- Katılım
- 30 Nis 2016
- Mesajlar
- 53
- Konu Yazar
- #1
Foruma ilk geldiğimde farklı bir hesapla konu açmıştım ne almalıyım 1000 lik olmazda 600lük olur sözüne inananlardandım
Neyse dostlar konuya geleyim sürekli ist. içinde trafikteyim işimden dolayı 4 teker araç kilometrem belkide 800bin olmustur ist. içinde şuanki aracım bile 285bin km de bundan yaklasık 5 ay önce sıfır R25 almıstım ama arkadaş ortamı şeytan oyuncagı kana girince cıkmıyor arkadaşlarımın motorlarını gece vakitlerinde kullandım açıkcası aklım fikrim suanki motorumu aldıgımdan beri 600 cc naked makinelerdeydi. Soru şu oluru olmazını bilmem 5 ayda (1 ay yattı) 8bin km yol yaptım motosikletim ile viraj - panik freni - gaz dozajlama - trafikteki motorun konumu vs sadece eğittim kendimi.Geçen günlerde CB650f yeni kasa bi motor aldı arkadasım denedim r25 den kolay geldi ve bu gece daha yeni indiğim motor 2014 mt-07 bu motorlar bana daha kolay geliyor sürmesi ve daha hafif kıvrak almak istiyorum tutamıyorum kendimi yardımcı olun yarın ilana koycam.İlk öpücük misali hep aklımda o asil demir atlar 