Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

gaz

Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
39
Merhabalar,

2016 model için uygun fiyatlı koruma demiri, zincir yağı, yağ çözücü önerilerinizi beklerim. :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
uzun yolculuklar için crf 250 l incelemem


http://www.motorumla.net/honda-crf250l/


P1050354%2Bkopya.jpg
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
CRF250 Rally ile ilgili Turkce ve Ingilizce buldugum butun yazilari okuyorum. Soylemeliyimki bu motorda selektor olmadigini bir tek siz yazmissiniz, ilk defa karsilastim.
Tesekkur ediyorum.
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434

Hocam yazınızı okudum teşekkür ediyorum.
Şimdi ortalama ş.dışı 3.2 litre yakıyor 100 km sabit hız ile demişsiniz.Ama acaba sabit 100 değilde 120 130 a çıksak çok fark ediyor mu yakıt konusunda ?
Neden böyle bir soru sordunuz derseniz zamanın cbf 250'im vardır sabit 100 km hızla km'de 18 19 kuruş yakarken 120 130 olduğunda 26 kuruşları görüyordu.
Seneye araba kredim bitiyor tekrar bir kredi ile böyle bir motorsiklet almayı düşünüyorum.Ne yapıcaksın diye sorarsanız . Dağ ve doğa ile iç içe olmayı seviyorum araba ile her yere kamp atılmıyor ama bu motorsiklet ile dağlara vereceğim kendimi.
CBF 150 ile 100km'de 2.8 litre yakıyordum.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Merhabalar,

2016 model için uygun fiyatlı koruma demiri, zincir yağı, yağ çözücü önerilerinizi beklerim. :)

koruma demiri için crf akyazı selami bey 0546 598 85 55
zincir yağı ıpone road zincir yağı üzerinde x-trem yazıyor
zincir temizliği için balata spreyi yada bulabilirsen gaz yaği al her ikisini beraber kullanabilirsin gaz yağı yumuşatır balata spreyi ile basınçlı bir şekilde yıkaya bilrisin
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hocam yazınızı okudum teşekkür ediyorum.
Şimdi ortalama ş.dışı 3.2 litre yakıyor 100 km sabit hız ile demişsiniz.Ama acaba sabit 100 değilde 120 130 a çıksak çok fark ediyor mu yakıt konusunda ?
Neden böyle bir soru sordunuz derseniz zamanın cbf 250'im vardır sabit 100 km hızla km'de 18 19 kuruş yakarken 120 130 olduğunda 26 kuruşları görüyordu.
Seneye araba kredim bitiyor tekrar bir kredi ile böyle bir motorsiklet almayı düşünüyorum.Ne yapıcaksın diye sorarsanız . Dağ ve doğa ile iç içe olmayı seviyorum araba ile her yere kamp atılmıyor ama bu motorsiklet ile dağlara vereceğim kendimi.
CBF 150 ile 100km'de 2.8 litre yakıyordum.
4 litrelere yanaşıyor o zaman, hatta şartlar olumsuzsa 4ün üzerini de görebilir

Ne gezdin Bee :mrgreen:

işimiz bu :p
 

gaz

Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
39
Tam o sıralarda hepsini hallettim. :) Yine de ilginize çok teşekkürler.

koruma demiri için crf akyazı selami bey 0546 598 85 55
zincir yağı ıpone road zincir yağı üzerinde x-trem yazıyor
zincir temizliği için balata spreyi yada bulabilirsen gaz yaği al her ikisini beraber kullanabilirsin gaz yağı yumuşatır balata spreyi ile basınçlı bir şekilde yıkaya bilrisin
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Bolu'dan selam

Dy6mQ1.jpg
[/url][/IMG]

bu şehri seviyorum

mJ7pOy.jpg
[/url][/IMG]

Seleye yaptığım sünger takviyesinden ve delikli kılıftan sonra yolculuklar çok keyifli hale geldi.

mJ7Z81.jpg
[/url][/IMG]
pG8Vj0.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
86
Selamlar, aranızda Heidenau K60 lastik kullanan var mı? Varsa izlenimlerini merak ediyorum. Teşekkürler
 
Katılım
18 Mar 2017
Mesajlar
384
Normalde scooter kullanıyorum. Fakat geçen hafta bi arkadaşımın motorlarıyla ormana gittik. Kendisinin bi nc, bi de crf' si var. Crf'yi sen getir dedi. Ormanda sıra sıra hoplarız zıplarız dedi.

Kullandığım vitesli motorlar arasında en keyif aldığım, gerek hakimiyet, gerek konfor olarak üzerinde kendimi en güvende hissettiğim motor oldu. İlerki zamanlarda bi tane edinmek istiyorum.

yzkM4k.jpg


V3jV0B.jpg


7yjkyl.jpg


kX5k6y.jpg
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
8.000 TL'ye 45.995 km'de yürüründe filan sıkıntı olmamasına rağmen perte ayrılmış bi 2012 CRF L buldum.Ustamla gidip baktım sadece grenajta sıkıntılar var.Alınır mı?
 
Katılım
13 May 2017
Mesajlar
1,702
Crf Türkiyeye 2013 de geldi
Şase nosu ile bir sorgulatın, çalıntı falan olmasın
Fotosu yokmu

Ben 2012'de geldi sanıyordum büyük ihtimal ben öyle anladım.Fotoları varda şase nosu yok.Peki 2013 modelse tercih edilebilir mi?Çalıntı olduğunu pek sanmıyorum ama yine de bi bakarım.
 
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
44
Arkadaşlar selam, uzun süreden beri crf'i detaylı olarak temizlemek istiyordum. Janttan beyaz plastik bölgeye , motor kısmından tekerleğe ; hangi bölgede hangi malzemeyle temizlik yaptığınızı paylaşabilir misiniz? Özellikle beyaz plastik bölgedeki siyahlıklar ve janttaki pas lekesini temizleyebilmeyi çok isterim.

Saygılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst