Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Larnon. Son paragrafın günlerdir üstüne bastığım konu. Bir kardeşim zenginsin git BMW al demiştı. Ben konuya farklı bakıyorum. Benelli yi her şartta 100 - 150 km kesintisiz kullanabiliyorsan yeterli , gayet uygun fiyata bu kadarı yeter dicem, biz bir en çok iki ay daha beklersek bu makinalar elde kaldı dendiği anda hayal edilemeyecek güzel rakamlara alınabilir . Trk502 satan yerlerin elinde satacakları başka mal olduğu için dik duruyor izlenimi vermeye çalışıyorlar fakat hepsi gergin mal satılmadigi icin bence.Bir mali mumkun en uygun fiyata almak herkesin isteyecegi seydir. BMW çok daha uzun soluklu dağ bayır asfalt sıcak soğuk degiskenliklere tepkileri üst noktada bir makina ise de.. bir çok kişiye Türkiye cografyasinda bu kadar iyisi gerekir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Daha hafif bir sürü enduro var. Harbi endurolar. Bu ağırlıkla anca NC750X rakibi olur.
Kullandığınız yollar hep dümdüz otoyollar ise tabiki sorun olmaz. Fakat iş enduroysa, az inişli yokuşlu toprak yollarıda düşünmeniz lazım. Yani ülkemizin asıl yollarını.
3000KM'de bir servise gitmezsem garanti dışı kalacağına göre ne fark eder kaç KM'de yağ değiştiği. O kadar yol yapmışken servise gitmek için bari yağınıda değiştirelim. Madem yağını bile değiştirmeyecekler neyin servisi bu?
Evime 10KM uzaklıkta Bajaj yetkili satıcısı ve servisi var, bir sıkıntısını yaşamadım. Öyle ki bana en yakın tek servis bu diyebilirim. Honda, Kawasaki, Suzuki, KTM, Benelli... hepsi en az 50 KM uzakta.
TNT250, TNT25 gibi diğer motorların başlıklarından da biliyoruz ki Benelli servisleri de hiç iyi değil.

Zengin olup bu motorun parasını az görenler ve ya eldeki parasıyla kumar oynamak isteyenler dışında birilerinin bu kadar riske gireceğini düşünmüyorum.

Daha hafif bu tip yol endurosu ne var ? DL650 Vstrom yada Versys 650 mi ? Yurt dışındaki cbx500 de 194 kg. Servisin kalitesi bakımlarda değil, sorun çıktığında belli olur. Pulsar'ı 10 bin km den fazla kullanıp sattım. Bana öğretmeyin servisini bir kaç servis dışında elle tutulur servisi yok. Kuralkan distribütör olarak MJ gruptan daha sağlam firmadır ona lafım yok. Ancak Bajaj'ın servis konusunda Benelli'den farkı yok. Büyük şehirler de birer tane iyi servisi var diğer iller Allah'a emanet. Varsa da tek tük.

Varsa bu fiyata böyle bir motor söyleyin öğrenelim. Sahibinden'i açıp ikinciel ilanlarını atmayın. Bu paraya bizim ülkemizde bu klasmanda bu var. İkinci ele olur diyen var ise buraya hiç bakmasın bile dl650 vstrom ilanları dolu.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
YasinC. Ben sırf ya sonrası kısmı fluu olduğu için Trk502 den vazgeçtim. 2016 vstrom ve 2017 vstrom var. 2017 sinde tek fark antipatinaj gibi anladığım ekstra sürüş modu varmış kalan herşey aynı. Biri 37bin diğeri 46bin. 2017de 2016 sıfır için yorumlarınız nedir?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
YasinC. Ben sırf ya sonrası kısmı fluu olduğu için Trk502 den vazgeçtim. 2016 vstrom ve 2017 vstrom var. 2017 sinde tek fark antipatinaj gibi anladığım ekstra sürüş modu varmış kalan herşey aynı. Biri 37bin diğeri 46bin. 2017de 2016 sıfır için yorumlarınız nedir?

Maalesef yeni modelleri kullanmak bana nasip olmadı. En son 2013 kullandım tadı damağımda kaldı. Yenilerini düşünemiyorum. Versys 650 ye göz atın diyeceğim ama fiyatları daha kabarık.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Fiyat aldım 41.500 tl versys 650. ..suzuki dl vstrom650 37bin 2016 fiyat aldım. Niyetim Trk502 almak idi test için bu sebeple gittim işin doğrusu , fiyatta esnek olunmaması ilk soğutan konu oldu ve bildiğiniz diğer sebepler , yoksa bu fiyata başka makina yokken bu işte bir terslik var diye çekimser kaldım. Versys alacak paramız var diye ihtiyaç olanın fazlasını almakta çok manasız. .sonuçta haftada 100 km kullanacakmiyim bu bile muamma iken abartılı paralar vermek iş değil diye bakıyorum. Alınacak ise bu motor ticari bir koşuşturma amaçlı değil, yağmurlu havada bile calistirilmayacak belki ... Rahmetli Barkın ne kadar yeni teknoloji-elektronik o kadar ihtimal sorun demişti bir kaydında. .birde servis agi yedek parça sorunu olduğu düşünülunce sıkıntı yani, bu motosiklet bakalım nerede olacak 2018 sonunda...
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Fiyat aldım 41.500 tl versys 650. ..suzuki dl vstrom650 37bin 2016 fiyat aldım. Niyetim Trk502 almak idi test için bu sebeple gittim işin doğrusu , fiyatta esnek olunmaması ilk soğutan konu oldu ve bildiğiniz diğer sebepler , yoksa bu fiyata başka makina yokken bu işte bir terslik var diye çekimser kaldım. Versys alacak paramız var diye ihtiyaç olanın fazlasını almakta çok manasız. .sonuçta haftada 100 km kullanacakmiyim bu bile muamma iken abartılı paralar vermek iş değil diye bakıyorum. Alınacak ise bu motor ticari bir koşuşturma amaçlı değil, yağmurlu havada bile calistirilmayacak belki ... Rahmetli Barkın ne kadar yeni teknoloji-elektronik o kadar ihtimal sorun demişti bir kaydında. .birde servis agi yedek parça sorunu olduğu düşünülunce sıkıntı yani, bu motosiklet bakalım nerede olacak 2018 sonunda...

Hayatın kötü sürprizlerin den dolayı küçük hacime geçmek zorunda kaldım. Pulsar'dan TNT250'ye geçtim. İş yerine servis olmasına rağmen motorla gidip geliyorum. Ancak ayda 1 kez Ankara'dan Akçakoca, Samsun, Eskişehir'e gidip geliyorum en kötü Ankara'ya bağlı Kızılcahamam vs yapıyorum. Eğer benim gibi hafta içinin stresini yollarda atıyorsanız. İmkanınız var ise DL650'ye bakın bence. Ben 2007, 2010 ve 2013'ü kullandım. Bu makine ile yola çıkmak inanılmaz keyif veriyor. Bugün 2007-8'ini verseler düşünmeden binerim. Ancak şehir içinde gündelik kullanmanızı önermem bu motoru.
Versys hakkında yorum yapamam ancak bildiğim kadarı ile ağır bakımlar da sahiplerini üzüyor usta/servis 'ler.

TRK çok güzel motor, şuan klasmanında rakibi yok. Ancak İstanbul, İzmir, Ankara dışında servisi yok sayın. 2. eli ne olur bilemem. Yalnız tutulma ihtimali yüksek. Çok fazla dikkat çekti. Pulsar'ın da ilk sahiplerinden biriyim. Onu alırken de 2. el korkusu vardı ancak piyasası tuttu. İlana koyduğum günün ertesi satıldı. Büyük ihtimal benim yeni motor alırken cesaretim bundan geliyor olabilir.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Trk'da iyi olan iki teker arası mesafe ve sele bölgesi imkanı çok fazla ve bu 1.90 boy 110 kg için iyi..fazla abartmak istemiyorum ama ebatları açısından neredeyse crosstourer, tenere, africaTwin,bmwgsserisi emsali bu TRK. diğer tüm makinalar 40-50 ve BMW çok daha yuksek fiyat araligindayken bu makina 27bin...öyle saçma ki bu neden 27bin, belki de elde kalırsa kaç paraya düşer kimbilir ..dl650 2016 mod sıfır 37bin fiyat aldım. Baktım ikinci elleri bile aynı para 2016 dl650. 2017 yılında , sıfır km 2016 model için görüşler nedir.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Tartışmaların arasına girip bir fotoğraf paylaşayım. Belgrad Ormanı'ndan herkese selamlar. :)

6XBbR3.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Riptalon kardeş,maaşallah duruşu 10 numara,koç koç.:cat: Allah herkesin gönlüne göre versin.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Sende düne kadar nc750 aldın, alcan derken şimdi Trk502 sırtındasin..aklın çelinmesi böyle bişey belliki..50-60 bin e şu an satılan inci beyazı crosstourer e çok mu benziyor yoksa ben mi yanılıyorum :) harika görünüyor gerçekten,, garajda ki ve bu 2 foto da çok iyi . Biri garajda biri doğada riplaton fenasın gerçekten illa aldıracan bize de ;) Allah kaza bela vermesin kardeşim. .dl vstrom a bugun bakacam kismetse olmadi trk artik sen hangi bayiden almıştın.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Sende düne kadar nc750 aldın, alcan derken şimdi Trk502 sırtındasin..aklın çelinmesi böyle bişey belliki..50-60 bin e şu an satılan inci beyazı crosstourer e çok mu benziyor yoksa ben mi yanılıyorum :) harika görünüyor gerçekten,, garajda ki ve bu 2 foto da çok iyi . Biri garajda biri doğada riplaton fenasın gerçekten illa aldıracan bize de ;) Allah kaza bela vermesin kardeşim. .dl vstrom a bugun bakacam kismetse olmadi trk artik sen hangi bayiden almıştın.


Hocam eyvallah. :) İnsanlar yanında fotoğraf çekiliyor gerçekten hiç alışık olduğum şeyler değil. NC, Versys derken bir anda böyle oldu hakikaten. Antalya'da bir Versys için görüşmüştüm hatta. Nasip böyleymiş. Ben Vale Moto'dan aldım sağ olsunlar ilgili insanlar.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
Sanırım 4-5bin civarındasin. Lastikler konusunda kesin bilgiler verebilecek durumdamisın..ve frenler?
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Sanırım 4-5bin civarındasin. Lastikler konusunda kesin bilgiler verebilecek durumdamisın..ve frenler?

Yok o kadar olmadı henüz 2500'e yaklaştım. Önceden Rosso II kullanıyordum. Bu lastiklerin Rosso'ya göre bir dezavantajını görmedim. Şimdiya kadar istemeden kaymışlığım ya da beklemediğim yerde ABS devreye girmesi olmadı.

Zaten Revzilla'da yorumlara bakarsanız çok iyi. Ben de ilk buradan incelemiştim.

https://www.revzilla.com/motorcycle/pirelli-angel-sport-touring-rear-tire
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Motor gerçekten çok güzel. Ben incelediğimde şasi boyası pek dikkatimi çekmemişti, sahiden o kadar sırıtıyor mu yahu ? Param olsa alırdım diye düşünüyorum. Bana göre Dominar 400 gibi bu da sınıfında rakipsiz bir motor.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Motor gerçekten çok güzel. Ben incelediğimde şasi boyası pek dikkatimi çekmemişti, sahiden o kadar sırıtıyor mu yahu ? Param olsa alırdım diye düşünüyorum. Bana göre Dominar 400 gibi bu da sınıfında rakipsiz bir motor.

Evet mat boya çok daha şık olurdu ama ben alırken fark etmemiştim bile. Bence sırıtmıyor.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
sıkıntı arkadas bu is sıkıntı gerçekten.. versys vstrom cok para gerek yok bu motorlara..en azından benim amacım icin fazla makinalar.. simdi arkadaslar samimi soyluyorum burda paradan ziyade gercek ihtiyacım ne ise onu alıp isyerine koymak istiyorum.. 1.90 110 biri icin ve ayda belki istanbul içi 500-750 km sehirdışı yılda 1.000-1.500 km kullanılacak bir makina ihtiyacı hasıl ise , trk502 de karar kıldım gibi bakarken HondaCRF250Rally nin çok daha hafif ve kullanımı kolay bir alet olduğunun bilgilerini edindim yorum ve videolardan ve herkes çok memnun.. tek silindirli crf rally veya trk 502 aslında oldukca farklı makinalar fakat biri 20bin digeri 27bin biri tek silindir 250cc digeri cift silindir 500cc.. samimiyetimle bilgi edinmenin son aşamasındayım artık.. %95 sehir içi ve sehirler arası asfalt ve ağırlıklı istanbul olmakla beraber sehirlerin ara sokaklarında gececek süreç.. toprak alan kross hesabım yok..sizce ne yapmalı.. aslında trk nın lastik ihtiyacı bile yok :=)bir anlamda uzun zaman atıl kenarda duracak makina için ne yapmalı.. bu kararsızlık fena, oldukça tecrübeli arkadaşlar için elbette çok kolay olan bu seçimler bizler için çok zor oluyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst