Rider Denim Pantolondaki Üretim Hatası ve Firmanın Ayıbı

Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
11
Merhaba,

Başımdan geçen üzücü bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Rider Denim'den aldığım pantolonun arka kısmında bir leke oluştuğunu farkettim. Lafı hiç uzatmadan öncelikle sorunlu bölgenin fotoğrafını ekliyorum.
VMQOdP.jpg


Daha detaylı baktığımda kevlar kumaşı tutan dikişin yamuk dikildiğini, bu sebeple de oluşan tümsek bölgenin seleye sürtünerek iz yaptığını gördüm.
nWbdnR.jpg


Aslında buraya kadar herşey normal. Her üründe üretim hatası olabilir. Ürünü satın aldığım Hasanpaşa'daki mağazaya giderek durumu aktardım. Güzel ürünler üreten bir Türk firmasının, tamamen üretim kaynaklı bir sorunda aldığı tavra çok üzüldüm.



1) Herkesin fiziki yapısı farklı olduğu için olabilir
Ben: Nasıl yani, başka bir toto(kıç) olsa sorun olmaz mıydı?

2) Bu iz dikişten olsa dümdüz gelir. Bakın hafif bir eğim var. Dikişten olmayabilir.
Ben: Bu izin yamuk olan dikişten kaynaklanmadığını mı iddia ediyorsunuz? (Hayır bunu kastetmemiş (!))

3) Ama siz bunu kullanmışsınız
Ben: 10 Kez dahi giymedim. Giydiğimde de 1-2 saatlik sürüşte kullandım. Kullanmamam mı gerekiyordu?

4) Başka bir pantolona bakalım; bakın bu da yamuk
(Ben de farklı birtanesine elimi attım, düzgün çıktı. Demekki kimisinde bu sorun var kimisinde yok.)

5) Hiç sanmıyorum ama ben yine de merkeze fotoğrafını göndereyim siz pantolonu bırakın.


Sonuç olarak bir gün sonra beni arayarak durumun NORMAL olduğunu söylediler arkadaşlar :) Severek aldığım pantolonu, kıçında çok rahatsız edici bir leke oluştuğu için kullanamayacağım.

Tekstilden biraz anlayan kime gösterseniz bu durumun üretim hatası olduğunu söyleyebilir. Bu kaypaklığı göreceğime keşke yabancı bir markanın ürününü satın alsaydım diyorum. Ödediğim 400TL çöpe gitmiş oldu. Yorumu sizlere bırakıyorum.

Sevgiler.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2016
Mesajlar
37
Merhaba,

Başımdan geçen üzücü bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Rider Denim'den aldığım pantolonun arka kısmında bir leke oluştuğunu farkettim. Lafı hiç uzatmadan öncelikle sorunlu bölgenin fotoğrafını ekliyorum.
https://i.hizliresim.com/VMQOdP.jpg

Daha detaylı baktığımda kevlar kumaşı tutan dikişin yamuk dikildiğini, bu sebeple de oluşan tümsek bölgenin seleye sürtünerek iz yaptığını gördüm.
https://i.hizliresim.com/nWbdnR.jpg

Aslında buraya kadar herşey normal. Her üründe üretim hatası olabilir. Ürünü satın aldığım Hasanpaşa'daki mağazaya giderek durumu aktardım. Güzel ürünler üreten bir Türk firmasının, tamamen üretim kaynaklı bir sorunda aldığı tavra çok üzüldüm.



1) Herkesin fiziki yapısı farklı olduğu için olabilir
Ben: Nasıl yani, başka bir toto(kıç) olsa sorun olmaz mıydı?

2) Bu iz dikişten olsa dümdüz gelir. Bakın hafif bir eğim var. Dikişten olmayabilir.
Ben: Bu izin yamuk olan dikişten kaynaklanmadığını mı iddia ediyorsunuz? (Hayır bunu kastetmemiş (!))

3) Ama siz bunu kullanmışsınız
Ben: 10 Kez dahi giymedim. Giydiğimde de 1-2 saatlik sürüşte kullandım. Kullanmamam mı gerekiyordu?

4) Başka bir pantolona bakalım; bakın bu da yamuk
(Ben de farklı birtanesine elimi attım, düzgün çıktı. Demekki kimisinde bu sorun var kimisinde yok.)

5) Hiç sanmıyorum ama ben yine de merkeze fotoğrafını göndereyim siz pantolonu bırakın.


Sonuç olarak bir gün sonra beni arayarak durumun NORMAL olduğunu söylediler arkadaşlar :) Severek aldığım pantolonu, kıçında çok rahatsız edici bir leke oluştuğu için kullanamayacağım.

Tekstilden biraz anlayan kime gösterseniz bu durumun üretim hatası olduğunu söyleyebilir. Bu kaypaklığı göreceğime keşke yabancı bir markanın ürününü satın alsaydım diyorum. Ödediğim 400TL çöpe gitmiş oldu. Yorumu sizlere bırakıyorum.

Sevgiler.

Hasanpaşadaki mağazalarına baya hevesli bir şekilde almak için gitmiştik. Fakat beden sorduğumuz da ya da şu ürününüzü de görebilir miyiz dediğimizde, öyle bir ''bizde bunlar var'' demişlerdi ki direkt çıkmıştık oradan. Satmaya pek niyetli değillerdi anlaşılan.
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
Tek seferde red aldınız diye vazgeçmeyin,
tekrar başvurun ve bunu kabul etmiyorum deyin.

Firmalar genelde ilk seferde hatayı reddediyorlar.
 
Katılım
3 Nis 2017
Mesajlar
220
Hasanpaşadaki hiçbir mağazadan hiçbir şey almam, mağazaya giriyorsun 5 karış surat niye geldin der gibi bakışlar. İlgilenen yok, hiçbirşeyin üstünde fiyatı yazmıyor, beğensek bile öyle bir dolanıp çıkıyoruz. İnternetten alın bunlara para kazandırmayın.
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
125
Tüketici hakları mahkemesine verin 6 ayda parayı alırsınız,400 tl az para değil
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Tüketici hakları mahkemesine verin 6 ayda parayı alırsınız,400 tl az para değil
TL1300den küçük rakamlara mahkeme bakmaz, tüketici hakem heyeti bakar. Hakem heyetinde kararlar %90 kullanıcı lehine çıkıyor. Eğer bürokrasi yüzünden vazgeçmezse 1 aya sonuçlanır, iade sonrası parasını yada yeni pantolonunu alır.


Şahsi fikrim o kusuru sallama bile. Tabi terleyen totonun tuzuda olabilir :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
11
Tüketici hakları mahkemesine verin 6 ayda parayı alırsınız,400 tl az para değil

Satın alırken fatura vermediler. Yalnızca kredi kartı slibi vardı. Onu da saklamadım ancak bankadan bu ödemeye dair ekran görüntüsünü bularak hakem heyetine başvurmayı deneyeceğim. Satış işlemlerinde kredi kartı slibi yeterli bir belge mi bilmiyorum. Hukukcu arkadaşıma danışıp netleştireceğim.

@000000
Hocam sallama demişsiniz ama asıl amacım bu pantolonu ofise giderken de kullanabilmekti. Sadece birkaç kullanımda çöp oldu. Kimse kusura bakmasın kıçında lekeyle dolaşamam. Firmanın tavrı bambaşka bir ayıp zaten... Yamuk dikişten kaynaklandığı kesin. İz tam olarak dikişin oluşturduğu tümseğin üzerinde.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2017
Mesajlar
186
Benim her pantolonda var bu izlerden :)

Bana çok abartı bir durum gibi gelmedi ama siz bilirsiniz, canlı görünce daha farklı olabilir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Satın alırken fatura vermediler. Yalnızca kredi kartı slibi vardı. Onu da saklamadım ancak bankadan bu ödemeye dair ekran görüntüsünü bularak hakem heyetine başvurmayı deneyeceğim. Satış işlemlerinde kredi kartı slibi yeterli bir belge mi bilmiyorum. Hukukcu arkadaşıma danışıp netleştireceğim.

@000000
Hocam sallama demişsiniz ama asıl amacım bu pantolonu ofise giderken de kullanabilmekti. Sadece birkaç kullanımda çöp oldu. Kimse kusura bakmasın kıçında lekeyle dolaşamam. Firmanın tavrı bambaşka bir ayıp zaten... Yamuk dikişten kaynaklandığı kesin. İz tam olarak dikişin oluşturduğu tümseğin üzerinde.


madem firmaya tilt oldun, hakkımı arayacağım, midelerini bulandırmak istiyorum, bürokrasi ilede uğraşırım diyorsun, o halde;
1- önce tüketici hakem heyetine gidiyorsun. Şikayetini bildiriyorsun.
2- Maliyeye fiş/fatura kesmediler diye şikayette bulunuyorsun. ( Kredi kartı ile satışta olmayabilir bu )
3- 1) Herkesin fiziki yapısı farklı olduğu için olabilir Ben: Nasıl yani, başka bir toto(kıç) olsa sorun olmaz mıydı? Bu cümleyi avukatına bana g.tü büyük/küçük dediler olarak çevirip hakaret davası süreci başlatıyorsun.


Not: Şahsi fikrim sol tarafta patlamış gibi görünen dikiş, o izden daha büyük bi problem gibi.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
127
Ürünü direk ureticiye gondermenizi tavsiye ederim. Magaza belkide hic gondermedi bile onlara. Ugrasmak istedi. V.s.
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
6502 Kanun

MADDE 47 – (5) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden
cayma hakkına
sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya
yöneltilmiş olması yeterlidir. Cayma süresi içinde satıcı veya sağlayıcı sözleşmeye konu mal veya hizmet karşılığında
tüketiciden herhangi bir isim altında ödeme yapmasını veya tüketiciyi borç altına sokan herhangi bir belge vermesini
isteyemez. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür.
Tüketici, cayma süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu
değildir.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Cayma hakkı her üründe yok. O ürünün tekrar satılabilirliği olması lazım. Giydin çıkardın aynı gün geri alırlar belki ama aradan, 1 hafta 10 gün geçmiş iade edemez.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

Fotoğraftan pek belli değil ama sanki dikişin arkaya iz yapması durumu bu yani leke falan değil, bütün kotlarda olabilir.
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
154
[email protected] adresinden doğrudan firma sahibi Timur Aksüt ile görüşmeyi deneyin. Ben 2011'de alırken doğrudan o ilgilenmişti. Tabi sahibi hala o mu, sattı mı bilmiyorum...
 
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
11
Arkadaşlar teknik detayını bilmiyorum ancak altındaki koruyucu kumaş sebebiyle bu yamukluğu bilerek yapıyorlarmış. Mağazadaki arkadaşın benle paylaştığı bilgi bu yönde. Leke normalde daha çok belli oluyor. Düzgün bir ortamda kullanılacak durumda değil. Mail adresinden iletişime geçeceğim olmadı hakem heyetine giderim. Amacım kimseyi üzmek uğraştırmak değil. Faydası olacağını düşündüğüm bir deneyimimi paylaşmak istedim.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Arkadaşlar bırakın bu rider denim leri zartları zurtları. Tech90 alın rahat edin yaklaşlık 3 senedir kullanıyorum herkese tavsiye ederim.
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
289
Rider denim samyeli modelini kullanıyorum. Sizden sonra inceledim arka tarafını. Aynısı benim pantolonda da var. Ama başka birinin bunu görmesi için o bölgeye tabiri caizse fokuslanması, üç boyutlu resme bakar gibi dikkat kesilmesi lazım. Yapmazlar herhalde o kadar da. Sizin ki siyah olduğu için belki daha belli oluyordur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst