Honda Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2017
Mesajlar
3
Merhabalar CRF ailesi bende aranıza katıldım.
Hepinize motorlarınızı keyifle kazasız ve belasız sürmenizi diliyorum.Motor ile ilgili videolar çekmeyi düşünüyorum.Yani ilk deneyimlemeler falan.Burada da bunu paylaşmak istiyorum. Bu konuda ilk deneyimim crf ile araziye çıkış videomu yayınladım. Düşüncelerinizi yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
https://youtu.be/Nw0OWcIiSpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Sadece biraz sertlestirmek istiyodum arkayi ama aley cantasindada anahtar olurdu olsaydi.sanirim yok :)[/QUOTE]

bu motosklet içim özellikle ayarlanmış konfora yönelik bir amartisör kullanılmış zamanla alışırsın hiç uğraşma illaki sert olacaksa değiştirmen gerekebilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------

Merhabalar CRF ailesi bende aranıza katıldım.


hayırlı olsun güle güle kullanın.
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
46
Merhabalar CRF ailesi bende aranıza katıldım.
Hepinize motorlarınızı keyifle kazasız ve belasız sürmenizi diliyorum.Motor ile ilgili videolar çekmeyi düşünüyorum.Yani ilk deneyimlemeler falan.Burada da bunu paylaşmak istiyorum. Bu konuda ilk deneyimim crf ile araziye çıkış videomu yayınladım. Düşüncelerinizi yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
https://youtu.be/Nw0OWcIiSpg
https://youtu.be/Nw0OWcIiSpg[/url]" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">


---------- Mesajlar birleştirildi - 07:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:19 ----------

Sadece biraz sertlestirmek istiyodum arkayi ama aley cantasindada anahtar olurdu olsaydi.sanirim yok :)

bu motosklet içim özellikle ayarlanmış konfora yönelik bir amartisör kullanılmış zamanla alışırsın hiç uğraşma illaki sert olacaksa değiştirmen gerekebilir.

Yok kalsin o zaman bu ayar iyidir.alisik olmadigima fazla konfora bunye yadirgadi:)
" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458



arkadaşlar herkese merhabalar,

27-28 temmuz da honda da 2. seviye egitiminden sonra 29 da bu rotayı izleyerek 10 günlük bir gezi planım var çadır kamp yapmayacağım 1. gün akşamı ankara da olacağım vs.

daha önce motosikletle hiç uzun yol yapmadım planlamalarımı hep akşam varacağım yere ulaşabilmek üzerine yaptım yolda nelere dikkat etmeliyim yanıma almam gereken olmazsa olmazlar nelerdir ne gibi tavsiyelerde bulunabilirsiniz öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum
şimdiden teşekkür ediyorum.
 
Katılım
26 May 2017
Mesajlar
353
Abi keşke Bafrayı da rotaya katsaydın oradan Hamsilos(Sinop Burnu) yapıp yoluna giderdin.
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
168
[url]https://i.hizliresim.com/YNVZWE.png[/url]


arkadaşlar herkese merhabalar,

27-28 temmuz da honda da 2. seviye egitiminden sonra 29 da bu rotayı izleyerek 10 günlük bir gezi planım var çadır kamp yapmayacağım 1. gün akşamı ankara da olacağım vs.

daha önce motosikletle hiç uzun yol yapmadım planlamalarımı hep akşam varacağım yere ulaşabilmek üzerine yaptım yolda nelere dikkat etmeliyim yanıma almam gereken olmazsa olmazlar nelerdir ne gibi tavsiyelerde bulunabilirsiniz öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum
şimdiden teşekkür ediyorum.

Kulak tıkacı olmazsa olmazın bence. Baş ağrısından, yorgunluktan ve dikkat dağılmasından koruyor gerçekten.

Zincir yağını unutma. Lastik tamir kiti, en azından köpük... gideceğin yere hiç durmazsan götürür.

Ve küçük su...

Bence yeter bunlar. Bir de nerelerde honda servisi var not al.
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
46
[url]https://i.hizliresim.com/YNVZWE.png[/url]


arkadaşlar herkese merhabalar,

27-28 temmuz da honda da 2. seviye egitiminden sonra 29 da bu rotayı izleyerek 10 günlük bir gezi planım var çadır kamp yapmayacağım 1. gün akşamı ankara da olacağım vs.

daha önce motosikletle hiç uzun yol yapmadım planlamalarımı hep akşam varacağım yere ulaşabilmek üzerine yaptım yolda nelere dikkat etmeliyim yanıma almam gereken olmazsa olmazlar nelerdir ne gibi tavsiyelerde bulunabilirsiniz öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum
şimdiden teşekkür ediyorum.

Bence sele minderi almalisin birde yagmurluk.bugun yaklasik 220 km yol yaptik totom acaip agridi.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Abi keşke Bafrayı da rotaya katsaydın oradan Hamsilos(Sinop Burnu) yapıp yoluna giderdin.

ordu da bir arkadaşım var orası bile ihtimal gitmeye bilirim net değil sinop da ceza evine de gitmek isterdim lakın başka zaman bi karadeniz turu ile hepsini dolaşabilirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:18 ----------

Kulak tıkacı olmazsa olmazın bence. Baş ağrısından, yorgunluktan ve dikkat dağılmasından koruyor gerçekten.

Zincir yağını unutma. Lastik tamir kiti, en azından köpük... gideceğin yere hiç durmazsan götürür.

Ve küçük su...

Bence yeter bunlar. Bir de nerelerde honda servisi var not al.

kulak tıkacı yerine intercom var müzik dinleyerek gideceğim lastik tamir kitim yok maalesef onunla ilgilenmem lazım minder konusunu da hallettim
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
46
O degilde dun biraz suratleneyim dedim 120 km ve uzeri.acaip titresim var ya.lastiktenmi aceba yoksa dogasimi bu aletin.yani o suratlerde uzun sure surulmez eger boyle ise.rodajda oldugu icin ancak cok kisa bi sure cikabildim.
 
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
168
O degilde dun biraz suratleneyim dedim 120 km ve uzeri.acaip titresim var ya.lastiktenmi aceba yoksa dogasimi bu aletin.yani o suratlerde uzun sure surulmez eger boyle ise.rodajda oldugu icin ancak cok kisa bi sure cikabildim.

Haklısınız, 120 ve üstü titreşim var. Bence doğası , çünkü peglerde de hissediliyor o durum. Lastik etkiler ama o kadarda değil kanımca.
 
Katılım
22 Ocak 2017
Mesajlar
52
arkadaşlar selam , 28.07.2017 cuma günü istanbul levent trafiğinde bir Rally gördüm , egzos değiştirmiş şeker bir ses geliyordu , burada mıdır acaba o arkadaş :)
 
Katılım
16 Tem 2017
Mesajlar
3
Arkadaşlar merhaba
öncelikle hayırlı olsun dilekleriniz için teşekkür ediyorum.Uzun mesafe bir yolculuğa çıkmayı planlıyorum.Bu bakımdan bir topcase edinmeyi düşünüyorum.Önerebileceğiniz marka model veya kullanan varsa onların tecrübelerinden yararlanmak isterim.Keyifli sürüşler herkese.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Rally'de ABS sadece arkada mı var?
Sitesinde teknik özelliklerde ABS den hiç bahsetmemiş.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
:cat:
Bir videoda sadece arkada var gibi bir şey söyledi. Belki arka kapatılıyor demiştir.
Zaten sadece arkada ABS saçma olurdu. Asıl önde lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst