[MT-İstanbul] Beklenen Buluşma Caddebostan Beltur 20 Temmuz 2017

Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
Caddebostan'da mangal, semaver olmaz :bounce:
Tüm dumanlı aletler Maltepe sonrası bizim Pendik'e kadar. Pendik zaten açık hava 90'lar kahvehanesi.

Ben de uğramaya çalışacağım Nc grubu hariç kimseleri tanımasam da.:p

Gayet oluyordu, şu an bilemem ama geçen sene külotsuz bisiklet yolunda oturan çocukla karşı karşıya kalma travmasının mekanını unutmama imkan yok kardeşim. :)))
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
326
Anadolu yakası, hafta içi ve iş çıkış saati, hımm, tüm olumsuz şartlar bir arada, malsesef.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Önemli bir not; otoparktan beltur önüne gidene kadar yaya yolunu kullanırken lütfen yayaları rahatsız etmeyin.

Korna basmayın,
Ara gaz vermeyin,
Yayaları sollamayın,
Hızınız yaya yürüyüş hızından fazla olmasın.

Sadece bu buluşma için değil, herhangi bir yaya yoluna girmek zorunda kaldığınızda bunlara her zaman dikkat edin lütfen.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Önemli bir not; otoparktan beltur önüne gidene kadar yaya yolunu kullanırken lütfen yayaları rahatsız etmeyin.

Korna basmayın,
Ara gaz vermeyin,
Yayaları sollamayın,
Hızınız yaya yürüyüş hızından fazla olmasın.

Sadece bu buluşma için değil, herhangi bir yaya yoluna girmek zorunda kaldığınızda bunlara her zaman dikkat edin lütfen.

ben orda bir akrep sesi vermeyi seviodum :(
tamam apaçilik yapmacagım :(
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
vay vay vay vay... mt... bulusma... caddebostan... eskiden olsa yıkılırdı buralar.. geleceğim bende...
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
kısmetse motorun yanına koca koca olcay avşar yazacağım
altına kan grubu
motosiklet.net

alana girerken ise bosch marka havalı kornam temmuz yağmuru gibi olacak.
şimdi onlar düşünsün.

pis motorsikletçiler
her yerde terör estiriyorlar.
hatta kendimi kameraya aldırıp yutuba felan koyarım.
kahrolsun batman yaşasın joker
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Arkadasimin nc si ve kiz arkadasimla bende gelicem gibi

Aynen gel kanka :) kiz arkadas olayina ayrica sevindim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:06 ----------

Motorum yok kimseyide tanımıyorum ama gelmek isterim :D

Hiç sikinti yok, hep motorumuz olmadi, gonuller bir olsun maksat..
Aslinda bazi devamli cene yapan tayfa klavye arkasindan cikip gelseler guzel olur..
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
iş çıkış saati, trafik çilesi, anadolu yakası, en kötü 100 km yol. mümkün değil gelemem. iyi eğlenceler.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Ben biraz erken gideceğim, erken gelme ihtimali olan varsa buyursun gelsin. 18:30 gibi orada olurum inşaallah.

Hanımdan izni aldım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst