Parası olan hiç beklemesin motosiklet alsın

Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Nakitte kal diyen arkadaş haklı mı?

Seneye motosiklet almayıpta nakitte kalsaydın şuan aynı motosikleti o paraya 1.000 TL daha ekleyip alamazdın.

Para elde değer katlybederken neyin kafası parayı elde tutmak?

Konuyu açan kişiyi tanımam etmem ama haklı.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Nakitte kal diyen arkadaş haklı mı?

Seneye motosiklet almayıpta nakitte kalsaydın şuan aynı motosikleti o paraya 1.000 TL daha ekleyip alamazdın.

Para elde değer katlybederken neyin kafası parayı elde tutmak?

Konuyu açan kişiyi tanımam etmem ama haklı.

Paranı dolar veyahutta euro olmadı sterlin oda hoşuna gitmedi isveç frangı yaparsan paran değer kaybetmez kardeş
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Zam geliceği kesin.Yanlız birşey merak ediyorum 600 cc yarış motorları ne olacak acaba ? Hani bunlara euro4 olmuyor falan diyorlardı.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Paranı dolar veyahutta euro olmadı sterlin oda hoşuna gitmedi isveç frangı yaparsan paran değer kaybetmez kardeş

ekonomi bilgin sıfır, otur sıfır.

sen dolar alıp x lira kara geçeyim diyorsun ama tüm malların fiyatı artıyor. dolayısıyla senin paran da değer kaybediyor.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
ekonomi bilgin sıfır, otur sıfır.

sen dolar alıp x lira kara geçeyim diyorsun ama tüm malların fiyatı artıyor. dolayısıyla senin paran da değer kaybediyor.

Benim derdim paramın değer kazanması değil ki değer kaybetmemesi.Eğer değer kazanmasını istersem bir de faize yatırırım paracıklarımı :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Zam geliceği kesin.Yanlız birşey merak ediyorum 600 cc yarış motorları ne olacak acaba ? Hani bunlara euro4 olmuyor falan diyorlardı.

Cbr650f var 4 silindir euro4 ses çıkmıyor makineden dün sürdüm

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------

Scirocco motosiklet almış beyler:)
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Bi ara 600'lükler kalmicak diye video vardı Barkın abinin(AEA) o kaldırılcak fazla maliyet felan diyordu merak etmiştim.
Yanlız o racing ler (R6,600RR) içindi galiba geçmiş zaman hatırlayamadım.

Ortalama bir abs ile enjeksiyon bir motora eklenince ne kadar maliyet tutuyor ? Fabrika takıyor diye %10 ucuza takılsa gelicek zammı tahmin edebiliriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Onceden bir benzerini baska bir konu içinde yazmıştım öylesine.Başlık tebessum ettirdi, herkes biliyordur nasilsa derken farkli gorusler cok fazla oysa. Hasta olduğumdan ekonomi bilimi vs giremeyeceğim uzun uzun, işim sayılır, yirmi yıldır portföy yönetirim motosiklet sektorunden olmasak da.Kısmen katılıyorum,

Çin ve hintleri bu işin dışında tutarak soyluyorum. Kafasinda belirli bir marka model olanlar, abs takıntısı olmayanlar ve atıl nakitı bulunanlar, durumunu zorlamayacaksa almalidir, şuanki fiyatlar hatta 2016 sıfır makineler bence fırsat.Tavsiyedir.(Bu arada yuksek cc hangi gelir hangi gelmez bilgim yok,nispeten bazi modeller bunun disinda kalabilir ust segmentte.)
Meraklisi varsa aksini dusunen(sıfır makine icin soyluyorum), tam bir yıl sonra konuşalım.Sevgiler saygilar..
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Aynen. Çok doğru söylüyorsun şuan 2016 modeller olsun 2017 euro3 makineler olsun fırsattır. Arkadaşlar zaten bu euro normuna ben karşı değilim. Sokakta bi Kuba 100lük görüyorum vırvırvır kafa ütülüyor. Eksoz sesi gerçekten motosiklete olan sempatiyi azaltıyor(motorcu olmayan insanlar için) Daha sessiz motosikletlerin normal araç sürücülerinin de motosiklete olan karşıtlığını azaltacağını düşünüyorum. Ama işte bütçeler artacak. Ayrıca eski model elimizde kalır demeyin şuan 2001-2002 model kawasakiler hondalar 100.000 kmlerde bile olsa biniliyor, satılıyor..
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ben bunu altı aydır Dominar başlığında söylüyorum. Parası olan için son kalanları almanın tam sırasıdır. Yıl 2018 oldu mu 250'lik Japonlar 22 bin'den başlayacaklar (bakınız GSX-R 250).
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son Dakika :Bajaj Dominar 200 Scrambler geliyormuş :)
 
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
200
Mt-125 abs nin 18 binlere satıldığını hesaba katarsanız zaten az çok piyasanın namzını tutarsınız..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Son Dakika :Bajaj Dominar 200 Scrambler geliyormuş :)

Kaynak??? Link at dostum biz de faydalanalım
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Aynen. Çok doğru söylüyorsun şuan 2016 modeller olsun 2017 euro3 makineler olsun fırsattır. Arkadaşlar zaten bu euro normuna ben karşı değilim. Sokakta bi Kuba 100lük görüyorum vırvırvır kafa ütülüyor. Eksoz sesi gerçekten motosiklete olan sempatiyi azaltıyor(motorcu olmayan insanlar için) Daha sessiz motosikletlerin normal araç sürücülerinin de motosiklete olan karşıtlığını azaltacağını düşünüyorum. Ama işte bütçeler artacak. Ayrıca eski model elimizde kalır demeyin şuan 2001-2002 model kawasakiler hondalar 100.000 kmlerde bile olsa biniliyor, satılıyor..

bugün internet kafeye gittik yazıcıdan çıktı almak için ve kafeci yazdırma yaparken bende dışarıda scooter motoru inceliyordum. mavi renkli 150cc bir çinli scooter kırık dökük her yeri.

soba borusunu kesmişler egzoz niyetine koymuşlar motora sanki güzel ses veriyormuş gibi. motorun ayak basma yerlerinden arka sinyal lambalarına kadar her yeri kırık dökük. zaten 150cc ve altında hele ucuz çinli motorlar tam acemi mal motoru olduğu için her şey beklenir. istisnalar var tabi onları dahil etmeyelim bu duruma.

acemilik ayrı salaklık ayrı bunları karıştırmamak lazım, acemi insan kafasının üzerinde yumurta taşırcasına dikkatli ve yavaş kullanır taaki alışana ve eli iyicene yatkın olana kadar fakat salak insan acemiliği hiçe sayar ve her türlü risk addeden hareketi yapmaktan çekinmez.

örnek salak videosu, ellerinde eldivende yok soyuldu eller mafoldu manyak

bu arada bugün yeni kasa kırmızı tvs apache gördüm neredeyse çizik yoktu fakat kağıt toplayan çingenelerin çuvalından taşıyordu. kesin çalmıştır dedim iş yerindeydim dışarı çıkamadım.

istanbul-beylikdüzü'nde gördüm. kırmızı tvs apache en az 2013 model.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst