Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
funduro kardeşim,tecrübe ve gözlemlerinizi bize aktardığınız için size teşekkür ediyorum.
herkesin motor alırken özellikle baktığı kriter,kişiden kişiye değişebilir.kimi tipine,yakışıklılığına,kimi gücüne torkuna,kimi plastik kalitesine,kaynak kalitesine,kimi rahatlığına,kimi yakıtına,kimi daha almadan satmaya,kimi ağırlığına vs.vs.bu yüzden herkesin düşüncesi farklıdır ve anlayışlı olup,kişisel tercihine bırakmak gerek diye düşünüyorum.
hepimize kazasız,cezasız sürüşler diliyorum.
herkesin motor alırken özellikle baktığı kriter,kişiden kişiye değişebilir.kimi tipine,yakışıklılığına,kimi gücüne torkuna,kimi plastik kalitesine,kaynak kalitesine,kimi rahatlığına,kimi yakıtına,kimi daha almadan satmaya,kimi ağırlığına vs.vs.bu yüzden herkesin düşüncesi farklıdır ve anlayışlı olup,kişisel tercihine bırakmak gerek diye düşünüyorum.
hepimize kazasız,cezasız sürüşler diliyorum.
ayrıca bu bilgilendirme için size de teşekkürler.NE ALAKA DEMEYİN... MOTOSİKLET KULLANICILARI DİKKAT ETSİN.. ŞAHİNMOTOSİKLET SİTESİNDEN ASLA KREDİ KARTI VS. İLE MAL ALMAYIN, DOLANDIRICI OLDUKLARI İFADE EDİLİYOR. YENİ KONULARDA ÇIKTI, DOLANDIRILAN MADUR OLAN ÇOK SAYIDA ARKADAŞ VARMIŞ.