- Katılım
- 10 Tem 2017
- Mesajlar
- 258
Arkadaşlar belliki bilmiyorsunuz kawasaki 250sl kullanan bir arkadaşım oda parçalarda sorun yaşıyor parça bulamıyor bulduğu pahalı oluyor ,mt25 alan arkadaşım göstergede sorun yaşadı parça bekledi. aynı zamanda 250 repsolü olan bir arkadaşımda motora 5 bin tl lik hasar yaptırdı 1 hafta içinde yaparız dediler honda burda farkını ortaya koymuş oldu. Benelli alsanız servis sorununuz oluyor , hero alsanız demiyorum karşılaştırmak hata olur bu motorla , motorsikletler dışında istanbulda ki dolu yağması sonucu arka camı kırılan nissan micra ya ekim ayına randevu verdiler arka cam yok çünkü ellerinde , Bajaj alacaksınız servis çok parça bol sürekli kronik sorunlar oluyor (illaki bütün motorlarında var demiyorum) fakat bajaj mühendislikmi desem parça kalitesimi desem bilmiyorum sorun çıkarıyor. (euro 3 kasa için konuşuyorum)burada UMA yı kötülemenin anlamı yok yok lakayit yok bilmem ne falan UMA elinden geleni yapıyordur. Adamlar 650 400 cc kapasitesinde ki motorları getiriyorlar ki piyasaya ciddi ciddi giriş yapmak için bu admalarda aptal değil yani yakında aşacaklarır bu tarz ufak pürüzleri.
Ufak diyorsun ama sinekten ufak mide bulandırır.
