Larnon. Son paragrafın günlerdir üstüne bastığım konu. Bir kardeşim zenginsin git BMW al demiştı. Ben konuya farklı bakıyorum. Benelli yi her şartta 100 - 150 km kesintisiz kullanabiliyorsan yeterli , gayet uygun fiyata bu kadarı yeter dicem, biz bir en çok iki ay daha beklersek bu makinalar elde kaldı dendiği anda hayal edilemeyecek güzel rakamlara alınabilir . Trk502 satan yerlerin elinde satacakları başka mal olduğu için dik duruyor izlenimi vermeye çalışıyorlar fakat hepsi gergin mal satılmadigi icin bence.Bir mali mumkun en uygun fiyata almak herkesin isteyecegi seydir. BMW çok daha uzun soluklu dağ bayır asfalt sıcak soğuk degiskenliklere tepkileri üst noktada bir makina ise de.. bir çok kişiye Türkiye cografyasinda bu kadar iyisi gerekir mi?
Son düzenleme: