Arkadaşlar bu motorun ikinci elini almayı düşünüyorum düşük km li satılık motor sayısı neden fazla ? Bunun dışında sadece motor kullanıcıları objektif olarakdüşüncelerini söyleyebilir mi?
neden fazla tam olarak net bir şey diyemem ama bu motor çok fazla hız yapmıyor e haliyle insanlar 5 10 bin km kullandımı satmak istiyor çünkü kesmiyor özellikle gençler için 130 kesmiyor ben alırım su soğutma enjeksiyon var çok fazlada hız merakım yok diyorsan bence düşünmeden al e tabi yedek parçada biraz pahalı yok ben hız isterim diyorsan 150ns alırsın frenleri dandik karburatörlü hava soğutmalı kullanırsın senin tercihin tabi
Sağolun bazıları çok yakıyor diye bahsetmiş bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz .
UMA dan çok şikayetçi insanlar. Gösterge paneli filan 700 lira civarı diyenler vardı hatırladığım kadarıyla, siz kullanıcısı mısınız ?şimdi bu motor asla ve asla çok yakmıyor arkadaş ya rodajda olduğu için yada bir teknik arızadan dolayı sıkıntısı vardır. çünkü 150 cc motor sürekli redline gitmezsen yakmaz. süerekli redline da motor öldürür. o GENEL BİR DEĞERLENDİRME DEĞİL ÇK YAKIYOR GENELİ KAPSMAZ İSTİSNAİ İR DURUMDUR BENCE RODAJDAN SONRA DÜZELİR. Bak sana şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki bu motor 9000 tl yi sonuna kadar hakkediyor. yani 9000 tlye bundan iyisini bulman mümkün değil gerçekten ama forumu okuduysan görmüşsündür yedek parçalar piyasa muadillerine göre 10 15 tlpahalı olabiliyor
UMA dan çok şikayetçi insanlar. Gösterge paneli filan 700 lira civarı diyenler vardı hatırladığım kadarıyla, siz kullanıcısı mısınız ?
selam arkadaşlar bende eşime bu motordan almak istiyorum başlangıç olarak 2. el arıyorum istanbul içi satmayı düşünen az km kazasız satan varsa bana ulaşısa sevinirim satışa uygun olsun
aslında 250 veya 400 nk türkiyeye gelmiş olsa satardım ama henüz gelmediler ve bu motoru satarsam ne alabilirim diye baktım ve arkası kampanalı 160 ns alamıyorum saçmalığa bakın 9000 tlye böyle bir motor varkan 160ns 10300 tl çok saçma olmuş fiyatlar. EĞER MOTOR BULURSAN VE CİDDEN ALACAKSAN ALIRKEN YARDIMCI OLABİLİRİM BULDUĞUN MOTORA BAKMADA.
bende bu motoru çok beğendim bajaj da baktım hysong da baktık ama bunun kadar dolulukta motor göremedim ve sele yüksekliği oturuş pozisyonu çok iyi diyebilirim ön arka disk firen ve celik hortum gayet iyi olmuş inşallah bende 2. el düşünüyorum önümüz bayram plaka vs vs ile uğraşmak istemiyorum
Mesajdan cevap attım geldimiRoadpeople kardeşim
Umanin tüm yetkili servislerine yedek parça için başvurdum ama hiçbirisi konuyla ilgilenmiyor. Çok tavsiye ettiğin motoaras ta buna dahildır.Ön maşa furs takımı ve yan grenaj istedim hiçbir servis motorumla ilgilenmiyor.Bu insanlar kadar iğrenç iş yapan ve kalitesiz bir kimselerle daha ne karşılaştım ne görüştüm. Hani motoaras demişti n ya o serviste diğerlerinden farksız. Şu an motorum ufak bi kaza yaptı ve hiç bir servis ilgilenmiyor tüm merak edenlere duyurulur. Hayatinda bela yokken artık bir bela sahibiyim umanin motorunu alarak.Bir an için roadpeople arkadaşın yazdığı servis önerisi için umudum vardı ama o serviste sadece gostermelik sus niyetine olan diğer uma servisleri gibi hepside ilgisiz
Motoaras la tekrardan görüşmeler sağlıyorum. Ne olacağı hakkında bilgim yok ama diğer servisler arasında şu anda en ilgilisi olduğumu söyleyebilirim.En azından ilgilenmeye gayretli diğer firmalar rezillik üstüne rezillik artık kelimenin bittiği noktlardayim. Sonuçta bazı mondial parçalarını halen servis harici biyerden temin edemiyoruz.Servis sistemden Sorgulatinca servislerde biz yapamıyoruz fabrikada da yok diyince insan alıp motoru yakasi geliyor.Sende yok fabrikada yok ben mi imal edicem parçayı kdv yi sana mı odedim kendime mi.Paramla rezil oluyorum insan parasıyla mal alamıyor bu firmadan gerçekten çok değişik hisler yaşıyorum her servis lik isim olduğunda başıma ağrılar giriyor. Motoaras ile tekrar görüşüp son durumu size bildiririm.Ve inanın abartı bişey yazmıyorum. Aksine olabildiğince makul ve sinirlenmedim bisiler yazmaya uğraşıyorum ancak bu kadar oluyor normalde de sınırlı bir insan değilim fazla ama artık uma ve motor deyince yoldaki taksi şoförünü sollarim ne yazikki
Motoaras taki Ozkan beyle bugün itibari ile sabah görüştüm kendisi konuyla ilgili servis formu açarak gerekli parçaların fiyatlandırmasını yaptı.Gerekli servis formunu düzenledi ve ekspere gönderdi. Parçalarda stokta var gözüküyor inşallah onaylanmasının ardından ödemesini yapıcam ve sorunum düzelince gibi duruyor.Şu ana kadar en nezih ve kurallara uygun olarak çalışan firma olarak sadece bu servisi gördüm. Servis formu şu ana kadar kimse düzenlemedi gerçekten honda kullanirken ki günleri aşırı özlüyorum. Yamaha da çok güzel servisleri insanı çok memnun ediyor.Motor olarak cf moto gerçekten çok guzel aynı zamanda zonteste ama gel gelelim arkasindaki firma firma degil.Keşke başka doğru düzgün bir firmadan motor alaydim.Ybr yada cbf ileri teknoloji değil ama demişler ya ev alma komşu al aynı hesap. Bundan sonra motor değil marka alıcam. Adamlar bana motor yerine çalı süpürgesi de verse razıyım yeterki bilindik marka olsun.Bu gerçekten çok önemli. Önüne gelen bisikletciye mondial servis lik verilmiş yüzde 95 ı bisi den anlamıyor yada parça sipariş etmekten dahi acizler. Motoarasa burdan teşekkür ederim yakın olanlarin gitmesini tavsiye ederim.İşini adam gibi yapan biyer olarak gördüm. Diğer servisler de işlem yapmak hiç içime sinmiyor.Hatta kapıdan girince sizin gibi servisin ... diye söverek içeri giresim geliyor.