- Katılım
- 20 Tem 2012
- Mesajlar
- 209
selesini surucu selesinden nerdeyse 10 cm yuksek yapmislar ve cok sert demişsiniz
Bende kullandım ama sele son derece rahattı.
Hocam tek tabanca kullanim icin cok rahat ve konforlu. Artci selesini ve sirtima civi gibi batan topcase mesfesini begenmedim. Eger test yorumunu sonuna kadar okuduysaniz motoru teknik ve tasarim olarak bircok yonuyle begendigimi fakat artcili yolculuk icin bana uygun olmadigini belirttim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
Hocam bir motoru test etmede onceligim artci konforudur. Benim rahatim kadar onunda rahat etmesini isterim. Esinizle tura ciktiginizda yasanilan keyfinin ve rahatligin 2 kisilik olmasi lazimki tadi ciksin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------
Rampa performansı nasıl gaz açtığınızda toparlanması çabuk mu sonuçta ağır bir motor bilgi verirseniz sevinirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------
Rampa performansı nasıl gaz açtığınızda toparlanması çabuk mu sonuçta ağır bir motor bilgi verirseniz sevinirim
Gucu gayet yeterli. Gazi actignizda gayet iyi gidiyor. Motor agirligini hic hissettirmiyor.
Son düzenleme: