mahremine gizli saklı gömdüğüm

sen şarkı söyledikçe, şarkılar büyür sende
Söylemek, şarkı, çocuk hepsi senin sesinde
Bir yok iken varolmuş şimdi bu hikayede
Sessiz sedasız usulca susarak öldürdüğün

YÜREKÇE
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
13
senin bende ne kadar fazla olduğunu
ve ne kadar imkansız olduğunu gördüm azalmanın

YÜREKÇE

Yureginize saglik. nakarati olamayacagimiz sarkinin esliginde firtinalar icinde yasadik sevdayi, ama azaldi veya ben oyle sanmaktayim. boyle dusundukce rahatsiz oluyorum samimiyetsiz bir insanim gibi geliyor bilmiyorum harfler yabancilasiyor, birlestiremiyorum gonlumdekileri belki gonlum bos? kafam cok karisik.

sen kendini esirgesende
bendeki sen hala yürürlükte
sanma ki zaman aşımına uğrar
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Yureginize saglik. nakarati olamayacagimiz sarkinin esliginde firtinalar icinde yasadik sevdayi, ama azaldi veya ben oyle sanmaktayim. boyle dusundukce rahatsiz oluyorum samimiyetsiz bir insanim gibi geliyor bilmiyorum harfler yabancilasiyor, birlestiremiyorum gonlumdekileri belki gonlum bos? kafam cok karisik.
tesekkurler, sizin de yureginize saglik.
her bir sevda, bir firtina.
dinmemesi gereken ve ruzgarlardan bagimsiz.
hangi sevda kac defa vurmustur bilemem
hangi suya hasrettir simdi sevilip de hala aska susayan.
oysa gonlumuz birer göl
sadece hayaller dalgalanan!
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
13
sevda bir vurdu pir vurdu, benim firtinam ardinda bitap bir kalp birakarak sona erdi. gonul golumun ortasi ise koca bir delik, hasret denizine dokulmekte
hayallerim. ben ise dilimde huzzam bir turku ile cekildim hucreme. delinin defterinede bulastirdim huzzam turkumu =)

eklemeden edemeyeceğim;

 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
LUGAT
İfade özğürlüğümsün diye sevgilim
Seni anlatan her şeyi sevebilirim...
Adınının yazılışı mesela; ne kadar güzel,
Okunuşundaki her sessiz harf için
Dağlardaki yankı gibi kendine haykırıyor sesli harflerim...
Evrenin herhangi bir lugatında
dilim dönmese bile yüreğim dönerek
eğri büğrü ya da düz çizgiler çizerek sevmeyi yazmak
Sonsuz düşünceleri billur şellalelere akıtmak;
Evrenin sırrını bu çizgilerle isminde okuyup susmak...
yeşil bir bakışın, aklımdaki denize varması ritüelinde...
Sensizlik; eksik bir dolunay gibi sıkar karanlığımı,

Tümcelerim adınsız yarım
Fiillerim meçhul failli
Öznelerim gizli ya da uluorta sen
Ve yine sen varsan,
Belirtisiz nesne yok hayatımda;
Her şey aşk sende;
Bir çoban yıldızı esinliğinde
İki hecelik şiirimsin
Geri kalan galaksiler kafiyedir dizemde...
Kara delikler ömrümden siktirsin gitsin!!!

Ve sen bendeyken çocuklaşırım
Yüzüne karşı ilkokul arkadaşınım,
ama aynaların giz huzurunda
gıyabı aşkının ilan provasında cesaret biriktiririm;
Kokulu silgiler hep bahanemdir kalemkutunda;
aslında herşeye dokunuşunu içime çekerim...
Bir başkası sana el sürmesin diye
ebelenirim de bile bile, sobelenirim...

Her şeye aklım erer de, ermez sessizliğe
susayış denilince su gelir ya akla söylenmeden
Susuşum öylesine seni anlatır!
Gidişim sanadır ya, dönüşümde senindir
Kalışım bir garipsemedir gitmeyişlere;
Gitmeyiş, geleceğine inanmaktır; hiç gitmeyişinle...

Kalışın aşka zekattır;
Varlığın; yokluğuna sadaka;
Dilenmem!...
dilersen;
İki dünyan için paylaş benimle!!!

YÜREKÇE!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
sevda bir vurdu pir vurdu, benim firtinam ardinda bitap bir kalp birakarak sona erdi. gonul golumun ortasi ise koca bir delik, hasret denizine dokulmekte
hayallerim. ben ise dilimde huzzam bir turku ile cekildim hucreme. delinin defterinede bulastirdim huzzam turkumu =)

eklemeden edemeyeceğim;

https://www.youtube.com/watch?v=402iZ40hC80
çok teşekkürler... ellerinize sağlık


LUGAT
İfade özğürlüğümsün diye sevgilim
Seni anlatan her şeyi sevebilirim...
Adınının yazılışı mesela; ne kadar güzel,
Okunuşundaki her sessiz harf için
Dağlardaki yankı gibi kendine haykırıyor sesli harflerim...
Evrenin herhangi bir lugatında
dilim dönmese bile yüreğim dönerek
eğri büğrü ya da düz çizgiler çizerek sevmeyi yazmak
Sonsuz düşünceleri billur şellalelere akıtmak;
Evrenin sırrını bu çizgilerle isminde okuyup susmak...
yeşil bir bakışın, aklımdaki denize varması ritüelinde...
Sensizlik; eksik bir dolunay gibi sıkar karanlığımı,

Tümcelerim adınsız yarım
Fiillerim meçhul failli
Öznelerim gizli ya da uluorta sen
Ve yine sen varsan,
Belirtisiz nesne yok hayatımda;
Her şey aşk sende;
Bir çoban yıldızı esinliğinde
İki hecelik şiirimsin
Geri kalan galaksiler kafiyedir dizemde...
Kara delikler ömrümden siktirsin gitsin!!!

Ve sen bendeyken çocuklaşırım
Yüzüne karşı ilkokul arkadaşınım,
ama aynaların giz huzurunda
gıyabı aşkının ilan provasında cesaret biriktiririm;
Kokulu silgiler hep bahanemdir kalemkutunda;
aslında herşeye dokunuşunu içime çekerim...
Bir başkası sana el sürmesin diye
ebelenirim de bile bile, sobelenirim...

Her şeye aklım erer de, ermez sessizliğe
susayış denilince su gelir ya akla söylenmeden
Susuşum öylesine seni anlatır!
Gidişim sanadır ya, dönüşümde senindir
Kalışım bir garipsemedir gitmeyişlere;
Gitmeyiş, geleceğine inanmaktır; hiç gitmeyişinle...

Kalışın aşka zekattır;
Varlığın; yokluğuna sadaka;
Dilenmem!...
dilersen;
İki dünyan için paylaş benimle!!!

YÜREKÇE!!!

:joker:
Ellerinize sağlık .


Belki de,
Bilinmezliğin içerisinde
Bir şiir gibi okudum seni
Okudum gözlerinden
sözlerinden
teninden
akıttığın terinden
Bilinirliğe doğru sürüklenirim sanarken
Benim en büyük çıkmazım oldu bu aşk
En büyük yanılgım
En büyük yenilgim
Kararsızlığım,çekingenliğim,suskunluğum,tanrım
Bu naifliğin içerisinde çıldırıyorum
ANONİM :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------

:thumleft:::xrock::
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Bir gun , gökyüzü en parlak haliyle yansırken gözlerime doğru.. ben alnımdaki ter damlaciklarini göz pinarlarima akittim.. yalnızlığın nahoş sessizliğinde sürüklenirken, kedi miriltisi gibi geldiği an motorunun sesi , gözlerimin içi parladı.. belki de söylediğin en büyük yalanı ben bilmem kaçıncı senfoninin ezgisi yerine koyarak hayatımdaki en büyük yanilgiyi kendime yasattim. Sen ne kaybettin bilmem ama ben kendimi Yaşar'in vedasina bıraktım..

Biliyorum okunduğunda anlamsız, belki çok anlamlı . Her ne halt olursa olsun, canına yandigimin su sessizligine inat yazik lan!Kulaklarından once kendi dilini yalandan sakin..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ÇIPLAK SU

Hala başka oyuncak edinemedim
Kuşkulu, ölümsüz ve dipdiri sözler
Zor bir yürekte büyüyor her şey
zor bir zihinde yaşıyor bu karakter

Şiir demişken;
sadece lâf-ı güzâf değil
şiir demişken suya eğilen bir iğde dalı gölgesi,
yeşil değil, yeşilimsi..
bir küçük balık,
şiir demişken Ferhat değil
rüzgâra karşı Mecmun'la sidik yarıştıran..

Şiir demişken;
Nefesim..
Demişken şiir, nefesin; karışır soluğuma
Yazmadığım zaman bil ki ölmüşümdür
ya da ölmüşsem bil ki yazamadığımdandır;
Anadolu toprağına üflenmiş Ruh-ül Nefes'i
bu yüzden çatlar yüzüm, ellerim ve yüreğim
ne zaman acırsa gurbetim,
hayalimden başlayarak çatlıyor işte her bir yerim

Gözlerim çatlıyor işte;
bakışlarım sonra..
Düşlerim, umudum, şefkatim çatlıyor
öpmelerim, dokunmalarım,
trenler çığlığına
gemiler sirenlerininin
deniz kızlarının iniltilerinin ardına düşüşüm..
Sularım çatlıyor
Denizim ve tuzum çatlıyor...

Benim şiirden başka'm yok işte
Şiirden başkasıyla konuşamadım,
başka dil bilmem..
ana dilim bu benim, ama anamla bile anlaşamadım..
Babamla başka başka terledik hep
benim olmadı hiç kimsem
hiç kimsem ve herşeyimden başka'm yok şiirlerimden..
Adamlar kadınları için kavga ederdi
Kahvehanelerde ve kerhane önlerinde
fermuar çekerlerdi birbirlerine;
yaralanırlardı erkekliklerinden,
Maçlarda kale filelerinde
yollarda külotlu çoraplarda olurdu gözleri
her yer ağ
her yer işbirlikçi dokuma tezgahları

Bütün adamlar bütün kadınlar için kavga ederdi belki de,
Ben şiirlerim için
ve şiirler için..
ama öksüz kalan şiirler ve replikler için yalnızca;
unutulan, sahiplenilmeyen ve bestelenmemiş..
dergiler, kitaplar için vallahi
vallahi de sadece bunlar için dövüştüm
Ve kitap'a inanalarca defalarca sövüldüm;
Şahitsiniz!!!
Ve inanır mısınız,
ki inanırsınız ki hep dövüldüm..

Evet, adımı saklıyorum
saklıyorum dondurucunun en derininden
evet ruhumu
ellerimi
Evet seni saklıyorum..
sakladığım yeri kendime bile söylemiyorum
Konuş diyor aklım, hafızama
Konuş!!!..
Oysa, benim konuşacak kimsem yok
ama yorgunum kendimi anlatmaktan...

Ben şiirde hüzün yazmıyorum dostlar,
yaşadıklarım ağır değil, hafif..
hafif gelişyor çünkü bunlar
çünkü hiç bir susmak ağır değil
bir şiirdeki bir es kadar..

Ben şiirlerimde hüzün yazmıyorum, diyordum
Şiirdeki hüzün yaşadıklarım değil
değil, değilim, değilsin..
Yaşayamadıklarım içinden bir demet an seçip koparıyorum
şiir, şiirim, şiirimsin..

YÜREKÇE

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:03 ----------

Pardon.. basligi karistirmisim.
En kisa zamanda moderatorlerden rica edip sildirebiliriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
ÇIPLAK SU

Hala başka oyuncak edinemedim
Kuşkulu, ölümsüz ve dipdiri sözler
Zor bir yürekte büyüyor her şey
zor bir zihinde yaşıyor bu karakter

Şiir demişken;
sadece lâf-ı güzâf değil
şiir demişken suya eğilen bir iğde dalı gölgesi,
yeşil değil, yeşilimsi..
bir küçük balık,
şiir demişken Ferhat değil
rüzgâra karşı Mecmun'la sidik yarıştıran..

Şiir demişken;
Nefesim..
Demişken şiir, nefesin; karışır soluğuma
Yazmadığım zaman bil ki ölmüşümdür
ya da ölmüşsem bil ki yazamadığımdandır;
Anadolu toprağına üflenmiş Ruh-ül Nefes'i
bu yüzden çatlar yüzüm, ellerim ve yüreğim
ne zaman acırsa gurbetim,
hayalimden başlayarak çatlıyor işte her bir yerim

Gözlerim çatlıyor işte;
bakışlarım sonra..
Düşlerim, umudum, şefkatim çatlıyor
öpmelerim, dokunmalarım,
trenler çığlığına
gemiler sirenlerininin
deniz kızlarının iniltilerinin ardına düşüşüm..
Sularım çatlıyor
Denizim ve tuzum çatlıyor...

Benim şiirden başka'm yok işte
Şiirden başkasıyla konuşamadım,
başka dil bilmem..
ana dilim bu benim, ama anamla bile anlaşamadım..
Babamla başka başka terledik hep
benim olmadı hiç kimsem
hiç kimsem ve herşeyimden başka'm yok şiirlerimden..
Adamlar kadınları için kavga ederdi
Kahvehanelerde ve kerhane önlerinde
fermuar çekerlerdi birbirlerine;
yaralanırlardı erkekliklerinden,
Maçlarda kale filelerinde
yollarda külotlu çoraplarda olurdu gözleri
her yer ağ
her yer işbirlikçi dokuma tezgahları

Bütün adamlar bütün kadınlar için kavga ederdi belki de,
Ben şiirlerim için
ve şiirler için..
ama öksüz kalan şiirler ve replikler için yalnızca;
unutulan, sahiplenilmeyen ve bestelenmemiş..
dergiler, kitaplar için vallahi
vallahi de sadece bunlar için dövüştüm
Ve kitap'a inanalarca defalarca sövüldüm;
Şahitsiniz!!!
Ve inanır mısınız,
ki inanırsınız ki hep dövüldüm..

Evet, adımı saklıyorum
saklıyorum dondurucunun en derininden
evet ruhumu
ellerimi
Evet seni saklıyorum..
sakladığım yeri kendime bile söylemiyorum
Konuş diyor aklım, hafızama
Konuş!!!..
Oysa, benim konuşacak kimsem yok
ama yorgunum kendimi anlatmaktan...

Ben şiirde hüzün yazmıyorum dostlar,
yaşadıklarım ağır değil, hafif..
hafif gelişyor çünkü bunlar
çünkü hiç bir susmak ağır değil
bir şiirdeki bir es kadar..

Ben şiirlerimde hüzün yazmıyorum, diyordum
Şiirdeki hüzün yaşadıklarım değil
değil, değilim, değilsin..
Yaşayamadıklarım içinden bir demet an seçip koparıyorum
şiir, şiirim, şiirimsin..

YÜREKÇE

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:03 ----------

Pardon.. basligi karistirmisim.
En kisa zamanda moderatorlerden rica edip sildirebiliriz.

Gayet güzel
Ellerinize saglik
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
banyonun kapısı ile konuşuyordum,
cevap vermedi.
halbuki sohbeti o başlatmıştı,
meğer menteşesi imiş.
menteşoğullarından konuştuk, eski günleri yad ettik,
menteşe de garip isim dedim.
gülümsedi, bizim ailede herkesin ismi aynı dedi.
ne garip, çinliler gibiler, hepsi birbirine benziyor.
menteşoğullarından konuşunca aklıma beylik kurmak geldi.
tapuya gittim, temiz kağıdı istediler, geçen hafta banyo yapmıştım, kabul etmediler.
sağ olsun halden anlayan birisi çıktı,
oturma odasındaki kanepe için beylik izni aldım,
koltuklarla iyi geçineceğimi düşünüyorum ama 3lü koltuk sorun çıkaracak gibi,
yastıklarından bir tanesini aldım,
amacım tahrik edip orayı da ele geçirmek.
mutfaktan garip sesler geliyor,
garip adamlar geziyor evin içinde ....
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
banyonun kapısı ile konuşuyordum,
cevap vermedi.
halbuki sohbeti o başlatmıştı,
meğer menteşesi imiş.
menteşoğullarından konuştuk, eski günleri yad ettik,
menteşe de garip isim dedim.
gülümsedi, bizim ailede herkesin ismi aynı dedi.
ne garip, çinliler gibiler, hepsi birbirine benziyor.
menteşoğullarından konuşunca aklıma beylik kurmak geldi.
tapuya gittim, temiz kağıdı istediler, geçen hafta banyo yapmıştım, kabul etmediler.
sağ olsun halden anlayan birisi çıktı,
oturma odasındaki kanepe için beylik izni aldım,
koltuklarla iyi geçineceğimi düşünüyorum ama 3lü koltuk sorun çıkaracak gibi,
yastıklarından bir tanesini aldım,
amacım tahrik edip orayı da ele geçirmek.
mutfaktan garip sesler geliyor,
garip adamlar geziyor evin içinde ....

banyonun kapısı..
bana cevap verirdi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst