- Katılım
- 18 Eki 2016
- Mesajlar
- 393
Caddebostan'da mangal, semaver olmaz :bounce:
Tüm dumanlı aletler Maltepe sonrası bizim Pendik'e kadar. Pendik zaten açık hava 90'lar kahvehanesi.
Ben de uğramaya çalışacağım Nc grubu hariç kimseleri tanımasam da.![]()
Gayet oluyordu, şu an bilemem ama geçen sene külotsuz bisiklet yolunda oturan çocukla karşı karşıya kalma travmasının mekanını unutmama imkan yok kardeşim.