Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
35 sayfa doldu ve hala...kesin bilgiler yok kimseden... honda nc750x 32bin , vstrom dl650 38bin , versys 650 45bin anladık fiyatları çok yüksek.. trk502 27bin iken fiyat çok yüksek deniyor.. ben bu işten bir şey anlamadım arkadaşlar.. başka enduro veya enduroya yakın(nc) var mı_? versys300 komik ama saçma sapan yüksek bir fiyatla geldi satarsa tabi asla satmamalı ki ithalatçılar saçmalamayı bırakırlar ,herkes vstrom250 yi bekliyor sanırım o da 28bin yazar sanırım.. trk502 hakkında 36. sayfada inşallah bir kaç foto , video ve gerçekten bizlere ışık tutacak, değer bir makina ise gidip satın almamıza vesile olabilecek veriler sunulur.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Gümrük vergisi zammından sonra hiçbir firma satışları az olan modelleri getirmeyecektir. Adam yüzde elli vergiyi verecek, sonra altı ay motoru vitrinde yatıracak. Zaten fazla çeşit olmayan ülkemizde bundan sonra model kıtlığı yaşanacaktır.
 
Katılım
3 Ağu 2017
Mesajlar
16
Bu kadar beklemiyordum. O ağırlık filan hiç hissedilmiyor. 10-15 ile giderken sanki hafif küçük bir motosiklet gibi. Ve her viteste her devirde dolu neredeyse. Tarzım olsa bir dakika durmam. Gerçi Multistrada kadar yakışıklı olması bana hala ulan acaba nasıl olur alsak dedirtiyor. Çok iyi gidiyor. Hızlanması filan beni benden aldı. Rolantide sesi böyle çok elektronik ama yolda giderken açtığında acayip kükrüyor. Aynı bloğa sahip Leoncino yu daha sabırsız bekliyorum. Bu blok daha hafif hayalimde ki scrambler a konunca deli köpek gider.

Bende ilk bindiğimde aynısını hissetmiştim bu paraya yemin ederim bu motor bedava tabii ki motosikletden anlayana o saçma sapan motorlara 30 40 bin sayanlara şaşırmamak elde değil TRK 502 böylesine bir kaliteyle 27 000 hakediyor.Ayrıca 19 inch tel jantlısı daha gelmedi siz birde onu görün şahsen ben gelir gelmez alacam Avrupada bu modeliyle bile son derece tatminkar yorumlar alıyor.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Gümrük vergisi zammından sonra hiçbir firma satışları az olan modelleri getirmeyecektir. Adam yüzde elli vergiyi verecek, sonra altı ay motoru vitrinde yatıracak. Zaten fazla çeşit olmayan ülkemizde bundan sonra model kıtlığı yaşanacaktır.

Son vergi zammı distribütörleri kötü etkileyecek. Bazı markalar çekilebilir bile. Benelli ve bajaj ne olacak çok merak ediyorum tam iyileşmeye doğru ilerliyordu adamlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bence parası olan hala stokta varken alsın. Hakikaten müthiş bir motosiklet.
bence de :cat:
Şu %20 gümrük vergileri eklenmeden bence tüm stoklara saldırmak lazım. :)
bence de :cat:

35 sayfa doldu ve hala...kesin bilgiler yok kimseden...trk502 hakkında 36. sayfada inşallah bir kaç foto , video ve gerçekten bizlere ışık tutacak, değer bir makina ise gidip satın almamıza vesile olabilecek veriler sunulur.
evet kullanan arkadaşlar,biraz bizleride düşünün,hayalini kurup duruyoruz,biraz bilgi,boool foto bekliyoruz.eğer geziye gittiyseniz motorla ilgili gezi izlenimlerinizi bekliyoruz.:)

Avrupada bu modeliyle bile son derece tatminkar yorumlar alıyor.
arkadaşlar,ingilizcesi iyi olup da yabancı forumları takip edenler,bizlerle de burada paylaşsınlar adamların yorumlarını,lütfen.
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Merhaba,
Bu bahsettiginiz fiyata once cantalar dahil fiyat denmisti ama sanirim fiyata cantalar dahil degil. Bayi olan arkadasimiz soyleyebilirmi, cantalar dahil liste fiyati nedir acaba?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Merhaba,
Bu bahsettiginiz fiyata once cantalar dahil fiyat denmisti ama sanirim fiyata cantalar dahil degil. Bayi olan arkadasimiz soyleyebilirmi, cantalar dahil liste fiyati nedir acaba?

Çantalar dahil liste fiyatı 31.800 civarı bir fiyata denk geliyordu yanlış hatırlamıyorsam givi marka olmayan daha uygun çantalarda mevcut tabi ki taktıran da vardı.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
bence de :cat:

bence de :cat:


evet kullanan arkadaşlar,biraz bizleride düşünün,hayalini kurup duruyoruz,biraz bilgi,boool foto bekliyoruz.eğer geziye gittiyseniz motorla ilgili gezi izlenimlerinizi bekliyoruz.:)


arkadaşlar,ingilizcesi iyi olup da yabancı forumları takip edenler,bizlerle de burada paylaşsınlar adamların yorumlarını,lütfen.

İngilizce forumlarda öğrendiğim tek şey 45.000 km yol yaptığı :) Kilometreden tam emin değilim galiba :)
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Bu kadar beklemiyordum. O ağırlık filan hiç hissedilmiyor. 10-15 ile giderken sanki hafif küçük bir motosiklet gibi. Ve her viteste her devirde dolu neredeyse. Tarzım olsa bir dakika durmam. Gerçi Multistrada kadar yakışıklı olması bana hala ulan acaba nasıl olur alsak dedirtiyor. Çok iyi gidiyor. Hızlanması filan beni benden aldı. Rolantide sesi böyle çok elektronik ama yolda giderken açtığında acayip kükrüyor. Aynı bloğa sahip Leoncino yu daha sabırsız bekliyorum. Bu blok daha hafif hayalimde ki scrambler a konunca deli köpek gider.

Leoncino modeli daha hafif olacaktır buda performans canlısı olacak diye görünüyor umarım 2018'de getireceklerdir.
 
Katılım
20 Ağu 2017
Mesajlar
4
Arkadaşlar Merhaba
Ramazan Bayramında teslim almış ıolduğum Trk 502 motorum ile Karadeniz_Gürcistan Rusya seyahatimden yeni döndüm.
Bu seyahatte toplam 10500 km yol yaptım.
Trk ile her çeşit yola girdim bozuk yollar kumlu yollar dahil.Çok dik ve taşlı çukurlu yayla yollarında zorlandım çünkü çantalarla birlikte motorun ağırlığı fazlaydı ama alet gitmiyotrum demiyor beni hiç üzmedi sorun çıkarmadı.
Suspansiyonlar çok iyi oturuş pozisyonu rahat viraja giriş çıkışlar rahat
Çok güçlü ve hızlı bir motor değil ortalama 100_120 ile giderim her yeri gezerim gazı açtığımda roket gibi fırlamasına gerek yok diyorsanız bu motor sizin için uygun motordur.Yakıt tüketimi 100 km de ortalama 4 lt.bence çok iyi
 

odo

Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
187
Arkadaşlar Merhaba
Ramazan Bayramında teslim almış ıolduğum Trk 502 motorum ile Karadeniz_Gürcistan Rusya seyahatimden yeni döndüm.
Bu seyahatte toplam 10500 km yol yaptım.
Trk ile her çeşit yola girdim bozuk yollar kumlu yollar dahil.Çok dik ve taşlı çukurlu yayla yollarında zorlandım çünkü çantalarla birlikte motorun ağırlığı fazlaydı ama alet gitmiyotrum demiyor beni hiç üzmedi sorun çıkarmadı.
Suspansiyonlar çok iyi oturuş pozisyonu rahat viraja giriş çıkışlar rahat
Çok güçlü ve hızlı bir motor değil ortalama 100_120 ile giderim her yeri gezerim gazı açtığımda roket gibi fırlamasına gerek yok diyorsanız bu motor sizin için uygun motordur.Yakıt tüketimi 100 km de ortalama 4 lt.bence çok iyi
Foruma hoşgeldiniz.Hangi motordan geçtiniz benelliye? Bakımları hakkında bilgi verebilirmisiniź?
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
@handas Bilgi paylaşımınız için teşekkürler. Bu kadar uzun bir turu atlatmanız bana da uzun turlarım için cesaret verdi açıkçası.

Arkadaşlar normalde paylaşmayacaktım ama video isteyenlerin ısrarı üzerine geçen hafta yaptığım Yalova gezisinin bazı kısımlarını derleyip Youtube'a yükledim. Harici mikrofon kullanmadığımdan ses kalitesi kötü. Özellikle yüksek hızlarda bayağı fecaat ama yine de bu videolara saçma sapan müzikler koymayı sevmiyorum. Hem az da olsa motor sesi duyulsun. Kulaklıkla dinlerseniz çok hızlanmadığım yerlerde motor sesini duyabilirsiniz.

Bayramdan sonraki hafta sonu Allah nasip ederse mikrofonumla kullanıcı yorumlarımı içeren güzel bir inceleme videosu paylaşacağım.

Bu arada yaptığım turdan çok zevk aldım. Gerçekten bu motorun zevki bu yollarda çıkıyormuş. Çok konforlu, çok stabil bir motosiklet.

 
Katılım
20 Ağu 2017
Mesajlar
4
Merhaba Odo önceki motorum Fazer 8 di.
Motul yağ kaullandım 5000 km.de bir değiştirdim başkada bakım gerekmedi zaten.Tabii 500_600 km de bir zinciri yağladım
 
Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
5
Rampa performansı nasıl gaz açtığınızda toparlanması çabuk mu sonuçta ağır bir motor bilgi verirseniz sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------

Arkadaşlar Merhaba
Ramazan Bayramında teslim almış ıolduğum Trk 502 motorum ile Karadeniz_Gürcistan Rusya seyahatimden yeni döndüm.
Bu seyahatte toplam 10500 km yol yaptım.
Trk ile her çeşit yola girdim bozuk yollar kumlu yollar dahil.Çok dik ve taşlı çukurlu yayla yollarında zorlandım çünkü çantalarla birlikte motorun ağırlığı fazlaydı ama alet gitmiyotrum demiyor beni hiç üzmedi sorun çıkarmadı.
Suspansiyonlar çok iyi oturuş pozisyonu rahat viraja giriş çıkışlar rahat
Çok güçlü ve hızlı bir motor değil ortalama 100_120 ile giderim her yeri gezerim gazı açtığımda roket gibi fırlamasına gerek yok diyorsanız bu motor sizin için uygun motordur.Yakıt tüketimi 100 km de ortalama 4 lt.bence çok iyi

Rampa performansı nasıl gaz açtığınızda toparlanması çabuk mu sonuçta ağır bir motor bilgi verirseniz sevinirim
 
Katılım
20 Tem 2012
Mesajlar
209
Dun Kocaeli motosiklet festivaline test amacli kirmizi renkli trk 502 getirmislerdi..Markanin istanbul bayisi oldugunu soyleyen beyfendi test edebilecegimizi soyledi. Test etmeden once motosikleti detayli sekilde isciligini, malzeme kalitesini ve donanim ayrintilarini incelemeye aldik.
Gorsel olarak cok hos,tum ayrintilar dikkat cekici,cok heybetli bir motor.
Yuksek tur cami,onde cift disk,sustali gibi acilir kapanir anahtar,led far,3 lu canta seti demiri,koruma demiri,elcik koruma,gaga,arka teker icin camurluk,pirelli lastikler vesaire aklima gelmeyen bircok aksesuar standart olarak motora takilmis. Bunlar cok guzel ayrintilar. Plastik kalitesi ve isciligi gayet yeterliydi. Begenmedigim yerleri ise şase sanki organize sanayi bolgesinde agir metal fabrikasinda elektrik diregi sokak pambasi diregi kaynagi yapar gibi kaynak yapilmis. Resmen kaynak capaklari ben burdayim diyor.vites pedali ve fren pedali,pegler galvenize batirilip alelacele cikarilmis gibi siritiyordu.Begenmedim. Bunlari boyle tasarim harikasi bir motora yakistiramadim. En onemli kismina gelelim; Artcili kullanmak icin dusunen varsa artcisiyla test etmeden kesinlikle bu motorun tipine vurulup almasin. Artci konforu ve artci oturus pozisyonunu test etmek icin 2 kisi uzerine oturduk. Kesinlikle benim gibi arycisiyla bir solukta 1000,2000 km yola cikan biriyseniz bu motor artcinizi memnun etmeyebilir. Artci selesini surucu selesinden nerdeyse 10 cm yuksek yapmislar ve cok sert. Surucunun tepesinde yolculuk yapiyorsunuz uzerine topcasenin resmen tecavuzune ugruyorsunuz. Topcase sirtimdan iceri girdi diyebilirim.Yaslanmak icin sele topcase arasi mesafe yok. Racingler haric en rahatsiz sele ve rahatsiz artci pozisyonunu bu motorda gordum diyebilirim.


Motorun tum bu olumlu ve olumsuz yonlerine ragmen test ettigimde beni bircok yonuyle saşkina cevirdi.
Kerpenin keskin virajlarinda baya bi zorladim ozellikle viraj kabiliyeti,viraja giris ve cikislar cok stabil ve guven verici. Viraj icinde ozellikle frenleri siktim saga sola atacakmi diye kesinlikle zerre sapma yalpalama yapmadi viraja 90/100 km gibi hizlara cikip abs yi denedim motor zink diye duruyor. Saga sola atma lastiklerde kayma kesinlikle yok. Bunda pirelli lastiklerinde etkisi var tabiki. Abs bir sure sonra devreye girip fren pedalina cat cat vurma yapiyor. Zannettimki ayagim yere temas ediyor megerse ozelligi buymus. Abs sorunsu calisiyor ve frenleri kesinlikle tatmin edici ve benim abs siz Er6 ya gore guven verici.Her viteste gaz actiginizda motor devri ve hizlanmasi biraz agir olsada nc lerle kiyasladiginizda 500cc blok icin gayet yeterli gordum. Uzun tur cami sayesinde ruzgari hic hissetmedim. Vites gecisleri sorunsuz ve yumusakti. Debriyaj gayet yumusak calisir durumdaydi. Surucu selesi ,oturma pozisyonu,gidon mesafesi,gidon acikligi bildiginiz enduro motorlardaki konfor duzeyinde idi. Yakit sarfiyatini sordugumda ise 4.5 litre ortalamada oldugunu soylediler.
Yakin zaman icinde enduro motora gecis yapmayi dusunuyorum. Bana bu motoru tercih edermisin diye sorarsaniz. Tek kisilik kullanim icin tercih edilebilir. Artcili kullanan biri olarak tasarimini cok begensemde bu motor bana gore degil derim. Fiyati,3000 km de bir bakim servis maliyeti,marka imaji,yetersiz servis ağı gibi olumsuzluklarida eksiler hanesine eklersek bu motor isi erbabi kisilere gelmez.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Artci konforu ve artci oturus pozisyonunu test etmek icin 2 kisi uzerine oturduk. Kesinlikle benim gibi arycisiyla bir solukta 1000,2000 km yola cikan biriyseniz bu motor artcinizi memnun etmeyebilir. Artci selesini surucu selesinden nerdeyse 10 cm yuksek yapmislar ve cok sert. Surucunun tepesinde yolculuk yapiyorsunuz uzerine topcasenin resmen tecavuzune ugruyorsunuz. Topcase sirtimdan iceri girdi diyebilirim.Yaslanmak icin sele topcase arasi mesafe yok. Racingler haric en rahatsiz sele ve rahatsiz artci pozisyonunu bu motorda gordum diyebilirim.

Hocam ciddi misiniz? Motorun arka selesi dahi o kadar yumuşak ki oturduğunuzu anlamıyorsunuz. Binen tüm arkadaşlarım da böyle dedi ki ben de bindim. Kullandığınız motorun selesi değiştirilmiş olabilir. Çünkü TRK'nın arka selesi gördüğüm tüm motorların ön selesinden dahi daha yumuşak. Topcase ise çok önde montajlanmış olabilir. Ben de ilk öyle yapmıştım sonra geri aldım arkası rahatladı. Ama yüksek olduğu doğrudur. Arkadaki rüzgarı kafaya yer.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Merhaba Odo önceki motorum Fazer 8 di.
Motul yağ kaullandım 5000 km.de bir değiştirdim başkada bakım gerekmedi zaten.Tabii 500_600 km de bir zinciri yağladım

Cesaretin bu bayram bir çok kişiye ışık tutacaktır. 10.500 Km yeni bir motor için çok iyi bir rakam. Tekerin düz bassın. Video ve görsellerde varsa bekleriz.
 
Katılım
3 Ağu 2017
Mesajlar
16
selesini surucu selesinden nerdeyse 10 cm yuksek yapmislar ve cok sert demişsiniz
Bende kullandım ama sele son derece rahattı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst