Yok yani işkembeden sallamadığın belli de, fazla iyi niyetli bir yorum olmuş seninki. Öte yandan binmesinler diye zam yapılmaz para lazım olmuştur en kolay nerden alırız, hazır motosiklet satışları da artmışken demek ki burda bir potansiyel yolunacaklar var mantığı daha baskındır bence. Sen yine motosikletini al bana daha fazla vergi ver başka da bir dertleri olmaz, yok kazaymış eğitimmiş bunların önemi yok.Son aylarda ölümlü motosiklet kazaları gündemde, adamlar motosikleti de sigara gibi sağlığa zarar içmesinler (binmesinler) gibi bir mantıkla zamlıyor olabilirler , yeni nesli eğitelim 2 teker arttıkça trafik sorunlarımız azalır gibi bir düşünceleri yok , gerçi bu konuları danışmanları vasıtasıyla senden benden iyi biliyorlardır ,
Yalnız, yazdığım gibi maliye bakanı genel ÖTV hakkında açıklama yaptı, işkembeden sallamadık yani![]()
Bu arada konuyu açan arkadaşın dediği çıktı, o euro4 motordan falan beklemiş ama ne gerek var di mi böyle teferruatlara ek vergi koyarsın olur biter.
Son düzenleme: