- Katılım
- 18 Haz 2017
- Mesajlar
- 200
- Konu Yazar
- #1
Cezanın çözüm olduğunu zanneden sığ bir düşünceyle yazılmış.[/QUO
araba kullanan insanlar motosikletlerinde o yolda hakki oldugunu bilse ve kullandigimizinda onunki gibi bir arac oldugunu idrak edebilse ve motosikletlere ikinci sinif arac muamelesi yapilmasa kaza oranlarinda zaten otomatikman dusus olacak.ama halen bu konular degilde cezalarin gundeme gelmesi yeterince durumumuzu acikliyor sannirim.