Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
motoru alıp kullanan ana bu forumda olmayanlarda vardır muhakkak.eğer başka forumlarda tecrübelerini paylaşıyorlarsa da bilen varsa,linkini yada ismini versinlerde bizde bilgilenelim arkadaşlar.

Facebookta birçok grup kuruldu tüm modeller için o yüzden ortalık 56 oldu resmen en uygun yer yine bu forum. az ve öz kullanıcı Facebook gruplarında sürekli aynı kişiler aktif burası gibi.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
NC 750'nin vergi dezavantajı var ve motor enduro değil. NC serisi kullanan kişilerle konuştuğumda hiçbirinden motorları hakkında yeterince övgü duymuyorum nedense. Yorumlar özellikle konforu sanki yeterince iyi değilmiş izlenimini verdi bana.

dün bir NC sahibi ile muhabbet ettik, dragstar 250 motoru zamanında varmış, fotolarını telefonundan gösterdi, özlem içindeydi:) NC az yakıyor, performansı çok iyi, güven veriyor, daha uzaklara gönül rahatlığıyla gidiyorum dedi, yine de cruiser'ın yeri onda ayrıymış :)
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
çok mu önemli tartışılır, fakat bir konu dikkatimi çekti, fabrika çıkışta tanıtım fotolarına bakılırsa YUASA akü var makina ile verilmesi planlanan,...bayilerde veya en azından 1 bayide YUASA akü görmedim, uyduruk bir akü eklenti yapılmış gibi motora...yanılıyor da olabilirim..alan kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi...1 haftadır bir makina almak için forumlar, incelemeler vs. fırsat buldukça bilgi edinmeye çalışıyorum.. neden bilmiyorum bu makina sanki çok pazar işi getirilmiş gibi tr.ye...hani makinalar kapışılsa son makinayı almaya gidecek gibi bir psikoloji içindeyim..uzun yıllar ara vermenin verdiği bir çekimserlik ve kararsızlık..açıkcası yıllar sonra hata yapıp yanlış makina almak istemiyorum.. NC750X , CB500F veya CB650F, TRK502 için son günler . ağırlıklı şehir içi fakat hadi hanım izmir e ankaraya kaçalım hafta sonu dediğimizde yormayacak, tam enduro.... yarı enduro...yarı touring ....tam touring.. 25.000 / 35.000 TL arası bütçe... rica ederim ki motor işinde tecrübeli durumda olan kardeşlerimiz, bu seçim zorluğunu tecrübe farkını dikkate alarak yorumlasınlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

Honda NC750XDCT nakit 35.500 TL teklif aldım. en sade hali ile 5.000 tl ekstra işi var. bildiğiniz klasik kdv ötv dahil 40-42bin de sen hatta 45. bu arada şirket kayıtlı motosiklet olacağından şahıstan ikinci el sıfır ayarında makina da olsa fatura kesemeyecekleri için satın almıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
çok mu önemli tartışılır, fakat bir konu dikkatimi çekti, fabrika çıkışta tanıtım fotolarına bakılırsa YUASA akü var makina ile verilmesi planlanan,...bayilerde veya en azından 1 bayide YUASA akü görmedim, uyduruk bir akü eklenti yapılmış gibi motora...yanılıyor da olabilirim..alan kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi...1 haftadır bir makina almak için forumlar, incelemeler vs. fırsat buldukça bilgi edinmeye çalışıyorum.. neden bilmiyorum bu makina sanki çok pazar işi getirilmiş gibi tr.ye...hani makinalar kapışılsa son makinayı almaya gidecek gibi bir psikoloji içindeyim..uzun yıllar ara vermenin verdiği bir çekimserlik ve kararsızlık..açıkcası yıllar sonra hata yapıp yanlış makina almak istemiyorum.. NC750X , CB500F veya CB650F, TRK502 için son günler . ağırlıklı şehir içi fakat hadi hanım izmir e ankaraya kaçalım hafta sonu dediğimizde yormayacak, tam enduro.... yarı enduro...yarı touring ....tam touring.. 25.000 / 35.000 TL arası bütçe... rica ederim ki motor işinde tecrübeli durumda olan kardeşlerimiz, bu seçim zorluğunu tecrübe farkını dikkate alarak yorumlasınlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

Honda NC750XDCT nakit 35.500 TL teklif aldım. en sade hali ile 5.000 tl ekstra işi var. bildiğiniz klasik kdv ötv dahil 40-42bin de sen hatta 45. bu arada şirket kayıtlı motosiklet olacağından şahıstan ikinci el sıfır ayarında makina da olsa fatura kesemeyecekleri için satın almıyorum.

Benelli'inin tüm modellerinde Yuasa var. Akü önemlidir Pulsar'ın orjinal aküsünden çok çektim. 1 ay zor sabrettim 2. ayda gidip 200 küsür liraya akü alıp takmıştım.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
açıkcası benim motor üstünde bantlı kutusunda gördüğüm akü YUASA değildi. satıcılar bunu yapıyor olamazlar sanırım. nerden kırparsak hesabı yani..biz yanılıyor olalım. orjinal fotolara bakılırsa trk 502 ile gönderilen akü YUASA.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Tnt135'i bilmiyorum ama diğer Benelli'lerin hepsi Yuasa aküyle geliyor.

Bayi aküyü bozup dandik mal takmış olabilir. Ya da orijinal aküyü çıkarıp satmıştır.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
çok mu önemli tartışılır, fakat bir konu dikkatimi çekti, fabrika çıkışta tanıtım fotolarına bakılırsa YUASA akü var makina ile verilmesi planlanan,...bayilerde veya en azından 1 bayide YUASA akü görmedim, uyduruk bir akü eklenti yapılmış gibi motora...yanılıyor da olabilirim..alan kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi...1 haftadır bir makina almak için forumlar, incelemeler vs. fırsat buldukça bilgi edinmeye çalışıyorum.. neden bilmiyorum bu makina sanki çok pazar işi getirilmiş gibi tr.ye...hani makinalar kapışılsa son makinayı almaya gidecek gibi bir psikoloji içindeyim..uzun yıllar ara vermenin verdiği bir çekimserlik ve kararsızlık..açıkcası yıllar sonra hata yapıp yanlış makina almak istemiyorum.. NC750X , CB500F veya CB650F, TRK502 için son günler . ağırlıklı şehir içi fakat hadi hanım izmir e ankaraya kaçalım hafta sonu dediğimizde yormayacak, tam enduro.... yarı enduro...yarı touring ....tam touring.. 25.000 / 35.000 TL arası bütçe... rica ederim ki motor işinde tecrübeli durumda olan kardeşlerimiz, bu seçim zorluğunu tecrübe farkını dikkate alarak yorumlasınlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

Honda NC750XDCT nakit 35.500 TL teklif aldım. en sade hali ile 5.000 tl ekstra işi var. bildiğiniz klasik kdv ötv dahil 40-42bin de sen hatta 45. bu arada şirket kayıtlı motosiklet olacağından şahıstan ikinci el sıfır ayarında makina da olsa fatura kesemeyecekleri için satın almıyorum.

TRK'yı bilmiyorum ama TNT 25 250 ve 600 hatta zafferano'da bile Yuasa akü kullanıyorlar TRK'da kaliteyi yükseltebilirler ama düşürmezler diye tahmin ediyorum kafadan kontak değiller her halde.
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
Trk 502 hariç tüm ürünle YUASA akü ile geldi şimdiye kadar.
Trk 502 ise SO/LONG markalı bir akü ile geliyor.
Kendimde Trk 502 kullanıyorum şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
madem sizinde TRK 502'niz var,o zaman sizden de kullanıcı yorumu alabilirmiyiz fuatsurer kardeş.malum bu forumda sadece bir arkadaşımızdan duyuyoruz yorumlarını.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Trk 502 hariç tüm ürünle YUASA akü ile geldi şimdiye kadar.
Trk 502 ise SO/LONG markalı bir akü ile geliyor.
Kendimde Trk 502 kullanıyorum şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım.

Tüm parçalar kaliteli kullanılmış ise akü'nün dandik olduğunu sanmıyorum ama markayı ilk defa duydum galiba
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
madem sizinde TRK 502'niz var,o zaman sizden de kullanıcı yorumu alabilirmiyiz fuatsurer kardeş.malum bu forumda sadece bir arkadaşımızdan duyuyoruz yorumlarını.

Benim bir bayi olarak yorum yapmam doğru olmaz o yüzden bu güne kadar ürün ile ilgili müspet yada menfi bir yorum yapmadım.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Benim bir bayi olarak yorum yapmam doğru olmaz o yüzden bu güne kadar ürün ile ilgili müspet yada menfi bir yorum yapmadım.

Bu yorumunuzdan sonra bence gönül rahatlığıyla motosikletin artılarını bizlere sayabilirsiniz. Mümkünse eksi yönlerini de anlatın her marka ve modelin eksi yönleri vardır bizlerde bunların farkındayız fiyat performans kalite üçlüsünün denkliğinde ürünler almak istiyoruz. Benelli fiyat performans ürüün ama hala kalitesinden ve geleceğinden dolayı şüphe duyuyoruz. Sizlere gelip marka ve modeli incelemek isteyen motorseverlerin düşünceleri vs. geniş bir bilgi anlatabilirseniz hem sizler hemde bizler için güzel bir gelecek olur.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Benim bir bayi olarak yorum yapmam doğru olmaz o yüzden bu güne kadar ürün ile ilgili müspet yada menfi bir yorum yapmadım.

Asıl markanın daha iyi iş yapabilmesi için daha çok bilgili servise ihtiyaç var. TNT ve TRK kaliteli ve yüksek performanslı ürünler bir motorcunun ev sevdiği olay motor sesidir ona mükemmel servisler ve bayiler daha fazla ilgi gösterir ise markaya çok iş yapacaktır. Buda sizlerin artısına olacaktır.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Aynı konuyu 2 3 sayfa önce belirtmiştim test eden arkadaşlar veya satın alan kişilerden hiçbiri motosiklete laf ettirmiyor bir kaç kişi dışında herkes çok memnun ama bizler çoğunluktan yana destek alabilmesi için daha çok kişiye ihtiyaç var. 29 sayfalık bir yorum var ortada forumda çok az konu bu kadar zamanda bu kadar yorum alabiliyor.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
@fuarsurer bayi olduğunu açıkladığın andan itibaren bütün yorumlarda senin üzerine gelinmiş :) Madem bayisin satıyorsun ilgilenmen lazım bizler ile :)
 
Katılım
30 Tem 2017
Mesajlar
2
Selam trk 502 kullanıyor arkadaşlar evet biraz yol yaptım makina ile ilk izlenimlerin çok iyi güzel ve dengeli makina bir iki gün içinde geniş bir özetleme yazacağım
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
fuat kardeş,ben tam tersini düşünüyorum,sizin bayi olmanız bizlere en doğru bilgiyi vermeniz demektir.tamam satışını yapıyorsunuz kabul ama önünüzdeki bir malın plastik kalitesi,sesi eğer sürdüyseniz dengesi,ağırlık merkezinin yukarıda/aşağıda oluşu gibi hatta olası gelebilecek zam duyumlarınızda burada almaya niyetli kişilere tüyo niteliğinde yardımlarınız olursa sanırım herkes size minnettar olacaktır.

sonçadırcı kardeşim,sizden de değerli yorumlarınızla katkıda bulunmanızı bekliyor bu kadar arkadaş.

ve herkesinde dediği gibi markanın TR.de kabul görmesi,kullanıcılarının çoğalması,caddelerde daha çok görülmesi yani özetle geleceğidir sizlerin yorumları.lütfen bizleri bilgiden mahrum bırakmayın.bilgi paylaştıkça çoğalır beyler.
 
Katılım
30 Tem 2017
Mesajlar
2
Selam arkadaşlar. Çok motosiklet kullandım, çok marka değiştirdim ve her türlü CC motor kulandim. Son 3 yıl içinde cbf500, kle500, nc750x, benelli 250 ve son olarak
trk 502 aldım.
Biliyorsunuz Türkiye'de hayat geçimi gittikçe zorlaşıyor. Vergiler ve benzin fiyatları yüksek. Bu yüzden sağlam, ekonomik, işimizi görebilecek, rahat ve güzel motorlar bakıyoruz. Herkes bütçesine göre motor alıyor. Doğru olanı da bu. Her marka güzeldir ve kullanışlıdır. Sana uygun olanı seversin ve seçersin. Hiç bir markayı kötüleme ve karalama yapmamak lazım. Birde kullanmadıkları motorlar hakkında yorum yapalari ben hiç doğru bulmuyorum. Gelelim benim yorumlarıma .
* Öncelikle hemen yakıt diyorum. Şehir içi ve sakin kullanım 4.1 litre gibi. 2 depo bitirdim şu ana kadar.
*Sele ve rüzgarlık gerçekten çok rahat. Selesi size çok rahat sürüş veriyor. Rüzgar olayı daha motor yeni diye gaz açmadım ama 165 km biraz bastım rüzgar kesinlikle yüzüne gelmiyor. Bacaklarını giranaj rüzgardan koruyor. Elcik koruma var zaten.
*Göstergeler güzel, size güzel görsellik sağlıyor. Gidin rahat tutuşu var ve düğmeler rahat. Farlar çok güzel, çift far tek ve uzuda 2 far birden yanıyor sinyali küvetli ve hoş. Gündüz ledleri var. Kontak açık unutmadan farlar 5 saniye sonra sönüyor ve sadece LED yanıyor
*Görsele gelince evet çok heybetli duruyor. Görseli güzel, kaliteli plastik kullanmışlar ve sağlam. Bütün aksamda paslanmaz vida ve cıvata kullanmışlar.
* Hoşuma gitmeyen, şase boyasız. Parlak ve biraz daha güzel işçik olabilirdi. Ama çok sağlam. Bu kesin. Oturma olarak çok rahat ve iki kişi rahat oturuyoruz. Arası geniş. Amortisorleri çok güzel ve keyifli.
*Gelelim firen olayina. Önde 2 disk ve arkada tek abs var. İsterseniz iptal edebilirsiniz düğmeye basıp. Abs çok güzel. Yağışta denedim güzel ve hemen devreye girmiyor. Araç kaymayı hissederse güvenlik için çalışmaya başlıyor. Bu da size çabuk duruş sağlıyor. Ben çok rahat kulandim, hiç kolay kolay girmedi. Çok kuvvetli firenleri var ve çabuk duruyor. Hatta çok güven veriyor. Bir kere binseniz hemen anlarsınız arkadaşlar.
*Gelelim yol tuşuna ve rahatlığına. Evet şase sağlam olduğu için size güven veriyor ve yolda çok rahat oturuş ve görüm veriyor. Artçı aldım arkama 85 kg civarında, varmı yokmu anlamıyorsun. O kadar rahat. Dönüşler rahat ve durup kakma çok rahat.Torku bence 500 CC den daha güçlü. Ben bu kadar beklemiyordum. Güzel gaz acabiliyorsun. Gerçekten bende önyargı biraz vardı. Ama kullanınca bunu çok iyi anladım. Adamlar yapmış. Hem gidiyor, hem duruyorfrene basınca. Bence bu fiyata çok sağlam makina ve sorun çıkartacak bir makina değil. 27500 TL için çok güzel makina. Başka makinalar evet güzel olabir hatta çok iyi olabilir ama 45 bin TL makinaya para vermekse buna 27500 verip aldım. Çünkü çok sakin kullanan ve yol kurallarına uyan bir kişiyim. Bu güne kadar motor üstünde 500 bin km devirdim. Önemli olan rüzgar ve motorun ruhunu göstermek. Onu özgür bırakmak.

Benim yorumlarım bunlar arkadaşlar.
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
20
fuat kardeş,ben tam tersini düşünüyorum,sizin bayi olmanız bizlere en doğru bilgiyi vermeniz demektir.tamam satışını yapıyorsunuz kabul ama önünüzdeki bir malın plastik kalitesi,sesi eğer sürdüyseniz dengesi,ağırlık merkezinin yukarıda/aşağıda oluşu gibi hatta olası gelebilecek zam duyumlarınızda burada almaya niyetli kişilere tüyo niteliğinde yardımlarınız olursa sanırım herkes size minnettar olacaktır.

sonçadırcı kardeşim,sizden de değerli yorumlarınızla katkıda bulunmanızı bekliyor bu kadar arkadaş.

ve herkesinde dediği gibi markanın TR.de kabul görmesi,kullanıcılarının çoğalması,caddelerde daha çok görülmesi yani özetle geleceğidir sizlerin yorumları.lütfen bizleri bilgiden mahrum bırakmayın.bilgi paylaştıkça çoğalır beyler.

Adanalı kardeşim bu şekilde düşündüğün için öncelikle teşekkür ederim.
Malum bir satıcı sattığı ürün ile ilgili bir yorum yaptığında sanki sadece reklam için yapıyormuş gibi yanıtlar geliyor.
Bu yüzden forumlardan biraz uzak duruyorum.

Trk 502 ile ilgili düşüncelerime gelince:

Öncelikle ağır olması ile ilgili şüpheler var ama gerçekten çok dengeli bi araç ağırlık merkezi oldukça aşağıda düşük hızlarda ile çok kıvrak manevralar yapabiliyor ve ağırlığını hiç hissetmiyorsunuz.

Benim için motor gücü yeterli ve ivmelenmesi de gayet iyi.

Yakıt tüketimi bana göre oldukça iyi, yoğun trafikte maksimum 4,8LT Şehir içi rahat kullanımda 4,2LT Uzun yolda deneme fırsatım henüz olmadı.

Koruma demirleri fazla geniş İstanbul trafiğinde biraz sıkıntı çıkarıyor.

Herkez gibi bende şasenin parlak siyah olmasını beğenmiyorum. Bir grenaj konulup bu kötü görüntü kapatılabilirdi bence.

Plastik kalitesi iyi 10 üzerinden 10 değil ama 8,5-9 diyebilirim.

Konfor gayet iyi belki uzun yolda çok kullananlar için bir silikon sele takviyesi gerekebilir. Eski motorumda vardı çok farkettiriyor rahatlık.

Vibrasyon kendini 130km den sonra hissettirmeye başlıyor ama çok rahatsız etmiyor.

Lastikler gayet iyi yol tutuşu güzel.ABS ler düzgün çalışıyor.

Beyin ve enjeksiyon sistemi BOSCH

Fiyat olarak üstündeki aksesuarlarıda hesaplarsanız fazla olduğunu düşünmüyorum. Keşke daha ucuz olsaydı ama bu vergilerle çok zor
Ve yeni gelen %20 ilave gümrük vergisi avrupadan gelen motorlar hariç tüm motosikletlerin fiyatı daha da artacak.

Genel olarak düşüncelerim bunlar, başka öğrenmek istediğiniz birşey olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst