Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
selesini surucu selesinden nerdeyse 10 cm yuksek yapmislar ve cok sert demişsiniz
Bende kullandım ama sele son derece rahattı.

Hocam tek tabanca kullanim icin cok rahat ve konforlu. Artci selesini ve sirtima civi gibi batan topcase mesfesini begenmedim. Eger test yorumunu sonuna kadar okuduysaniz motoru teknik ve tasarim olarak bircok yonuyle begendigimi fakat artcili yolculuk icin bana uygun olmadigini belirttim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

Hocam bir motoru test etmede onceligim artci konforudur. Benim rahatim kadar onunda rahat etmesini isterim. Esinizle tura ciktiginizda yasanilan keyfinin ve rahatligin 2 kisilik olmasi lazimki tadi ciksin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

Rampa performansı nasıl gaz açtığınızda toparlanması çabuk mu sonuçta ağır bir motor bilgi verirseniz sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------



Rampa performansı nasıl gaz açtığınızda toparlanması çabuk mu sonuçta ağır bir motor bilgi verirseniz sevinirim


Gucu gayet yeterli. Gazi actignizda gayet iyi gidiyor. Motor agirligini hic hissettirmiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
V-Strom herşeyi tamam, bir tek kusur fren yok makinada der durur herkes...anlamak mümkün değil 2010 model de de fren yokmuş 2016 modelde bile ..ve benelli trk için harika fren var diyoruz , bende dahil test sonrası frenler trk da çok iyi yazdık. ...ben şeytanın avukatlığını yapıp sorayım, mesela bu ve bunun gibi siteler kimlere ait forum a dahil yorum yazanlar kimler...satıcılar tüketiciyi etkileyecek hangi mudahalelerde bulunuyor. .. suzuki vstrom dl650 alırsanız durmuyor ve her fırsatta motosiklet bir yerlere mi çarpıyor. .bir aydır bakıyorum motosiklet alamadık arkadaş türkiyenin her meselesinde olduğu gibi her kafadan bir ses çıkıyor. ..bizim milletin bildiğini suzuki mi bilemedi, versys veya nc nin üstündeki disk,klaper vs. Aynısını dl650 ye monte etmek çokmu zor geldi adamlara....bir yorumda okudum suzuki dl650 70-80 binde motor biter diyor, bir başka yorumda V tipi bu makina harikadir tork u şöyledir böyledir, bu motor 200bin ı hatta 225 bin ı görür diyor nasıl iş bu. rica etsek gerçekten mevcut makinaları test etmiş bu işi bilgi transferi anlamında tarafsız değerlendirmeler ile son kullanıcılara belirtebilecek kim varsa onlar yazsin bizler bilgi edinelim...benelli tnt vs. almış 2 yıl kullanmış motoru şu kmye ulaşmış biri de yokmu..bu tip forumlar insanların işlerini daha da zorlaştırmak için varmış gibi ;) 2 hafta önce motoru satın almaya gidicem , bir motosever dost aman sakın alma dl strom dedi ve ben motosikletsizim hala. .bir diğeri yok be abi napacan benelli neymiş ya dedi..bir diğeri kawa versys 650 parça dert servis kazık napican salla dedi ; ) sakın ukalalık yapmayalım""sen napacan millet ne diyorsa desin, git aklına yatani al çık ""....böyle olacak ise bu forumlar niye var. sahi arkadaş biz bu şartlarda nasıl motor alcaz...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
DL650'nin frenlerine kötü denmesinin sebebi AEA'nın orta sınıf enduro karşılaştırmasında rakiplerinden daha düşük performanslı demesine dayanıyor. Yenilerinin frenleri nc'de falan daha iyi.

Motor konusuna gelince V motor yada sıralı motor olması motorun ömrü ile alakalı olduğunu ilk defa duyuyorum. V motor açıya göre değişmekle düşük devirde torku daha yüksek veriyor. Düz motoru V motora çevirince tork yükselmiyor. Geçmiş sayfada paylaştım diye hatırlıyorum. Dl650 ile 700 bin km yi devirenler var yurtdışında. Zaten bu tip yol motoruna km ile ömür biçmek pek mantıklı değil. Yurtdışında ecnebiler 40-50 bin km ye yeni gözüyle bakıyor bizim burada ömrünün yarısını tamamlamış gözüyle bakılıyor. Biz motosikletten anlamıyoruz. Yol yapmak için pazarlanan bir motorun ömrü 200 bin diye ömür biciliyor ise çöptür benim gözümde. Millet km saati ile oynayıp duruyor sirf bu düşünceler yüzünden.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
V-Strom herşeyi tamam, bir tek kusur fren yok makinada der durur herkes...anlamak mümkün değil 2010 model de de fren yokmuş 2016 modelde bile ..ve benelli trk için harika fren var diyoruz , bende dahil test sonrası frenler trk da çok iyi yazdık. ...ben şeytanın avukatlığını yapıp sorayım, mesela bu ve bunun gibi siteler kimlere ait forum a dahil yorum yazanlar kimler...satıcılar tüketiciyi etkileyecek hangi mudahalelerde bulunuyor. .. suzuki vstrom dl650 alırsanız durmuyor ve her fırsatta motosiklet bir yerlere mi çarpıyor. .bir aydır bakıyorum motosiklet alamadık arkadaş türkiyenin her meselesinde olduğu gibi her kafadan bir ses çıkıyor. ..bizim milletin bildiğini suzuki mi bilemedi, versys veya nc nin üstündeki disk,klaper vs. Aynısını dl650 ye monte etmek çokmu zor geldi adamlara....bir yorumda okudum suzuki dl650 70-80 binde motor biter diyor, bir başka yorumda V tipi bu makina harikadir tork u şöyledir böyledir, bu motor 200bin ı hatta 225 bin ı görür diyor nasıl iş bu. rica etsek gerçekten mevcut makinaları test etmiş bu işi bilgi transferi anlamında tarafsız değerlendirmeler ile son kullanıcılara belirtebilecek kim varsa onlar yazsin bizler bilgi edinelim...benelli tnt vs. almış 2 yıl kullanmış motoru şu kmye ulaşmış biri de yokmu..bu tip forumlar insanların işlerini daha da zorlaştırmak için varmış gibi ;) 2 hafta önce motoru satın almaya gidicem , bir motosever dost aman sakın alma dl strom dedi ve ben motosikletsizim hala. .bir diğeri yok be abi napacan benelli neymiş ya dedi..bir diğeri kawa versys 650 parça dert servis kazık napican salla dedi ; ) sakın ukalalık yapmayalım""sen napacan millet ne diyorsa desin, git aklına yatani al çık ""....böyle olacak ise bu forumlar niye var. sahi arkadaş biz bu şartlarda nasıl motor alcaz...

Hocam sizin kararsızlığınızı gördükçe ben stres oluyorum. :) Gözünüzü kapatın hoşunuza gideni alın artık dünya malıdır kul yapısıdır bu kadar kendinizi hırpalamaya gerek yok. Bunların hepsi güzel motorlar V-Strom da durur iyi bakın yurtdışındaki örnek gibi 700.000 de yapar bunlara çok takılırsanız binerken de keyif alamazsınız. Ömür geçiyor değmez gerçekten. :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
V-Strom herşeyi tamam, bir tek kusur fren yok makinada der durur herkes...anlamak mümkün değil 2010 model de de fren yokmuş 2016 modelde bile ..ve benelli trk için harika fren var diyoruz , bende dahil test sonrası frenler trk da çok iyi yazdık. ...ben şeytanın avukatlığını yapıp sorayım, mesela bu ve bunun gibi siteler kimlere ait forum a dahil yorum yazanlar kimler...satıcılar tüketiciyi etkileyecek hangi mudahalelerde bulunuyor. .. suzuki vstrom dl650 alırsanız durmuyor ve her fırsatta motosiklet bir yerlere mi çarpıyor. .bir aydır bakıyorum motosiklet alamadık arkadaş türkiyenin her meselesinde olduğu gibi her kafadan bir ses çıkıyor. ..bizim milletin bildiğini suzuki mi bilemedi, versys veya nc nin üstündeki disk,klaper vs. Aynısını dl650 ye monte etmek çokmu zor geldi adamlara....bir yorumda okudum suzuki dl650 70-80 binde motor biter diyor, bir başka yorumda V tipi bu makina harikadir tork u şöyledir böyledir, bu motor 200bin ı hatta 225 bin ı görür diyor nasıl iş bu. rica etsek gerçekten mevcut makinaları test etmiş bu işi bilgi transferi anlamında tarafsız değerlendirmeler ile son kullanıcılara belirtebilecek kim varsa onlar yazsin bizler bilgi edinelim...benelli tnt vs. almış 2 yıl kullanmış motoru şu kmye ulaşmış biri de yokmu..bu tip forumlar insanların işlerini daha da zorlaştırmak için varmış gibi ;) 2 hafta önce motoru satın almaya gidicem , bir motosever dost aman sakın alma dl strom dedi ve ben motosikletsizim hala. .bir diğeri yok be abi napacan benelli neymiş ya dedi..bir diğeri kawa versys 650 parça dert servis kazık napican salla dedi ; ) sakın ukalalık yapmayalım""sen napacan millet ne diyorsa desin, git aklına yatani al çık ""....böyle olacak ise bu forumlar niye var. sahi arkadaş biz bu şartlarda nasıl motor alcaz...

Motosiklet konusunda yeni olduğun belli oluyor. Sana tavsiyem dışarıda motosiklet forumlarından bihaber olan, bütün bildiklerini sağdan soldan, ustalardan duyarak öğrenmiş olan kimsenin sözüne itibar etmemen. Bu iş kullanıcı yorumu olmadan öğrenilemez. Kimsenin piyasadaki bütün motorları sürerek öğrenme şansı yok. Okumayan, araştırmayan video seyretmeyen , seyretse de hiçbir söylenene inanmayan cahilleri dinleme. Forum içerisinde reklam amaçlı yazanları bir süre sonra tanıdıkça ve tecrübelendikçe kendin anlamaya başlarsın.
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hah şöyle sevgili dostlarım,kardeşlerim (yaşım 55).motorla ilgili video,yorum,fikirler hepimize ışık tutacaktır.

En onemli kismina gelelim; Artcili kullanmak icin dusunen varsa artcisiyla test etmeden kesinlikle bu motorun tipine vurulup almasin. Artci konforu ve artci oturus pozisyonunu test etmek icin 2 kisi uzerine oturduk. Kesinlikle benim gibi arycisiyla bir solukta 1000,2000 km yola cikan biriyseniz bu motor artcinizi memnun etmeyebilir. Artci selesini surucu selesinden nerdeyse 10 cm yuksek yapmislar ve cok sert. Surucunun tepesinde yolculuk yapiyorsunuz uzerine topcasenin resmen tecavuzune ugruyorsunuz. Topcase sirtimdan iceri girdi diyebilirim.Yaslanmak icin sele topcase arasi mesafe yok. Racingler haric en rahatsiz sele ve rahatsiz artci pozisyonunu bu motorda gordum diyebilirim.
.

Hocam ciddi misiniz? Motorun arka selesi dahi o kadar yumuşak ki oturduğunuzu anlamıyorsunuz. Binen tüm arkadaşlarım da böyle dedi ki ben de bindim. Kullandığınız motorun selesi değiştirilmiş olabilir. Çünkü TRK'nın arka selesi gördüğüm tüm motorların ön selesinden dahi daha yumuşak. Topcase ise çok önde montajlanmış olabilir. Ben de ilk öyle yapmıştım sonra geri aldım arkası rahatladı. Ama yüksek olduğu doğrudur. Arkadaki rüzgarı kafaya yer.
(CBF 500/DEAVİLLE 700 kullanmış biri olarak)fotolardaki arka sele genişliğine bakarak yorum yapacağım,bence oldukça geniş,rahat görünüyor.

selesini surucu selesinden nerdeyse 10 cm yuksek yapmislar ve cok sert demişsiniz
Bende kullandım ama sele son derece rahattı.

bence de.

Gözünüzü kapatın hoşunuza gideni alın artık dünya malıdır kul yapısıdır bu kadar kendinizi hırpalamaya gerek yok. Bunların hepsi güzel motorlar V-Strom da durur iyi bakın yurtdışındaki örnek gibi 700.000 de yapar bunlara çok takılırsanız binerken de keyif alamazsınız. Ömür geçiyor değmez gerçekten. :)

bence de.

Motosiklet konusunda yeni olduğun belli oluyor. Sana tavsiyem dışarıda motosiklet forumlarından bihaber olan, bütün bildiklerini sağdan soldan, ustalardan duyarak öğrenmiş olan kimsenin sözüne itibar etmemen. Bu iş kullanıcı yorumu olmadan öğrenilemez. Kimsenin piyasadaki bütün motorları sürerek öğrenme şansı yok. Okumayan, araştırmayan video seyretmeyen , seyretse de hiçbir söylenene inanmayan cahilleri dinleme.

bence de.bakın yukarıda DRAYKE kardeşimizin artçı selesi ile ilgili görüşü ve ondan sonra ben dahil 2 arkadaşımızın farklı görüşü.bu yüzden kullanıcı yorumu çok önemli ama beklenti/yorum kişiden kişiye değişebiliyor.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
YasinC . sıfır sayılır vstrom 2016 almak niyetindeyim bu hafta. fren konusu abartıldığı gibi değil o zaman.

Seko. yaş 42 olmuş(45-3:)) 15 yıl önce 3-4 yıl orta yoğunlukta istanbul trafiğinde yamaha drag star 650 kullandım.. ona bakarsan ben o yaşta çok kişiyi tek başıma haklıyordum kardeş, çoluk çocuk oldu hayata bakış farklılaşıyor daha bi gözü karalıktan uzak temkinli yaklaşıyorsun her meseleye, bu huy mesleğimden ötürü yerleşmiş sanırım parayı mantıklı ve yerinde kullanma güdüsü diyelim...

Riptalon. Sen sus, aylar önce senin bir kaç yazını okurken heh tamam bu genç araştırmış iyi diyor Nc almaya gitti gidiyor bende Nc alırım derken, TRK alıp geldin başımıza çorap ördün, ilk sebep sensin bu kararsızlığa :)

Adanalı. bu dost zaten ben gibi yandan yandan izlemede, hani sahibinden.com da 10 tane 2.el makina görse gidip hemen bir tane trk alacak gibi :) o ışık bi türlü tutulmadı işte, sonrada bize kararsız diyorlar bu gençler.

Sabah işe gelirken Yamaha Kardeşlere uğradım. Tenere660 mı alsam yavvv 2016 sıfır ;) tracer700 de var ama TRKnın yanında çok basık touring ama elbette çok kaliteli makina parasını sonuna kadar hakediyor bana göre, ahhh şimdi 20-25 yaşında olmak vardı... burada dostça sohbeti farklı yerlere çekmeye çalışan olmasın, biraz gülelim eğlenelim, zaten memleketin her yanı ateş topu kardeşler.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519

Siz tecrübelisiniz benden çok daha iyi bilirsiniz. Kaç motor ilk ayında deli gibi satmış? Bu tür beklentiler mantıklı değil. Ekonomik olarak değeri büyük şeyler olduğundan piyasası da yavaş oluşacaktır. Paranızı mantıklı kullanma isteğinizi de anlıyor ve katılıyorum. Ama bu seçeneklerdeki her motor sizi tatmin edecektir. Ben eminim hiçbirinden pişman olmayacaksınız. NC alayım derseniz taş gibi, kullanışlı, güvenilir bir motorunuz olur. V-Strom keza öyle. TRK alsanız şu kadar para cebimde kaldı sıfır motor aldım diyeceksiniz ve kendimden biliyorum motoru da seveceksiniz. Şu anda aklınız birine yatkınsa çok daha düşünmeden gidin alın. Ben Versys almaya da niyetlenmiştim. Eski motorumun ustası yine Bajaj alayım diye Versys'ler 25.000'de motor bitiriyor dedi bana. Buna inansa mıydım yani ben? Bu işin ticaretini yapan bile yalancı. Bahsettiği motorun sahibi olmayan kimseye güvenmeyin. TRK'yı yeni olduğundan dışarda tutuyorum. Bu tarz motorların hepsi kendini kanıtlamış çok tutarlı motorlar. TRK'nın da fiyat ve donanım avantajı var. Piyasası da oluşacak gibi duruyor o da tuzu biberi olur. Bence ne tercih yaparsanız yapın yanlış olmaz. Sadece kendinizi yıpratmayın bu yüzden. Biz de denek fare değiliz ki tüm motorları alıp insanlar için test edelim. Bu önce sen ye ölmezsen ben de yerim demek gibi bir şey. :)
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
istanbuldayım.. Riptalon u bekliyorum çaya , kahveye.. valla hadi ordan diyeceksiniz ama bu motosiklet piyasası çok enteresan kişilerin eline kalmış, hani oto galericilerini arar haldesin motosiklet bayilerine girdiğin zaman...hep bana hep bana para odaklı ticaret hüsran olur maalesef, sonuçta ilk müşteri olacak potansiyeli ellerinin tersi ile itiyorlar dakka 1 de... devlet oyle boyle de kendileri her şeyi kuralına göre mi yapıyorlar, hadi biz acemiyiz , tecrübeli olanlarda yaka silkiyorlar hem bayilerden, hem servislerden...marka ayrımı yok hepsi aynı mantıkta gibi... baştan hile ile başlıyor konu avrupa' da 12.000 km TR de 4.000 şaka gibi, hava yol vs. şartları deniyor, rakamlarda küçük farklılıklar olabilir polemiğe gerek yok, her bakımda ortalama 500 - 1.500 arası fark büyük rakam.. en iyisi HONDACRF250RALLY(249cc) vergi,yakıt,bakım km aralığı ve fiyatları ,parça fiyatları, her konuda uygun. ikinci eli para ediyor.. bugün bir makina baktım herşeyi söyledi arkadaş malı satmak için ama 1 şeyi söylememiş, o da çok önemli bişey değilmiş zaten! makina euro3 imiş...sonrada gel burdan mal al..sohbet sohbeti açıyor dostlar herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
istanbuldayım.. Riptalon u bekliyorum çaya , kahveye.. valla hadi ordan diyeceksiniz ama bu motosiklet piyasası çok enteresan kişilerin eline kalmış, hani oto galericilerini arar haldesin motosiklet bayilerine girdiğin zaman...hep bana hep bana para odaklı ticaret hüsran olur maalesef, sonuçta ilk müşteri olacak potansiyeli ellerinin tersi ile itiyorlar dakka 1 de... devlet oyle boyle de kendileri her şeyi kuralına göre mi yapıyorlar, hadi biz acemiyiz , tecrübeli olanlarda yaka silkiyorlar hem bayilerden, hem servislerden...marka ayrımı yok hepsi aynı mantıkta gibi... baştan hile ile başlıyor konu avrupa' da 12.000 km TR de 4.000 şaka gibi, hava yol vs. şartları deniyor, rakamlarda küçük farklılıklar olabilir polemiğe gerek yok, her bakımda ortalama 500 - 1.500 arası fark büyük rakam.. en iyisi HONDACRF250RALLY(249cc) vergi,yakıt,bakım km aralığı ve fiyatları ,parça fiyatları, her konuda uygun. ikinci eli para ediyor.. bugün bir makina baktım herşeyi söyledi arkadaş malı satmak için ama 1 şeyi söylememiş, o da çok önemli bişey değilmiş zaten! makina euro3 imiş...sonrada gel burdan mal al..sohbet sohbeti açıyor dostlar herkese kazasız belasız sürüşler.

Bayram'a kadar şehir dışındayım. Sonrasında bir çayınızı içmeye memnuniyetle gelirim. Tüm bunları ayrıntılı konuşuruz. :)
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
hala ayrıntı mı... eminmisin :) memnuniyetle her daim beklerim. Allah kaza bela vermesin kardeşim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Güzelmiş de keşke adı 252 olsaydı. Bugün gelse ABS ile falan 25 bin derler.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
10 küsur yıl sonra 3-4 yıllık Yamaha Drag Star 650 tecrübesinden sonra mutlu son inşallah, evet dostlar, bugün gidip Honda Crf250Rally aldım çıktım :) kısmet olur ise bu makina da gerekli alıştırma ve tecrübe kazanma aşamasını halledip, Rabbim nasip eder ise uzun yıllar için Honda Crf1000 Africa Twin ile buluşmak niyetindeyim. Neden seçimim bu oldu, öncelikle servis-bakım-parça konusunda Türkiye ve Dünyanın her noktasındaki yayılmış ve kurulu ağ..Kurumsal ciddiyette olması tabiki büyük etken, africa twin e geçiş aşamasında eğer bir bıkkınlık ve isteksizlik hisseder isem hem elden çıkartmak kolay hemde vergi-sigorta vs. oldukça makul geçiş süreci için... Ha bir de ödemeyi yaptım , abi tatil vs ne zaman istiyon makinayı dedi kardeşimiz, koy kenara uğraşamam şimdi dedim, tatile gideceğiz, hanım çocuklar
topa tutar beni, anliyacağınız eylül 5 - 8 gibi Bismillah deriz sanırım. Tabi güzel Allah'ım tatile gidip dönmeyi nasip eder ise.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Güzel tercih hocam. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Uzun vadede istediğiniz motorlar da nasip olur inşallah. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst