CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
31
Arkadaşlar bu motorun ikinci elini almayı düşünüyorum düşük km li satılık motor sayısı neden fazla ? Bunun dışında sadece motor kullanıcıları objektif olarakdüşüncelerini söyleyebilir mi?
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Arkadaşlar bu motorun ikinci elini almayı düşünüyorum düşük km li satılık motor sayısı neden fazla ? Bunun dışında sadece motor kullanıcıları objektif olarakdüşüncelerini söyleyebilir mi?

neden fazla tam olarak net bir şey diyemem ama bu motor çok fazla hız yapmıyor e haliyle insanlar 5 10 bin km kullandımı satmak istiyor çünkü kesmiyor özellikle gençler için 130 kesmiyor ben alırım su soğutma enjeksiyon var çok fazlada hız merakım yok diyorsan bence düşünmeden al e tabi yedek parçada biraz pahalı yok ben hız isterim diyorsan 150ns alırsın frenleri dandik karburatörlü hava soğutmalı kullanırsın senin tercihin tabi
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
31
neden fazla tam olarak net bir şey diyemem ama bu motor çok fazla hız yapmıyor e haliyle insanlar 5 10 bin km kullandımı satmak istiyor çünkü kesmiyor özellikle gençler için 130 kesmiyor ben alırım su soğutma enjeksiyon var çok fazlada hız merakım yok diyorsan bence düşünmeden al e tabi yedek parçada biraz pahalı yok ben hız isterim diyorsan 150ns alırsın frenleri dandik karburatörlü hava soğutmalı kullanırsın senin tercihin tabi

Sağolun bazıları çok yakıyor diye bahsetmiş bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz .
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Sağolun bazıları çok yakıyor diye bahsetmiş bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz .

şimdi bu motor asla ve asla çok yakmıyor arkadaş ya rodajda olduğu için yada bir teknik arızadan dolayı sıkıntısı vardır. çünkü 150 cc motor sürekli redline gitmezsen yakmaz. süerekli redline da motor öldürür. o GENEL BİR DEĞERLENDİRME DEĞİL ÇK YAKIYOR GENELİ KAPSMAZ İSTİSNAİ İR DURUMDUR BENCE RODAJDAN SONRA DÜZELİR. Bak sana şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki bu motor 9000 tl yi sonuna kadar hakkediyor. yani 9000 tlye bundan iyisini bulman mümkün değil gerçekten ama forumu okuduysan görmüşsündür yedek parçalar piyasa muadillerine göre 10 15 tlpahalı olabiliyor
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
31
şimdi bu motor asla ve asla çok yakmıyor arkadaş ya rodajda olduğu için yada bir teknik arızadan dolayı sıkıntısı vardır. çünkü 150 cc motor sürekli redline gitmezsen yakmaz. süerekli redline da motor öldürür. o GENEL BİR DEĞERLENDİRME DEĞİL ÇK YAKIYOR GENELİ KAPSMAZ İSTİSNAİ İR DURUMDUR BENCE RODAJDAN SONRA DÜZELİR. Bak sana şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki bu motor 9000 tl yi sonuna kadar hakkediyor. yani 9000 tlye bundan iyisini bulman mümkün değil gerçekten ama forumu okuduysan görmüşsündür yedek parçalar piyasa muadillerine göre 10 15 tlpahalı olabiliyor
UMA dan çok şikayetçi insanlar. Gösterge paneli filan 700 lira civarı diyenler vardı hatırladığım kadarıyla, siz kullanıcısı mısınız ?
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
UMA dan çok şikayetçi insanlar. Gösterge paneli filan 700 lira civarı diyenler vardı hatırladığım kadarıyla, siz kullanıcısı mısınız ?

istanbuldaysan görüşelim istersen sorun yok benim için kadıköyde kullanıcı olmasam yotum yapmam gösteregede bir sürü özellik vs. şey var ee tabi ucuz göstergede kalitesizlik su geçirme bozlma falan yapıyor (dijital gösterge kanuni gt170 kullandım oradan biliyorum)yani anlayacağın motoru kullanıyorum servisi var parçalar biraz pahalı önceden de belirttim bunu bazı parçalar geç gelebiliyor( tabi aprilla kawasaki piaggio gibi markalarda da var ve bence zamanla aşılır bu) dediğim gibi gösterge ucuz birşey değil ve motor parasına göre çok kaliteli bir motor
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
selam arkadaşlar bende eşime bu motordan almak istiyorum başlangıç olarak 2. el arıyorum istanbul içi satmayı düşünen az km kazasız satan varsa bana ulaşısa sevinirim satışa uygun olsun
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
selam arkadaşlar bende eşime bu motordan almak istiyorum başlangıç olarak 2. el arıyorum istanbul içi satmayı düşünen az km kazasız satan varsa bana ulaşısa sevinirim satışa uygun olsun

aslında 250 veya 400 nk türkiyeye gelmiş olsa satardım ama henüz gelmediler ve bu motoru satarsam ne alabilirim diye baktım ve arkası kampanalı 160 ns alamıyorum saçmalığa bakın 9000 tlye böyle bir motor varkan 160ns 10300 tl çok saçma olmuş fiyatlar. EĞER MOTOR BULURSAN VE CİDDEN ALACAKSAN ALIRKEN YARDIMCI OLABİLİRİM BULDUĞUN MOTORA BAKMADA.
 
Katılım
17 Eyl 2014
Mesajlar
216
aslında 250 veya 400 nk türkiyeye gelmiş olsa satardım ama henüz gelmediler ve bu motoru satarsam ne alabilirim diye baktım ve arkası kampanalı 160 ns alamıyorum saçmalığa bakın 9000 tlye böyle bir motor varkan 160ns 10300 tl çok saçma olmuş fiyatlar. EĞER MOTOR BULURSAN VE CİDDEN ALACAKSAN ALIRKEN YARDIMCI OLABİLİRİM BULDUĞUN MOTORA BAKMADA.

bende bu motoru çok beğendim bajaj da baktım hysong da baktık ama bunun kadar dolulukta motor göremedim ve sele yüksekliği oturuş pozisyonu çok iyi diyebilirim ön arka disk firen ve celik hortum gayet iyi olmuş inşallah bende 2. el düşünüyorum önümüz bayram plaka vs vs ile uğraşmak istemiyorum
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
bende bu motoru çok beğendim bajaj da baktım hysong da baktık ama bunun kadar dolulukta motor göremedim ve sele yüksekliği oturuş pozisyonu çok iyi diyebilirim ön arka disk firen ve celik hortum gayet iyi olmuş inşallah bende 2. el düşünüyorum önümüz bayram plaka vs vs ile uğraşmak istemiyorum

Su soğutma, bosh enjeksiyon ayarlanabilir amortisörler, ekonomi ve spor modu tek eksiği vites göstergesi oda ezberleniyor bir yerden sonra
 
Katılım
25 Ağu 2017
Mesajlar
15
Bende 150nk ailesine katılmak istiyorum ama daha önce hiç motosikletim olmadı çevremde motosiklet kullanan birileri de yok tanıdığım bi usta servis de yok . Ankara da servis usta öneriniz yada bana motor almamda yardımcı olabilecek birileri var mıdır? 2.el almayı düşünüyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Roadpeople kardeşim

Umanin tüm yetkili servislerine yedek parça için başvurdum ama hiçbirisi konuyla ilgilenmiyor. Çok tavsiye ettiğin motoaras ta buna dahildır.Ön maşa furs takımı ve yan grenaj istedim hiçbir servis motorumla ilgilenmiyor.Bu insanlar kadar iğrenç iş yapan ve kalitesiz bir kimselerle daha ne karşılaştım ne görüştüm. Hani motoaras demişti n ya o serviste diğerlerinden farksız. Şu an motorum ufak bi kaza yaptı ve hiç bir servis ilgilenmiyor tüm merak edenlere duyurulur. Hayatinda bela yokken artık bir bela sahibiyim umanin motorunu alarak.Bir an için roadpeople arkadaşın yazdığı servis önerisi için umudum vardı ama o serviste sadece gostermelik sus niyetine olan diğer uma servisleri gibi hepside ilgisiz
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Roadpeople kardeşim

Umanin tüm yetkili servislerine yedek parça için başvurdum ama hiçbirisi konuyla ilgilenmiyor. Çok tavsiye ettiğin motoaras ta buna dahildır.Ön maşa furs takımı ve yan grenaj istedim hiçbir servis motorumla ilgilenmiyor.Bu insanlar kadar iğrenç iş yapan ve kalitesiz bir kimselerle daha ne karşılaştım ne görüştüm. Hani motoaras demişti n ya o serviste diğerlerinden farksız. Şu an motorum ufak bi kaza yaptı ve hiç bir servis ilgilenmiyor tüm merak edenlere duyurulur. Hayatinda bela yokken artık bir bela sahibiyim umanin motorunu alarak.Bir an için roadpeople arkadaşın yazdığı servis önerisi için umudum vardı ama o serviste sadece gostermelik sus niyetine olan diğer uma servisleri gibi hepside ilgisiz
Mesajdan cevap attım geldimi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoaras la tekrardan görüşmeler sağlıyorum. Ne olacağı hakkında bilgim yok ama diğer servisler arasında şu anda en ilgilisi olduğumu söyleyebilirim.En azından ilgilenmeye gayretli diğer firmalar rezillik üstüne rezillik artık kelimenin bittiği noktlardayim. Sonuçta bazı mondial parçalarını halen servis harici biyerden temin edemiyoruz.Servis sistemden Sorgulatinca servislerde biz yapamıyoruz fabrikada da yok diyince insan alıp motoru yakasi geliyor.Sende yok fabrikada yok ben mi imal edicem parçayı kdv yi sana mı odedim kendime mi.Paramla rezil oluyorum insan parasıyla mal alamıyor bu firmadan gerçekten çok değişik hisler yaşıyorum her servis lik isim olduğunda başıma ağrılar giriyor. Motoaras ile tekrar görüşüp son durumu size bildiririm.Ve inanın abartı bişey yazmıyorum. Aksine olabildiğince makul ve sinirlenmedim bisiler yazmaya uğraşıyorum ancak bu kadar oluyor normalde de sınırlı bir insan değilim fazla ama artık uma ve motor deyince yoldaki taksi şoförünü sollarim ne yazikki
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Motoaras la tekrardan görüşmeler sağlıyorum. Ne olacağı hakkında bilgim yok ama diğer servisler arasında şu anda en ilgilisi olduğumu söyleyebilirim.En azından ilgilenmeye gayretli diğer firmalar rezillik üstüne rezillik artık kelimenin bittiği noktlardayim. Sonuçta bazı mondial parçalarını halen servis harici biyerden temin edemiyoruz.Servis sistemden Sorgulatinca servislerde biz yapamıyoruz fabrikada da yok diyince insan alıp motoru yakasi geliyor.Sende yok fabrikada yok ben mi imal edicem parçayı kdv yi sana mı odedim kendime mi.Paramla rezil oluyorum insan parasıyla mal alamıyor bu firmadan gerçekten çok değişik hisler yaşıyorum her servis lik isim olduğunda başıma ağrılar giriyor. Motoaras ile tekrar görüşüp son durumu size bildiririm.Ve inanın abartı bişey yazmıyorum. Aksine olabildiğince makul ve sinirlenmedim bisiler yazmaya uğraşıyorum ancak bu kadar oluyor normalde de sınırlı bir insan değilim fazla ama artık uma ve motor deyince yoldaki taksi şoförünü sollarim ne yazikki

Benim sağ ayaklık kırılmıştı Haziran başında. Aradım UMA'yı, "Stokta yok ithal edilecek, size geri dönüş yapacağız." dediler. Ne zaman aradılar biliyor musunuz? AĞUSTOS ortasında...

Müşteri temsilcisiyle aramızdaki diyaloğu aynen aktarıyorum.

-Beyefendi sorununuz giderildi mi?
+Hangi sorunum?
-Sağ ön basamak için talepte bulunmuşssunuz onun için aramıştım.
+Hanımefendi dalga mı geçiyorsunuz? 2 ay oldu ben sipariş vereli. Çıkma taktırdım bir şeyler, sezonu mu kapatayım?
-Gecikme için özür dileriz beyefendi. Vır vır....
+E geldi mi bari ayak pegim?
-Hayır beyefendi henüz gelmedi bilgilendirme için aramıştım.
+ ojUHyTIYFyggççç.... (İçimden elbette)

Daha ne diyebilirim bilmiyorum. Ama motor gerçekten çok güzel. Harika bir motoru UMA nasıl daha fazla bok edebilir bilemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoaras taki Ozkan beyle bugün itibari ile sabah görüştüm kendisi konuyla ilgili servis formu açarak gerekli parçaların fiyatlandırmasını yaptı.Gerekli servis formunu düzenledi ve ekspere gönderdi. Parçalarda stokta var gözüküyor inşallah onaylanmasının ardından ödemesini yapıcam ve sorunum düzelince gibi duruyor.Şu ana kadar en nezih ve kurallara uygun olarak çalışan firma olarak sadece bu servisi gördüm. Servis formu şu ana kadar kimse düzenlemedi gerçekten honda kullanirken ki günleri aşırı özlüyorum. Yamaha da çok güzel servisleri insanı çok memnun ediyor.Motor olarak cf moto gerçekten çok guzel aynı zamanda zonteste ama gel gelelim arkasindaki firma firma degil.Keşke başka doğru düzgün bir firmadan motor alaydim.Ybr yada cbf ileri teknoloji değil ama demişler ya ev alma komşu al aynı hesap. Bundan sonra motor değil marka alıcam. Adamlar bana motor yerine çalı süpürgesi de verse razıyım yeterki bilindik marka olsun.Bu gerçekten çok önemli. Önüne gelen bisikletciye mondial servis lik verilmiş yüzde 95 ı bisi den anlamıyor yada parça sipariş etmekten dahi acizler. Motoarasa burdan teşekkür ederim yakın olanlarin gitmesini tavsiye ederim.İşini adam gibi yapan biyer olarak gördüm. Diğer servisler de işlem yapmak hiç içime sinmiyor.Hatta kapıdan girince sizin gibi servisin ... diye söverek içeri giresim geliyor.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Motoaras taki Ozkan beyle bugün itibari ile sabah görüştüm kendisi konuyla ilgili servis formu açarak gerekli parçaların fiyatlandırmasını yaptı.Gerekli servis formunu düzenledi ve ekspere gönderdi. Parçalarda stokta var gözüküyor inşallah onaylanmasının ardından ödemesini yapıcam ve sorunum düzelince gibi duruyor.Şu ana kadar en nezih ve kurallara uygun olarak çalışan firma olarak sadece bu servisi gördüm. Servis formu şu ana kadar kimse düzenlemedi gerçekten honda kullanirken ki günleri aşırı özlüyorum. Yamaha da çok güzel servisleri insanı çok memnun ediyor.Motor olarak cf moto gerçekten çok guzel aynı zamanda zonteste ama gel gelelim arkasindaki firma firma degil.Keşke başka doğru düzgün bir firmadan motor alaydim.Ybr yada cbf ileri teknoloji değil ama demişler ya ev alma komşu al aynı hesap. Bundan sonra motor değil marka alıcam. Adamlar bana motor yerine çalı süpürgesi de verse razıyım yeterki bilindik marka olsun.Bu gerçekten çok önemli. Önüne gelen bisikletciye mondial servis lik verilmiş yüzde 95 ı bisi den anlamıyor yada parça sipariş etmekten dahi acizler. Motoarasa burdan teşekkür ederim yakın olanlarin gitmesini tavsiye ederim.İşini adam gibi yapan biyer olarak gördüm. Diğer servisler de işlem yapmak hiç içime sinmiyor.Hatta kapıdan girince sizin gibi servisin ... diye söverek içeri giresim geliyor.

Geçen ay gitmiştim Motoaras'a. Yukarıda da memnuniyetimi belirttim zaten. Adam gerçekten işini layığıyla yapıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olması gereken o zaten.Benim bildığim gidince bi servis formu yazarsın. Sistemden parçaları görüyor zaten parça kodunu yazar sipariş verir paranı alırsın gelincede takarsın. Budur hepi topu bu amerikayi yeniden mi kesfet dedik.Bunu 5 yaşındaki çocuk bile bilir.Bu adamlar fabrikada ya yaranmak ve fabrikanın açıklarını kapatmak için servis formu yazmıyor parça siparişinde Atlatma cevaplar veriyor yemeyince de suratları asılıyor bide bizi niye suçluyorsun fabrika vermiyor onlar yollamiyor diyorlar. Sen hep fabrikaya Oyna afedersin yalakalık olsun diye aman servis ligimizı alırlar korkusuyla en ufak şeyde bile müşterinin işini yapmaktan imtina et.Böyle ismi olur.Mitoarasi bu konuda takdir ettim.Sen işini güzelce yap kim bi servisi sikayet eder yada firmayı
 
Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
11
Kaliteli ve ilgilenen bir servis arayanlara beylikdüzündeki abayları tavsiye ederim. Geçen gün gittiğimde ilgilenmeyen bir çok servisden daha hoş karşıladılar. Tüm sorularıma bıkmadan cevap verdiler tüm sıkıntımıda giderdiler. Aynı zamanda Bajaj yetkili servisi olarakda çalışıyorlar.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Motosikletin yakıt tüketimiyle ilgili aklında soru olanlar için 4700 km'lik kaydı paylaşıyorum.

Biraz daha agresif sürüp 2.8-2.9 lt yaktırabilrisiniz. 3lt ve üzeri yaktırabilenlerin serviste oksijen sensörü ve enjeksiyon sistemini gözden geçirmelerini tavsiye ederim.

Daha sakin kullanımlarda 2.4-2.5 lt civarına düşürebilirsiniz.

Kullanım şekli(1-Sakin--------------Agresif-10): 7,5
Ortalama Yakıt Tüketimi(TL): 13,5 Kuruş
Ortalama Yakın Tüketimi(LT): 2,62 Lt

LnVWYj.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst